יום שישי, 9 באפריל 2010

בלה ובלה בעיר הגדולה

היום התעוררתי בשעה מפתיעה. השמש זרחה, הציפורים צייצו והשעון הראה עשר. אני לא רגילה לדברים כאלה בסופי שבוע. לרב אני מתעוררת בסביבות השעה שתיים אם לא מאוחר יותר. למרות שהתעוררתי עייפה מחלום שבו הייתי בטיול מאורגן לעיראק עם המשרד, וסחבתי איתי הרבה יותר מדי מזוודות, החלטתי להענות להצעתה של חברתי הותיקה ביותר (מערכת היחסים ותיקה, לא היא, אנחנו חברות מכיתה א) להצטרף אליה לסיבוב בשנקין. לכבוד המאורע והשמש הקופחת, שזפתי את הטוניקה היוונית שקניתי בלונדון ואת העגילים החדשים שלי. מאחר ואני עצלנית ולא רוצה שיבלבלו אותי עם אדם נמרץ חיפיתי על הכל עם מגפי ה"לא זה רק נראה כמו נעלי בית" החדשים שקניתי לפני שבוע בתשעים ותשעה ש"ח בלבד (שימו לב, מספר מפתח זה יחזור בהמשך).

עגילים - אני
ג'ינס - אוונס (לונדון)
טוניקה - Whistles
מגפיים - אבנעל (הי הי, היו קונים לי שם נעלים כשהייתי ילדונת)

קצת בטנוני, אבי אני אוהבת את זה. קשה לשים לב בתמונה, אבל אני מנסה לתת לסגול להשטף לי מהשיער ולהשאר עם הלבן המחומצן שמתחתיו. נדמה לי שהוא יתחבר עם השיער הלבן הטבעי שלי, שבגללו צבעתי את הפס הזה מלכתחילה. ימים יגידו אם זה נראה מוזנח או נחמד. 

בכל מקרה, זו התנובה היומית. כל דבר בנפרד עלה מעט, אבל ביחד אוי אברוך!


מה בתמונה? חגורת טווס של דינה גלאס (יצא חרוז בקלאס!) - 50 ש"ח בחנות שלה בנחמני, לק Bungle Jungle (אדום ניצנוצאז' עז) של  Essie, ספריי מים מרענן של Evian לזמנים שחם נורא אבל שטיפת פנים תסיר את המסקרה (קורה לי לעתים קרובות בקיץ), שתי קופסאות פח מעוצבות לכבוד 80 שנה לסוכנות היהודית מתנה מחברתי למילוי באיבזרי מלאכת יד, קופסונת מעוטרת של סוכריות בטעם שוקולד והכי טוב - מגפי ניטים (so much for my שבועה לא ללכת עם ניטים) מגזית שעלו 99 ש"ח בלבד (אמרתי לכם). 

חוץ מזה, קיבלתי שני זוגות גרביונים מנומרים מחברתי הסקוטית, חמודונים שכאלה! רק אלוהים יודע מה אני יכולה לעשות איתם, אבל נראה לי שהאפורים יתאימו למגפונים החדשים. גם מנומר וגם ניטים?? אלוהים, השבועות שלי לא שוות כלום..


מכל מה שראיתי בסיבוב הנ"ל ולא קניתי, הכי מצאו חן בעייני הסניקרז הסופר קלאסיים האלה. זרקו על עצמכם כובע קש וחליפת מלחים וצאו לשיט בירקון בכיף, נעלים כבר יש לכם.


אההה! כמעט שכחתי את החדשות הטובות - המוכרות בבהונות סיפרו לי שבעוד שבוע יפתח במתחם התחנה החדש אולם קונספט גדול ובו חדר שלם של נעלי Irregular Choice. יאיי!! ובנימה אופטימית זו אסיים.

7 תגובות:

  1. אהבתי את המגפונים :-)

    השבמחק
  2. תתחדשי הקניות שוות ביותר החגורה גרמה לי לקנאה קלה!!! טוב נו גם הגרביונים:)
    אשמח ויותר מרשמי אם תעדכני כאן על מועד פתיחת אולם הנעליים אני מכורה אליהם

    השבמחק
  3. החגורה נורא זולה, זאת בדיחה! ויש בלבן וסגול ועוד צבעים. אני עדין שואלת את עצמי למה קניתי דוקא את הגוון הזה..

    כשיהיה לי יותר מידע על הנעלים אני אעדכן!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים