יום רביעי, 13 ביוני 2012

לשבלוגרית פנית לא טעית

אתמול בלילה הגיעה אליי ההודעה הנרגשת הבאה מקוראת חביבה ושמה מיטל.
מדי פעם אני רואה שאת מפרסמת בדף הפייס מעצבים למידות גדולות. יש מצב שאת שולחת לי לינק / ממליצה לי על שמלה או כל משהו שעלול להראות עלי טוב לאירוע?
מיד החילותי לתשאל אותה - מה את מחפשת ובאיזו מידה? מה התקציב? איזה סגנון את אוהבת? 

התשובות לא אחרו להגיע (טוב כן, כי זה היה אחרי חצות אבל לא נתקטנן) 
אוי שאלה קשה... אני לא יודעת אם חצאית או שמלה , אני לא יודעת אם ארוכה או קצרה אני אפילו לא יודעת איזה צבע אני רק רוצה להראות בה טוב.. השאלה איך מידה 42 עם HH חזה יכולה להראות טוב באמת במשהו?? אנחנו דתיים ותקציב.. בואי נלך על 300 ש"ח

אה תוסיפי 1.52
היא ציינה שהיא ממושקפת ונוהגת ללבוש ג'ינסים עם טישרטים מודפסים ונעלי ספורט או סנדלים צבאיים. לפיכך החליטותי שהיא נראית בדיוק ככה -


אחרי קצת גלידה, הרהורים ונמנום נחמד עניתי לה כך:
בגלל הפער בין מידת המכנס והחזה, הייתי הולכת על חצאית וחולצה, שאת יכולה לקנות במידות שונות. שמלה תדרוש תיקונים והתאמות שעלולים להרוס את הגזרה שלה.

נסי למצוא משהו שידגיש את המותנים שלך ולא יתלה ישר מהחזה ומטה. אם את הולכת עם חצאיות קצרות יחסית, לכי על ממש מעל הברך או ממש מתחת לברך. אני חושבת שמשהו באורך אמצע השוק ייגמד אותך. עוד משהו - אם את הולכת עם עקבים, קני לך נעל סירה על עקב שתגרום לרגלים שלך להראות ארוכות יותר.

את רוצה לאזן את הגזרה שלך, כלומר להביא חלק כלשהו בפלג הגוף התחתון לרוחב קרוב לזה של החזה. הייתי הולכת על חצאית בגזרת A עם מותן צרה שמתרחבת למטה. נסי למצוא בדים רכים ונשיים יחסית ולא משהו נוקשה ועמילני מדי. בחולצה לכי על מחשוף וי נחמד שיאריך את הצוואר שלך. ונסי למצוא עגילים מגניבים שיעלו את העינים של האנשים מהחזה שלך לגובה העינים שלך, פלוס מינוס.

אם את מידה 42 הבטן שלך לא יכולה להיות עד כדי כך גדולה, למרות שברור לי ש-42 זה לא אותו דבר בגובה שלי ובגובה שלך. חצאית עם דוגמה נחמדה תמשוך את העין למטה והעגילים ימשכו את העין למעלה.

אם יש לך חולצה מתאימה בצבע נוח לשימוש בארון, תוציאי את על השלוש מאות על חצאית יפה בזארה או H&M. אני חושבת שכבר התחילו ההנחות. למשהו צנוע ומגניב בו״ז את יכולה לנסות את נעמה בצלאל, יש לה המון חצאיות וחולצות. יש לה גם אאוטלט בדיזינגוף. נדמה לי שהעונה יש חצאיות נחמדות אפילו בקסטרו. גם בזארה את יכולה למצוא חצאיות יפות. אה, ותקני לך חזיה ממש ממש טובה. 
אקיצר,חשבתי על משהו כזה. 


עכשיו קיבלתי ממנה תשובה נחמדה.
אני חושבת שנתת לי אומץ לנסות משהו חדש לגמרי! וואו עכשיו מצאתי חולצה שחורה שבול כמו איך שציירת לי אם יש לי אומץ אני אלך ככה
ואני אומרת - כן מיטל! יש לך אומץ להראות פגז קומפוט ולקבל מחמאות נחמדות כל האירוע. אני מקווה שתהני בחתונה ושתהיי חתיכה דלוקס, עם או בלי חצאית.

ולסיום, בונוס מיוחד לקוראינו - מה לבשתי היום לעבודה!

צילום - איתן קוולוואסר

טישרט מ-Asos
ג'ינס מ-New Look
עגיל (כן, יש רק אחד) מרזילי

אפשר לומר שזו דוגמה מושלמת למה מיטל אמורה לא ללבוש לאירוע שלה, פרט אולי לעגיל (אבל כדאי שיהיו לה שניים). 

11 תגובות:

  1. שרונה!
    מה עשית בכל הזמן שנעלמת? הפסקת לאכול?
    נראה שממש רזית :)
    כיף לשמוע ממך...

    השבמחק
  2. כל הכבוד, איזה תותחית!
    רק הערה אחת קטנה... מחשוף וי לא מתאים לכל אחת וזה מאוד תלוי במבנה הפנים של הבחורה. אם יש לה מבנה מאורך או מחודד בקצה, מחשוף וי יהיה לה מאוד לא נכון...

    והחולצה שלך משגעת!!!

    השבמחק
  3. את משהו את! עצוב שאת כותבת פחות לאחרונה!

    השבמחק
  4. רציתי לחזק אותך ממש כיף לי לקרוא איך את עוזרת לבנות אחרות תראי איך את מצליחה לשנות גישה בכמה משפטים בלבד....גם לי עזרת בקטנה לא מזמן..כל הכבוד לך את פשוט בן אדם זהב :) שיהיה בהצלחה עם כל השינויים מקווה שלטובה

    השבמחק
  5. תודה!

    הרסתי את החולצה במסעדה עכשיו, קודם טפטף עליה שמן ואחר כך גלידה. אני מקווה שהמסיר כתמים יצליח להפטר מזה, זאת אחת החולצות החביבות עליי :-(

    השבמחק
  6. חייבת לומר לך, תנסי פעם לצבוע לשחור (את השיער, כמובן), נראה לי שזה יחמיא לך מאוד

    השבמחק
  7. מקווה שלחולצה השלום !!! היא ממש מקסימה :)

    והנה הטיפים שלי לשואלת השאלה היקרה :
    טופ כהה וחצאית בהירה או בצבע בולט יהיו שילוב מאזן ומצויין ! גם אני בעד חצאית בגזרת A ואפילו כן פיפטיזית כזו ומעט ''עומדת'' כדי לאזן פרופורציות .

    אני לעתים פחות בעד מפתח הוי שלא תמיד מחמיא ( לי נגיד הוא משמין את הפנים שחבל על הזמן ), לחזה גדול וכבעלת אחד , אני חושבת שבנוסף לוי שמתאים לחלקנו , מחמיאים מאוד מפתחים עגולים scoop , ומפתח מרובע ( כמו בגופיית מחוך כביכול , או בשמלת שלגייה או איך שלא קוראים לזה :)) ..) , הצורה בה הם חושפים את איזור עצמות הבריח לרווחה ולרוחב מאוד מאזנת מראה דומיננטי של חזה לעניות דעתי .

    לפעמים גם תסרוקת משנה הרבה !!

    חבל שאין תמונה של השואלת - ככה היינו מפציצות אף יותר :)

    ושרונה -את חסרה , אמן שתחזרי לשבלג המון , אני אפילו מוכנה לפוסטי עיצוב פנים !!

    השבמחק
  8. איזה מותק את! נהניתי לקרוא את העצות החכמות.

    השבמחק
  9. אני חושבת שאפשר להיראות טוב בכל מידה, רק צריך ללמוד מה מחמיא לנו ומה לא, ואז לקבל את המראה החדש והמשופר שלנו, ולהעז ללכת איתו :) [לפעמים זה אפילו יותר קשה מלחפש את הבגדים המתאימים]

    החולצה שלך הפילה אותי מצחוק

    השבמחק
  10. מיטל שלום,

    בתור מישהי שמתמודדת עם גזרה דומה לשלך (רק באקסטרים), אני רוצה להוסיף טיפ שלמדתי מהסטייליסטית גאלה רחמילביץ'. בגדים ותכשיטים שמייצרים פסים לאורך על החלק העליון יעזרו לך לטשטש קצת את החזה הגדול- נסי למשל ללבוש שרוולון צבעוני (החביב עלי הוא כתום) מעל חולצה שחורה - הוא צריך להיות לא קצר מדי באורך, ומבחינת הרוחב (או ההיקף, אם תרצי) אמור להווצר מראה שמחלק את החזית לשלושה שלישים, פחות או יותר (כשהשניים החיצוניים צבעוניים והאמצעי שחור).
    תכשיטים ארוכים ממש יעזרו גם כן להשיג אפקט דומה.

    ולסיום- אני מכירה כמה אתרים באינטרנט שאפשר לרכוש מהם מבחר חזיות טובות בחצי מהמחיר שהחנות הישראלית מוכרת בו, אם את זקוקה להמלצות שרונה יודעת איפה למצוא אותי.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים