יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

לראשונה בשבלוג - ספק התכשיטים הטורקי שלי נחשף!!!

החלטתי לחלוק עמכם, קוראיי החתיכים, את המיטב של המיטב שבאוצרות האופנה שלי. וראשון בין ראשונים הוא סאדיק סגירוגלו. סאדיק הוא מעצב תכשיטים המפעיל צוות קטנטן המגשים את חלומותיו במתכת, אמייל, חרוזים ושאר סודות שבין צורף ליצירתו, המוכר את מרכולתו הקסומה באטסי.

טבעת ארט נובו, אוצר מאגדות אלף לילה ולילה במחיר סביר ביותר (60$ פלוס משלוח)

בשנים האחרונות רכשתי ממנו את העגילים הכי מיוחדים שלי (ואני אוהבת עגילים), האחרונים שבהם הגיעו היום במסגרת התכנית "חייבים לפנק את שרונה" והם יפהפיים, כרגיל. קטנים ולא מתבלטים, אפשר כמעט לטעות לחשוב שמדובר בעגילי ג'יפסי רגילים, אבל מבט מרוכז יחשוף את האמת - מדובר בצמד דרקונים רושפי אש.

 נראים עדינים אבל הם דרקונים, בדומה לי

ראיינתי אותו בעבר בבלוג האנגלי שלי, ולכן לא אכביר מילים, אך אציין שמדהים בעייני שגבר יכול לעצב תכשיטים מרהיבים כל כך לנשים, בפרט שהוא משלב בצורה כל כך יפה את האתניות הקלאסית של איסטנבול עם קו וצבעוניות מודרנים.

טבעת קונסטנטינופול, האם אי פעם ראיתם דבר כזה?

נכון, היחסים עם טורקיה לא משהו בימים אלה. אבל סאדיק מתעלם מזה, וגם אני. אז אם תראו אותו שט לכיוונכם עם לום ביד אחת ופלייר ישר אף בשניה, אתם יכולים לצאת מהנחה שהוא פשוט מוזיל את עלויות המשלוח באמצעות שימוש בדואר ים ומנצל את הדרך לריקוע טבעת שחרזדה כזו או אחרת. ואל תתנו לשטויות כמו פוליטיקה ויחסים בינלאומיים לעמוד ביניכם לבין היופי הצרוף, שהוא טעם החיים האלה.

2 תגובות:

  1. שלום שרונה...
    חייבת להשאיר פה תגובה כדי להגיד לך שנכנסתי לכאן ומייד בלעתי אחורה כמה שיכולתי...נהדרת את, כותבת יפה ובדיוק מדברת אלי... אני רוצה לחזק אותך בימים הקשים שאת עוברת, כמי שהחלימה מסרטן אני מכירה את העולם הנורא הזה. לשמחתי אני כבר 4 שנים בריאה מאז השתלה שעברתי, אבל מאז 'גדלתי' ואני היום לובשת מידה 46-48 וצריכה להתרגל ולהתארגן על מראה ושיק חדש לעצמי.
    גיליתי פה מקום נהדר לקבל רעיונות וגם להכיר אשה צבעונית ומענינת.
    שיהיה לך סופש טוב, ותכתבי הרבה!
    ממני,הילה

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים