יום ראשון, 11 באפריל 2010

אני מכינה שרשרת

לאחרונה, כפי שאולי שמתם לב, אני נמצאת במצוד אחר שרשראות. כל זה התחיל כשצפיתי בספיישל ה-All Stars של פרויקט מסלול לפני שבועיים. סוויט פי ענדה שם ענק ענקי בצבע תכול נפלא ומרענן שפשוט הזניב לי את המנחוס. התעוררה בי תשוקתי והתחלתי מצוד אינטרנטי אחרי השרשרת המדוברת, ומצאתי בבלוג של הגברת בכבודה ובעצמה שמדובר בשרשרת ים סוער בגוון שמים של אנתרופולוג'י חביביי.
חיפושיי באתרים שונים ומשונים, כולל איביי, העלו חרס. השרשרת המקורית בגוון שרציתי Sold out כבר מסוף 2009 ובאיביי יש או גוונים אחרים או עותקים של חברות אחרות, ובכל מקרה התמחור של הפריטים האלה לא סביר בעליל. באטסי מצאתי שרשרת מדהימה בסגנון זה, אבל היא עולה כמעט 200$ ואני לא רוטשילד (עדין). לכן לא נותרה לי ברירה, ונאלצתי להכין שרשרת בעצמי.
השרשרת עשויה מחרוזי זכוכית בגדלים שונים, שהיו לי בבית, נטיפי זכוכית תכולים וחרוזי קריסטל סוורובסקי שקניתי במיוחד, סוגר פליז פרחוני שהיה לי וחרוזי פרידוט (הירוקים הגדולים) שקניתי לפני המון שנים בכוונה להכין מהם צמיד ומעולם לא ניצלתי. אני מרוצה ממנה למדי, מה דעתכם?

בנוסף, הכנתי כמה זוגות עגילים חדשים למכירה. הנה עגילי מתכת בציפוי זהב ובעיטור קריסטל סוורובסקי מוזהב יפהפה שמצאתי אתמול בטיול לשנקין.
ועגילים פרחוניים מחרוזי זכוכית בגימור מבריק, גם בציפוי זהב. אני אוסיף אותם לחנות בקרוב.
אני מקווה שימצאו להם קונים במהרה. אני חייבת לומר שאני מאד נהנית להכין דברים שנמצאים מחוץ לתחום היצירה הרגיל שלי. הידד לגיוון!

6 תגובות:

  1. אם את נהנית זה הכי טוב :-)

    השבמחק
  2. השרשרת שעשית יצאה מקסימה. גם לי יש חשק לעשות ענק אבל אני עדיין מחכה שהיצירתיות תתגבש במלואה ואז אחפש חומרים

    השבמחק
  3. השרשרת יפהפיה, נונה! מרעננת ועליזה, והסוגר הנהדר נותן לה נופך אלגנטי. אפשר לראות אותה עלייך?

    השבמחק
  4. תודה רבה חמדתי! מה דעתך על שבוע הבא מתישהו, במקום החביב עלינו?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים