יום ראשון, 11 במרץ 2012

הדובונית לא לא

לפעמים מוצא עצמו אדם שקוע עד צוואר בחוסר שביעות רצון כללית. לפעמים, כשהאדם הוא אני, הוא הולך לארון, מוציא את השקית האחרונה מלונדון ושולף מתוכה חמועל טרי שיפייס את נפשו.

החמועלים האלה, נשיים ועדינים שכמותם, מצויידים בסוליה עמידה למראה ומרגישים כמו שמיכת פוך נחמדה. קניתי אותם בפאונד או שניים ב-Forever21 ואני תוהה אם יש דומים גם בארץ וכמה הם עולים.


כשחושבים על זה, הם קצת דומים לנעלי הסירה העכבריות שמיראל הראתה לפני כמה ימים.

בתמונה אני לובשת אחד משלושה זוגות צמודונים שקניתי ברזילי ב-170 ש"ח הצמודון (לפני הנחת מועדון). הם נוחים, מצוידים ברגלית גזעית שלרב תראו על יפהפיות אוריינטליות לובשות שחורים בתחנות רכבת תחתית באירופה ולא על גרציות עגולות בתל אביב. הם מגיעים בורוד, אפור ושחור ואם הם טובים עליי, הם יהיו טובים על מרבית קוראותיי (לתשומת לב הקוראת מאיולה). המכנסים הם אלה הקצרים מאסוס שראיתם כבר בעבר. משום מה, שכחתי את החגורה שהגיעה איתם, כך שביליתי את מרבית יום העבודה בנסיונות למנוע מהם ליפול ולכן לא הצטלמתי מהמותנים ומעלה.בהתחשב ביום שעבר עליי, יש צרות יותר גדולות .

5 תגובות:

  1. היי שרונה.
    תודה על ההתייחסות למה שכתבתי בפוסט הקודם אב ללא כ"כ רציתי להוצאי סכום של 170 שח לטייטס עונתי. חשבתי על משהו קצת יותר נעים לכיס.
    וגם להתייחסויות עתידיות , זה מאיולה עם א' (כמו מאיה)

    :)

    השבמחק
  2. מאיולה זה מה שכתבתי לא?

    עם חבר זה יוצא 150 ₪ אבל כן, זה לא זול.

    לפני כמה חודשים קניתי טייץ שחורים בסיסיים בדורותי פרקינס בקניון שרונים בהוד השרון, אני לא זוכרת כמה זה עלה אבל זה היה זול ובסייל. קניתי שם גם טייץ תחרה שחור במחיר מבצע כשאני חושבת על זה.

    לגאלה רחמילביץ' יש גרביונים שחורים נחמדים בדוגמאות שונות במידות נדיבות מאד. את יכולה לשאול אותה על זה בפייסבוק שלה.

    השבמחק
  3. אחלה חמועל[ים]? יש לזה סיומת רבים או שזה פשוט חמועל וזהו?

    השבמחק
  4. חמועל יחיד, זוג חמועלים (אם אני זוכרת נכון, המקור הוא חצי שועל וחצי חמוס).

    כמו כן יש כפכמועלים שננעלים לרב בקיץ - בפורמט כפכף פתוח מאחור.

    השבמחק
  5. הי שרונה אשמח ליצור איתך קשר אני מעצבת תיקי יוקרה מעוצבים ומתוכשטים עם חדשנות ושילוב של תכשיט בתיק da.jewel.bag@gmail.com אשמח אם תשלחי לי טלפון דורית

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים