יום שני, 26 בספטמבר 2011

נעים במטבח

אין מה לומר, בעל הבית החדש שלי השקיע מקסימום מאמץ בלהשקיע מינימום מאמץ (וכמובן, כסף) בשיפוץ הדירה אליה עברתי. הברז בכיור ארוך מדי ומשפריץ על הרצפה, אי אפשר להתרחץ בלי להציף את חדר האמבטיה, חצי מהשקעים בבית לא עובדים - חבלז בזבז. 

בכל הנוגע למטבח, הוא ממש קטן. כל כך קטן שבקושי הצלחנו להכניס את המקרר לתוכו. אבל לא רק קטן הוא - הארונות המעטים הורכבו כך שאי אפשר להגיע אליהם מעבר לשיש והקרמיקה סדוקה. אבל אני כבר שנים יודעת, כי אמשלי אמרה לי מזמן, שאני יכולה להפוך כל דירה לבית. לכן החלטתי, בין השאר, לשפצר את המטבחון שלי עם קישוטי קרמיקה שקניתי מפוגי נעים בקולאז' סייל לראש השנה, שנערך בשבוע שעבר.

בהתאם לתכנית, קניתי מפוגי מספר שאריות קרמיקה, שנותרו מפרויקטים גדולים יותר שלה, אותם קיבלתי עם שני מזרקים מלאים בדבק סיליקון באמצעותו הייתי אמורה להדביקם לאריחים בבית. כששלפתי את המזרקים גיליתי שהם התייבשו ולא ניתן להשתמש בהם, אבל הצלחתי לחלץ דבק מתוכם באמצעות צ'ופסטיק (יהי זכרו ברוך). והנה התוצאות!

המטבחון לפני:


המטבחון תוך כדי: הדבקתי פרחים לאורך הסדק באריחים, וקישטתי בעלעלים.



הוספתי פרחים באריח השכן, ונעצתי ילדון בלי נעלים בתקווה שיעזור מדי פעם לשטוף כלים.


המטבחון אחרי:


ומרחוק יותר:


מושלם זה לא, חמוד זה כן, יותר טוב מקודם - ללא ספק. הידד לפוגי שעזרה לי להביא את הדירה צעד קרוב יותר לבית!

2 תגובות:

  1. איפה זה הפוגי הזה?
    ואיך זה ש"במקרה" נשארו להם קישוטי קרמיקה שרונה?

    השבמחק
  2. יש פה לינק לבלוג שלה, ממנו אפשר להגיע לעוד מידע על רכישה וכולי.

    היא עובדת בקרמיקה ומכינה לעצמה הרבה חתיכות קטנות בשביל פרויקטים שהיא עובדת עליהם. פעם ב היא מוכרת שאריות מפרויקטים כאלה, ואני קניתי ממנה בקולאז' סייל לשם היא הביאה כמה שקיות של חתיכות קרמיקה שבורות או בודדות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים