יום רביעי, 31 במרץ 2010

תכשיטולוגיה זה ענין לאנתרופולגיה


את א' פסח העברתי בחיפושים נמרצים ברשת אחרי שרשרת אביבית שתשמח את ליבי. פרט לשרשרת עדינה אחת ויוצאת דופן שקניתי לי לפני שנתיים, אני אוהבת תכשיטים אמיצים ובולטים, או בשמם האנגלי Statement Jewelry (אני, וזו דעתי שלי בלבד ואתם מוזמנים לחלוק עליה, אוהבת שנשים שמנות וגבוהות עונדות תכשיטים גדולים שמאזנים את הגוף ומושכים את תשומת הלב מאזורים פחות מוצלחים בגוף, כגון בטנים מסוגים שונים).

את מירב המאמצים השקעתי בתכשיטים החדשים של אנתרופולוג'י (Anthropologie). למי שלא מכיר,מדובר ברשת לעיצוב ואופנה יקרים למדי, בסגנון בוהו שיק שמח וצבעוני. הם פתחו את הסניף האירופאי הראשון שלהם בחודש נובמבר האחרון, בריג'נט סטריט בלונדון והיה לי העונג להסתובב בו, להתרשם ולהתעלף מהפריטים היפהפים והמאד יקרים (שמלה ממוצעת עולה 250 פאונד ומעלה) ואף לקנות כמה פריטים מלבבים. החנות עצמה, היא החנות היפה ביותר בה הייתי מעודי והביקור בה הוא חויה עיצובית בפני עצמו הכוללת מפל עשבוני בגובה שלוש קומות, כבשים צבעוניות ענקיות ותצוגה מרהיבה ביופיה של כריות, כיסויי מיטה, אביזרים לבית, תיקים, נעלים ובגדים.

החנות המקוונת שלהם התחילה לאחרונה לשלוח לישראל, ולכן החלטתי לבדוק את קולקציית התכשיטים החדשה שם, ובאיביי במקביל. מצאתי מספר אלטרנטיבות שאני משתוקקת אליהן, במחירים סבירים ביותר (וגם כאלה יקרים מאד ובצדק) והחלטתי בשמחה על שתי שרשראות וזוג עגילים, אך כשלחצתי על כפתור ה-Checkout גיליתי לזוועתי שמחיר המשלוח לישראל ומיסים הנוספים על כך, יותר ממכפיל את מחיר הרכישה וכך, עצובה, מחקתי את הפריטים מעגלת הקניות שלי וביטלתי את הרכישה. אך עוד יש סיכוי לסוף טוב - חברתי הטובה מגיעה לביקור מסן פרנסיסקו השבוע, וקבענו שהיא תרכוש את התכשיטים עבורי ותשלח אותם אליה הביתה. אמנם הם יגיעו אליי באיחור, רק בעד כמה שבועות כשהיא תחזור מהביקור בארץ, אבל זה מחיר שאשלם בשמחה בשביל לחסוך 400 ש"ח על משלוח (וזה עוד לפני שרשויות המכס המקומיות שולחות את ידיהן הריריות לכיווני).

הנה כמה תכשיטים ששבו את לבבי בעת השיטוט, מה דעתכם? מהתרשמותי בחנות, התכשיטים איכותיים מאד והאבנים יפות להפליא. בנוסף, האתר מציע אפשרות לתת פידבק על כל פריט כך שתוכלו לקרוא ביקורת על הפריט בו אתם חושקים ולהחליט אם לקנות או לא.

 761 ש"ח לפני משלוח

493 ש"ח לפני משלוח
308 ש"ח לפני משלוח

761 ש"ח לפני משלוח, דוקא עליה יש פידבק גרוע

בנוסף לאלו, יש שרשראות שמחירן נמוך מ-200 ש"ח, אבל כאמור מחיר המשלוח מקפיץ את העסקה לגבהים, שאני כרגע (אחרי קנית מחשב פלוס מוסך פלוס פסח) לא מוכנה להתמודד איתם. לחברתי האמריקאית פתרונים!

ואם כבר בתכשיטים עסקינן, אני מוסיפה עגילים חדשים לחנות אחרי שהראשונים נחטפו. הפעם הנושא הוא סוף החורף.


8 תגובות:

  1. עגילי העננים פשוט מקסימים!!!!

    השבמחק
  2. חיפשת באיביי? אני זוכרת שלפני כמה חודשים חיפשתי שרשראות בדיוק בסגנון ונתקלתי בשרשראות של אנת'רופולוגי בעלויות של 30$-40$ (לא כולל עלויות המשלוח) שזה סביר לגמרי עבור שרשרת כל כך מאסיבית.
    גם לבטסי ג'ונסון יש שרשראות דומות, גם הן במחירים נוחים.

    עגילי העננים ממש מתוקים.

    השבמחק
  3. תודה רבה יקירותיי!

    הפכתי את איביי ולא מצאתי בפחות מ-74$ כולל משלוח. אם תמצאי לי משהו זול יותר בסגנון, אני אוהב אותך לנצח.

    השבמחק
  4. מיד אחפש, אשלח לך מייל עם התוצאות.

    השבמחק
  5. אה שכחתי, אני מחפשת נואשות את זאת - מצאתי מוכרת אחת שיש לה חיקוי מוצלח בורוד, אבל היא לא מוכנה לשלוח לארץ הבהמה

    Anthropologie stormy sea necklace in sky

    השבמחק
  6. עגילי התמנונים משגעים (קצת מזכירים את עגילי הגולגולת שלך, לא?), והעננים מתוקים ויפהפיים בו-זמנית. הם עוד יהיו שלי.

    השבמחק
  7. תודה רבה חדווה!

    בקצב הזה (זוג אחד כבר שמור) אני אצטרך לחדש מלאי בקרוב :-)

    השבמחק
  8. עגילי העננים מקסימים!! וגם מקוריים מאוד, לא זוכרת שראיתי כאלה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים