יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

אני נותנת בקטנה בנושאים אלה ואחרים

שלום לכולם! ראשית, משתמשי כרום ישמחו לשמוע שפתרנו, האוכמנית ואני, את בעיית האבטחה שהיתה פה בימים האחרונים. תאמינו או לא, אבל הבעיה נגרמה מהקישור לבלוג של קום איל פו. אמרתי לכם שיש לנו יחסים מורכבים או מה?

בנוגע למצבי הבריאותי, מסתבר שאני לא משהו בתחום הצלעות והשיעול, אבל היי - קיבלתי זריקה ומגוון תרופות, ואני במעקב צמוד ויהיה בסדר. כאילו שלא ראיתם מישהו מקיא ריאה לפני זה, ברצינות.

הלאה, בסופ"ש הזה תערך המכירה של ריי. אתם לא מכירים את ריי? ריי היא דוגמנית מידות גדולות (הייתי רוצחת להיות רזה כמוה, אבל היי - זה עולם מטורף) ויזמית שהחליטה לארגן מכירה של בגדים במידות 38-50 של מגוון מעצבים המקומיים. המכירה תערך ב-24 וה-25 לחודש ברחוב חומה ומגדל 20 בתל אביב, פרטים נוספים פה. אני ממליצה בחום להגיע.

ריי מודדת את דגם של אלף אלף, שמשתתפים במכירה

ואם במכירות עסקינן, השבוע עדכנתי את המדריכים בעברית לפתיחת וניהול חנות מוצלחת באטסי פרי עטי, כדי להתאימם לחידושים ושינויי ממשק המשתמש של באתר בחודשים האחרונים. רוצים למכור את מלאכת ידכם באינטרנט ולא יודעים איך? המדריכים שלי, בעברית צחה, מחכים לכם פה וניתן גם לרכוש אותם ישירות דרכי, אם אתם מעדיפים.

בעוד שבועיים אני והמצלמה החדשה שלי מתחילים קורס צילום, כך שאוכל סוף סוף לרדת מהמוד האוטומטי ולהתחיל לספק לכם את התמונות להן אתם ראויים. לא מאוחר לתרום לקרן למצלמה איכותית לבלוג, אם טרם עשיתם זאת ומתחשק לכם.

ולסיום - בשישי הבא תהיה החלפת בגדים + מסירת בגדים יד שניה אצלי. מי שרוצה להשתתף (משמע לבוא ולהביא בגדים להחלפה או מכירה) שתשאיר מייל ואני אודיע לה בפרטי מה הכתובת.אני מתכוונת למסור בגדים שלי ושל אמא, וגם למכור כמה מהמציאות היותר מוצלחות שלי במחירים שחבל"ז (למשל, שמלת קום איל פו החדשה שלי ב-200 במקום ה-900 שהיא עולה בחנות).

חג סוכות שמח לכולם!

8 תגובות:

  1. הכי חשוב שתהיי בריאה
    אני מקווה להגיע בשבת למכירה של ריי
    למפגש לצערי לא אוכל להגיע, אחכה לפעם הבאה...

    המשך חג שמייח

    השבמחק
  2. תרגישי טוב!
    אפשר לבוא למסיבת החלפות שלך גם בלי דברים להחליף/למכור? אני לא בטוחה שיהיה לי זמן לנבור בארון.
    חג שמח!

    השבמחק
  3. איזה בגדים אפשר להביא למכירה? רק בגדים ממש שווים או גם סתם טישרטים שנמאס?

    השבמחק
  4. אני אכתוב פה כל מיני הנחיות וכולי בתחילת השבוע, אבל בגדול מאיה - תביאי רק דברים שהיית שמחה למצוא בעצמך, כלומר נקיים ובמצב מצוין. ועשי בינך לבין עצמך את ההחלטה מה את רוצה למסור ומה למכור. אני מוכרת פריטים חדשים, כמעט חדשים או יחידים במינם ואת השאר אני מוסרת.

    השבמחק
  5. היי, קראתי עכשיו את הכתבה שלך בנוגע למקום שממנו יש לי סיוטים בלילה - מתאים לי. הגזרות שלהם מאד לא מחמיאות, המכנסים בגזרה גבוהה מדי, החולצות מגיעות עד הברך והכל משמין. אף על פי שאני חייבת לציין שבמקרה מצאתי שם הקיץ 2 שמלות ו2 מכנסיים קצרים מאד נחמדים. רציתי להפנות אותך לחנות בשם עונות שמספקת בגדים עד מידה 56. יש שם גם הרבה דברים לקהל יותר מבוגר אבל ניתן למצוא שם לרוב בגדים מאד יפים. הגזרות יותר נמוכות משל מתאים לי וניתן גם למצוא חולצות שמגיעות "רק" עד המותן. המחירים קצת יקרים אבל יש להם פינת אאוטלט בתחנה המרכזית בת"א וחנות שלמה של אאוטלט בראשון.
    בנוגע להחלפת / רכישת מוצרים, אני ירדתי במשקל ובדיוק זרקתי שקיות שלמות של בגדים כי אני לא מכירה אף אחד במידה שלי... אז חבל, אבל אולי בפעם הבאה : )

    השבמחק
  6. היי, קראתי עכשיו את הכתבה שלך בנוגע למקום שממנו יש לי סיוטים בלילה - מתאים לי. הגזרות שלהם מאד לא מחמיאות, המכנסים בגזרה גבוהה מדי, החולצות מגיעות עד הברך והכל משמין. אף על פי שאני חייבת לציין שבמקרה מצאתי שם הקיץ 2 שמלות ו2 מכנסיים קצרים מאד נחמדים. רציתי להפנות אותך לחנות בשם עונות שמספקת בגדים עד מידה 56. יש שם גם הרבה דברים לקהל יותר מבוגר אבל ניתן למצוא שם לרוב בגדים מאד יפים. הגזרות יותר נמוכות משל מתאים לי וניתן גם למצוא חולצות שמגיעות "רק" עד המותן. המחירים קצת יקרים אבל יש להם פינת אאוטלט בתחנה המרכזית בת"א וחנות שלמה של אאוטלט בראשון.
    בנוגע להחלפת / רכישת מוצרים, אני ירדתי במשקל ובדיוק זרקתי שקיות שלמות של בגדים כי אני לא מכירה אף אחד במידה שלי... אז חבל, אבל אולי בפעם הבאה : )

    השבמחק
  7. תיקון טעות - בעונות יש עד מידה 54 לרוב.

    השבמחק
  8. הי שרונה,
    אני קוראת שקטה ואוהדת מאד.
    אשמח לקבל פרטים על המכירה.
    תרגישי טוב ומהר.
    שירה

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים