יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

שבוע תקשורתי ובצידו חבלז"ות

השבוע, כפי שודאי שמתם לב, התראיינתי לצינור לילה על הקמפיין לייבוא מידות גדולות לישראל. חוץ מזה, הצטלמתי אתמול לתכנית הבוקר של נעמה קסרי. התכנית עסקה בדימוי גוף ומידות גדולות וחוץ ממני התארחו בה מעצבת למידות גדולות מחיפה (לא הטעם שלי, לצערי, אבל יוזמה ברוכה ללא ספק), ליהיא גרינר (כאילו שהיא שמנה או אפילו מזכירה התחלה של משהו שעוד 70 מאפים יתחיל להשמין קצת), והמהנדס שפיתח את דיאטת הצמידים, מבלי לדעת שפרו-אנה משתמשים בה כבר עשרות שנים. התכנית תשודר ב-13 לנובמבר בתשע וחצי בבוקר, אם אני לא טועה. לכבוד התכנית שברתי את החוק הישן שאוסר עליי ללבוש שחור, אבל תראו - נמר! נמר!

חולצה וחצאית - דורותי פרקינס, הוד השרון
שרשרת - Primark
טבעת - קסטרו
נעלים -  גזית (ישנות)
גרביונים - We Love Colors

זו היתה תמונה מלפני האיפור. הנה תמונה אחרי איפור (שיער אני סידרתי). הפעם, בניגוד לצינור לילה שם אמרו לי שנראיתי נורא חיוורת, ביקשתי ליפסטיק אדום.


אני חושבת שהראיון יצא נחמד. יש איזה משהו שאמרתי ולא הייתי צריכה להגיד, אבל פרט לזה - סבבה חמוסים. בנוסף, פגשתי שם מישהי שעובדת במשרד שבו עובדת היחצנית שמחרימה אותי כי כתבתי ביקורת שלילית על מוצר שקיבלתי ממנה לבדיקה, וסיפרתי לה למה אני והמשרד שלה לא מדברים. היא הבטיחה לטפל בזה מול היחצנית המדוברת. אני מקווה שהיא אכן תצליח להבהיר לה שזה שיש בלוגרים שאשכרה כותבים ביקורת כנה על המוצרים שנשלחים אליהם זה דבר חיובי ולא סיבה להחרים את הבלוגר. ישו.

חוץ מזה, מסתבר שפורסמה כתבה על הקמפיין לייבוא מידות גדולות גם במקומון גל גפן של אשדוד. מאחר ואני שמנה וממורמרת אציין שאני לא מעצבת תכשיטים (כלומר אני כן, מדי פעם, אבל אני הייטקיסטית וזה עיסוקי המרכזי) ושהעורך שלהם עשה שפטים בקטע המצוטט מפה, כי החליפו את הפסקה האחרונה בראשונה ובזה גמרו על הפואנטה. אבל העיקר שהקבוצה מקבלת חשיפה.


אני מתחילה לגבש תכנית פעולה לקבוצה, בעזרתן של כמה קוראות חכמות ומגניבות והרעיונות המצויינים שלהן. אני מקווה לספר לכם על כך בקרוב, כשנהיה יותר מגובשים על הפעולה.

5 תגובות:

  1. כל הכבוד שהנושא ממשיך לתפוס תאוצה!
    ואין ספק שהשפתון שבחרת הפעם עושה את כל ההבדל :))

    השבמחק
  2. התלבשת נהדר ונראית מעולה. מה שאומר שלפעמים שחור הוא לא מילה גסה, השחור הולם אותך מאוד וגם הגזרות של החולצה וחצאית. לצערי לא יצא לי לראות את הצינור.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. מקווה שייצא לי לראות את התוכנית המדוברת, לא תמיד אני אוהבת את האאוטפיטים שלך מבחינת טעם אישי והפעם קלעת בול..כל כך מתאים לך !

    השבמחק
  5. אני שמחה לראות שהנושא ממשיך לתפוס תאוצה :) כמו שכתבתי גם בקבוצה- את מייצגת אותנו בכבוד ;)
    אם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לתרום אני אשמח מאוד.

    ולגבי יחצנים- זה מה שמרתיע אותי בכל הקטע :/ אין לי בעיה לקבל מוצרים ולהשקיע את הזמן בבדיקה שלהם ובכתיבת פוסט, אני אפילו נהנית מזה. הבעיה היא שיש יחצנים וחברות שלא מסוגלים לקבל ביקורת שהיא לא רק חיובית, וחבל. בסופו של דבר זה רק עושה נזק

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים