יום שישי, 28 במאי 2010

תוצאות בדיקת הקרם, לקים נטולי שיק ועוד משהו על טופ שופ

והיום - שלושה נושאים שהדבר היחיד שמקשר ביניהם הוא קוצר היריעה.

הראשון - היום היתה לי פגישה בקניות רמת אביב, ואחריה עייפה ועצבנית רציתי לקנות לי מתנה. נכנסתי לטופ שופ ולהפתעתי א' ראיתי את החולצה שרציתי (יותר מחודש אחרי שראיתי אותה באתר החברה). ביקשתי שיביאו לי אותה במידה 16 או 14 אם אין ברירה ואז להפתעתי ב' נאמר לי שיש אותה רק עד 12 בעוד שבאתר היא קיימת עד מידה 16 (כרגע אין במלאי, אבל לפני חודש היה). פניתי לבחורות מאחורי הדלפק ושם היתה המוכרת שאמרה לי שתיקח את התלונה שלי על המידות המצטמקות איתה ללונדון לפגישה עם המנהלים. היא זכרה אותי ואמרה שהעבירה את התלונה הלאה, בתקווה שמשהו יזוז אצל ההנהלה המקומית. בינתים לצערי, טווח המידות רק הולך ומצטמצם. בקושי מצאתי פריטים במידה 14 ו-16 לא ראיתי בכלל. חבל ומעצבן. אני מאד אשמח לשמוע תגובה של נציג החברה, אם במקרה אחד כזה קורא פה.

הנושא השני - תוצאות בדיקת התמצית האינטנסיבית לשיקום העור מסדרת Youth Code שקיבלתי לבדיקה מלוריאל. להזכירכם, מרחתי את הקרם מדי לילה במשך חודש וביום השתמשתי בקרם הלחות וההגנה של ד"ר קרבלניק (כלומר, קרם היום הרגיל שלי). ובכן, לקרם יש ריח לא נעים ובימים הראשונים הרגשתי עיקצוצים מיד לאחר המריחה. שני הקמטים שהיו לי קודם לכן נמצאים באותו המקום, אבל התחושה הכללית בתקופת השימוש היתה שהעור התמצק ונראה זוהר יותר כמובטח. חסרון מרכזי בו הבחנתי הוא שבתקופת השימוש יצאו לי מדי לילה פצעון קטן או שניים. אני רגילה ליוגמה הזו, אבל אני בטוחה שיש כאלה שזה עשוי להציק להן במיוחד.

לסיכום - הקרם לא נעים למריחה, אבל עושה דברים טובים לעור. בנוגע למילוי קמטים, אני לא יכולה להעיד על שינוי נראה לעין. אני מאד סקרנית לנסות את קרם העינים נגד קמטים. אם יהיו לזה תוצאות מעניינות אני אדווח.

מדד השרונה -

אחרון וממש לא חביב - הרבה נכתב כבר ברשת היום על ההתנהלות התמוהה עד מרתיחה של חברת הקוסמטיקה שיק מול הבלוגרית החביבה "מה בבקבוק" בנוגע לנוכחות החומר הרעיל Toluene בלקים שלהם. מדהימה אותי העובדה שיחסי הציבור של החברה בחרו לתקוף את הבלוגרית במקום למנף את ההתרחשות (שכבר צברה הדים ברשת) לכדי קמפיין קידום מכירות עם פוטנציאל כיבוש של שריפה בשדה קוצים. שורה תחתונה, השיקים שלי הולכים לפח.

3 תגובות:

  1. גם אני הייתי בטופשופ אתמול. רק בסנטר.
    יצאתי מזועזעזת מהיחס של המוכר (!!!) "זכר" שהסתובב לו בשיא הטבעיות וחילק ביקורות באזור התאים. חוויה דוחה. יש להם שרות לקוחות? או שאין עם מי לדבר?

    את מאמינה לה שהיא העבירה את התלונה שלך לחבריה בלונדון? מה תפקידה של הבחורה בכוח?
    אולי בסניף בסנטר תמצאי יותר מידות. כי יש הרבה פריטים ב14...אולי יהיה גם ב-16? למרות שהייתי נמנעת בגלל אותו מוכר דוחה.

    השמלה שלך מהפוסט הקודם מחמיאה לך להפליא!

    השבמחק
  2. אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר איזה זמן בתור קוראת סמויה, ורוצה לומר לך שאת נהדרת. אני אוהבת את איך שאת כותבת, את איך שאת נראית ואת איך שאת מתלבשת. מעריכה מאד את אזכור מקרה שיק אצלך בבלוג, ומסכימה עם כל מילה.

    השבמחק
  3. האמת, חן, שמעולם לא הייתי בסניף בסנטר. הסניף בהרצליה שומם, מעצבן ונטול השראה אבל בסניף בקניון רמת אביב יש מוכרות שמכירות אותי (בשנתיים הקודמות קניתי שם המון) ופעם היה מבחר מכובד של סגנונות ומידות.

    בנוגע למידת האמון שלי בה, אני בוחרת להאמין לה. גם כי היא יזמה את הפניה אליי וגם כי בימים אלה אני מעדיפה להיות חיובית ככל האפשר.

    תודה לך בקבוקית! אני תוהה אם תשמעי מהם שוב..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים