יום חמישי, 8 באפריל 2010

זְבָּלֶה מהרפת או כלבה מעלפת?

שיואו ביצ'ז! החלטתי שהגיע הזמן שאני יכתוב מה דעתי על איך שאנשים מתלבשים, כדי שתלמדו להזהר ממני כשאני מתקרבת אליכם בפרזנטצית הפשן הבאה. לא היה ספק עם מי להתחיל - איתי כשהייתי 15 קילו פחות, כלבה רזה תמותי הלו!!!!!

(צילום - דני דורפמן המזנוב)

מכנסים וחולצה - טובהל'ס נעליים - Super Fly של גולה 
במקומי לא הייתי מסתובבת עם בטנאז' כזה בחוץ וגם לא דופקת פוזות על עצים
כמו מפגרת. השוזט מאממות אבל לא רואים אותם בתמונה
טוב שקנית מכנסים עם גומי בבטן שתוכלי ללבוש גם כשתשמיני
לסיכום: שיואו תנוחי!!

מה זה הרגליים השעירות האלה?? והחולצת פסים סטייל "הייתי
בשוק בצלאל אנד אול איי גוט ווז דיס לאוזי חלוק" משקוף "מגנוב" מפלסטיק 
והמכנסי פיג'מה (שאני אשכרה לובשת ממש עכשיו).......
מי מתלבש ככה לעבודה?? רק המקיאז' חבלז'
לסיכום: חיה באילוז

(צילום - דני דורפמן החתיך ההורססססס)

חצאית וחולצה של טובהל'ס (כן קלטנו, יש לך הרבה בגדים של 
טובהל'ס YAWN!!!!!!!*) השיער מטופח והרוז' האדום מזניב לי את המנחוס

לסיכום:*** הכי כלבה מעלפת, הלו!!!!! ***

(צילום - דבורה צפריר שחבל על הזמן)

את בטח צוחקת עליי!!!!!! התרנגולת מרוטה, הכובע
נגנב מסבתא זפתא, המעיל מעופש והשיער דוחה
נ.ב - יש לי טלפון של קוסמטיקאית מעולה, תשאירי מסר למטה

לסיכום: התקשרו מבורדו כפר מלל, ביקשו את הטלפון שלך

8 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שיואו, ביץ'! את הרגת אותי מצחוק, ג'יזוס! החולצת פסים הוורודה מטובל'ס מאממת, מותק. עודפים היר וי קם וכאלה.

    השבמחק
  2. אם זה לא היה קורע אותי מצחוק, בטוח הייתי מזילה דמעה. כי בגדול, זה עצוב שזה ככה ☺


    מיראל

    השבמחק
  3. זה באמת עצוב, אבל מה אני יעשה? אז אני זורמת :-)

    השבמחק
  4. איייייייייי איייייייייי
    הבטן.... כואבת.... איייי....
    הלחיים... נתפסו... מרוב צחוק...

    אני תמיד אומרת שעדיף לצחוק מלבכות, ובהחלט הבאת לנו תצוגת אופנה משו משו. הלוק לעבודה עם הפיג'מה הורס ת'בריאות.

    החצאית והחולצה מטובה'לה מהממות :-)

    שלא נפסיק לצחוק יקירתי :-)

    השבמחק
  5. גמרת אותי מצחוק!!!!!!! D-:
    בתמונה עם החצאית והחולצה את פשוט מהממת!
    והלוק לעבודה - הורס ;-)

    השבמחק
  6. תודה מתוקות שלי, הזנבתן לי את המנחוס!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים