יום חמישי, 31 בינואר 2019

ובו אני עושה עליונים כתחתונים (פלוס הגרלה)


אם יש נושא שלא מדברים עליו מספיק, זה עולמן הקסום של ההפרשות הנשיות. נשים רבות מפרישות הפרשות אך מעטות הנשים שמשתפות בכך את העולם, וכך פשטה האמונה הרווחת כי נשים לא עושות קקי ולא סובלות מגזים אף פעם (פרט, כמובן, למתרחש בפרסומות של יוגורט ביו). ובכן, הרשו לי להיות האישה שתפוצץ עבורכם את הבועה - נשים מפרישות בדיוק כמו גברים ואף יותר מכך! אנחנו מחרבנות, משתינות, נופחות (בניחוח תותים ומרמלד כמובן) ואחת למספר שבועות מדממות כמה ימים ברציפות תוך כדי כאבים עזים ומצב רוח הורמונלי דלוקס שנכון יהיה להשוותו לבליץ על לונדון, רק בלי חלונות הראווה היפים ועם הרבה יותר נפגעים בנפש.

מה שמזכיר לי, שאתמול חגגנו את חתונתם של בובת היציאה הרכה שלי, קקי, ובחירת לבו - בולשיט בניחוח קוקוס שקניתי בלונדון בחודש שעבר. קולולולו ושלשולים!!!

מזל טוב לזוג המאושר!!
ובחזרה לעניינו, גם פמיניסטיות מדממות במחזור (את דם הפטריארכיה מן הסתם) ולכן שמחתי מאד כשיח"צ זה או אחר פנה אליי יום לפני התאריך המיוחל כמו מזלג בעין והציע לי להתנסות בתחתוני מחזור שייבואם לארץ החל לא מזמן. ראשית, שמחתי כי אני מתה על מוצרים חינם. שנית שמחתי כי יש בבעלותי מוצר מתחרה שרכשתי לפני מספר חודשים וחשבתי שיהיה מצוין להשוות ביניהם. ושלישית שמחתי על שקיבלתי הזדמנות להיות אמיצה ולדבר בכנות על שני נושאים שרב הנשים מעדיפות לחטוף מזלג בעין לא לדבר עליהם - ווסת ודליפת שתן (אחלה שמות לבובות הבאות שלי).

אתרע מזלי ונולדתי עם בקע ושלל סיבוכים אחרים הודות להם לפעמים, בעיקר בעת התקפת שיעול רצינית (נגיד בפעם בשנה שאני חוטפת דלקת ריאות בגלל הרפלוקס שלי) אני סובלת מדליפת שתן או בשם הפחות מעיק שנתתי לה, דליפ"ש. הנה, כתבתי את זה (נשימה עמוקההההה וממשיכים). בנוסף אתרע מזלי להוולד עם שני כרומוזומי X כך שאני מקבלת ווסת כאחת לחודש וזה כרוך בהפרשת דם במגוון פורמטים מאזור בגופי שהשתיקה יפה לו כי אני אחרי הכל, ייקית. 

עד כה התנסיתי במוצרים האמריקאים האחים - Thinx למחזור ל-Icon לדליפ"ש. שניהם של אותה החברה, אך נמכרים באתרים שונים. המוצר שנשלח אליי הוא Modiboi שמיועד בעת ובעונה אחת לשתי ההפרשות הנ"ל. כדי לא להאריך בתיאורים יתר על המידה, בחרתי לסכם את ההתנסות שלי בשני המוצרים בטבלה, והנה היא לפניכם. לפני כן, הערה - מאחר ולדליפ"ש אין פתרון פרט לתחבושת, השוויתי את התחתונים לתחבושות (ואגב תחבושות לדליפ"ש - Always הוציאו לפני כשנה קולקצייה של תחבושות לדליפ"ש, מזעירות ודקיקות ועד לתחתונים חד פעמיים לספיגה מקסימלית, והמוצרים האלה שניתן להשיג ברשתות הפארם למיניהן מעולים עשרת מונים מכל מוצר מקביל אחר שיש בשוק).

לחצו על הטבלה על מנת להציג אותה בגודל מלא


* חשוב לציין שלדם מחזור נקי אין ריח, החיידקים אליו הוא נחשף יוצרים את הריח
** חשוב לציין גם שהיחצנית ביקשה שאמנע משימוש במילה "חיתול" אבל אני לא רואה איך ניתן להימנע מכך בהקשר הזה, אז עמה ועם היבואן הסליחה

ואם כבר מדברים על חיתולים, נשים רבות מאבדות, בעקבות לידה, מחלה או זקנה, את השליטה על שלפוחית השתן ונאלצות לחיות עם חיתולים. מניסיוני בתחום, אומר שלו הנשים שאהבתי ונאלצו ללבוש חיתול בזקנתן יכלו ללבוש תחתונים כאלה במקום, הן היו חוות דרגה נמוכה משמעותית של אובדן השליטה על גופן ואובדן הכבוד וזה היה מפחית משמעותית את סבלן לקראת סוף חייהן. אבל אין לי היכולת הנפשית לדון בכך באריכות ולכן נעבור הלאה.

בנוגע למחירים, ששכחתי להכניס לטבלה (ועכשיו רבע לחצות ולכן גם לא אכניס) - המחירים דומים למדי ונעים סביב ה-140 ש"ח ומעלה לזוג תחתונים, כאשר Modibodi הם הזולים בחבורה. שלושת האתרים מציעים מבצעים שונים על קניה כמותית (כרגע יש ב-Modibodi הנחה של 15% על קנית שלושה זוגות).

אני, אגב, בחרתי לי את הדגם הזה (ביקיני סקסי) ואני מרוצה ממנו עד הגג.

נראה ומרגיש אחלה, גם כשאת שמנה פי 2 מהדוגמנית בצילום
אם לסכם, תחתוני Modibodi עדיפים על המתחרים שבדקתי ועדיפים לאין שיעור על תחבושות לדליפ"ש או מחזור. בנוגע לטמפונים וכוסיות למיניהן לדם המחזור, זה כבר ענין של העדפה אישית. אני מעדיפה את התחתונים על פניהם, אבל כל אישה לגופה. במקרים בהם הספיגה של אלה לא מספיקה (זרימה כבדה מאד, אחרי לידה וכו'), לכל הפחות, אני ממליצה בחום לנסות את Modibodi.

וכעת לחדשות הטובות - Modibodi הסכימו בטובם להגריל 3 זוכות תחתונים בין הקוראות! כדי להכנס להגרלה יש לבצע את הפעולות הבאות:
  1. להגיב פה (ישירות או עם תוסף הפייסבוק פה למטה) עם שמכן המלא ותשובה לשאלה מתי סוף סוף נדבר בחופשיות על הגוף שלנו בלי להתבייש בו?
  2. לעשות לייק לדף של השבלוג בפייסבוק
  3. לעשות לייק לדף של Modibodi בפייסבוק
  4. שתפו את דבר ההגרלה לחברותיכן באמצעות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין וכמובן גיטאהב (שלא תעזו לשתף בלינקדאין וגיטהאב!)
את שמות הזוכות אפרסם כאן ביום ראשון ה-11.2.19. בהצלחה לכולן!!! 

ועכשיו אם תסלחו לי, קיבלתי מחזור לפני כמה שעות וזה הזמן לקחת 2 אופטלגין, לעשות מקלחת חמה מהירה ולקפוץ ראש למיטה.

18 תגובות:

  1. היי זו רוחיל! אין תשובה אחת לשאלה שלך, כל אחת ומה שנוח לה לחשוף ואיפה. בכל מקרה, מה שאת עושה פה זה די מדהים ואמן שאזכה כדי שאוכל לתת לאור תחתון.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך רק חלום
      לתת לאור תחתון
      לראות אותה עוד פעם מדממת

      מחק
  2. התשובה לשאלה היא קלה ממש
    עכשיו. אני תמיד מדברת בחופשיות על הגוף שלי ולא מתביישת בו. אני צריכה להתבייש???? שהוא יתבייש! למשל מה הקטע הזה שלו עם כוח הכבידה? מה היה בציצים שעומדים זקוף כמו ארמונות? או החוצפה שלו לייצר חצ'קונים בזמן מחזור במקומות שאני לא יכולה לפוצץ?
    גוף חצוף!

    על החתום: Lee Tom Dotan

    השבמחק
  3. מתי סוף סוף נדבר בחופשיות על הגוף שלנו בלי להתבייש בו? ובכן, ממש עכשיו!
    כמו כן, אשמח לזוג תחתונים :)

    השבמחק
  4. מתי נדבר על הגוף בלי להתבייש בו ? נתחיל עכשיו...
    נעמה כהן (בחיפוש מתמיד אחר מוצרים סופגים)

    השבמחק
  5. מתי נדבר על הגוף בלי להתבייש בו? ובכן... רצוי תמיד, אבל לא תמיד זה קל לביצוע. כשהחברה לא תגיב בפוריטניות,סקסיסם או סתם גסות רוח וגועל, יהיה יותר קל לדבר על הגוף בלי להתבייש בו. בינתיים צריך לחפש את המקומות בהם נוח יותר לדבר על הגוף שלנו בקבלה ושמחה.

    ענבל ברנר. יאללה הגרלהההה.

    מלייקקת וזה.

    השבמחק
  6. מעבר לזה שאני קוראת אדוקה כבר שנים איזה כיף שעשית את הסקירה הזאת!! כ"כ התלבטתי אם לרכוש ואיזה (ז"א למי להאמין אם בכלל) ועכשיו יש עצה! וגם עצם הדיון חשוב מאין כמותו. תודה
    לעניין השיתוף בהפרשות הגוף אשמח לחדד ולומר שלימי הדימום נכון יותר לקרא במילה ההו כה לא פופולרית וסת כי בעצם ולמעשה אנחנו תמיד במחזור - בשלב כזה או אחר שלו על הגלגל.
    עשיתי לפני כ-שנתיים סדנה בשיטת מודעות לפוריות ומאז אני ביחסים קרובים וטובים עם כל סוגי ההפרשות לאורך החודש, הפרשות פוריות של ביוץ והפרשוות אחרי סגירת חלון הפוריות ולמרות שתמיד הייתי פתוחה ומדברת זה קירב אותי לגופי שלי ברמה אחרת לגמרי, קשובה ומוקירת תודה. יאללה סופ"ש נפלא.

    השבמחק
  7. וואלה לא מתביישת כבר עכשיו. למה עשיתי משהו רע שגרם לבית מטבחיים חמש הזה שאני עוברת כל חודש?

    יעל ג.

    השבמחק
  8. תמיד כיף לקרוא אותך!!❤️
    ואם לא עכשיו אימתי?
    מדברת תמיד.
    אשמח להתנסות

    השבמחק
  9. לא צריכה את זה או את זה (אני מהאלו של "האחרים"- לא טמפונים ולא תחבושות, מה שמכונה- "אה את מהאלה...") אז פחות בקטע של ההגרלה אבל אשאיר תגובה כי כל הכבוד על הפוסט ועל השיחה החופשית! על הגוף עוד מדברות קצת, פה ושם אבל על דליפת שתן ממש יש שתיקה ואני מאד בעד קול!

    השבמחק
  10. עדיין לא יצא לי לרכוש או להתנסות בתחתוני המחזור, אבל המהפכה שהם מביאים בשיח חופשי על הנושא מבורך בעיני, בעיקר כי אני רואה איך מעבר לפינה אצטרך לשוחח על זה עם בכורתי, וכמה תחתונים כאלו יכולים לסייע לה, בעוד אני נזכרת בזוועה קלה בשיחה הזו עם אמא שלי אי אז, לפני יותר מדי שנים...

    השבמחק
  11. תולום כאן טופז (אור!!!!) והנני א. מעוניינת וב. מדברת על גופי בחופשיות יחסית למען יראו אך בעיקר ייראו. במידה ולא אזכה, תוכלי בקרוב לראותני עם שמלת מחזור כמו של מנילה וזה יהיה עלייך, שרונית.

    השבמחק
  12. מתי סוף סוף נדבר בחופשיות על הגוף שלנו בלי להתבייש בו?
    מ עכשיו!

    השבמחק
  13. אני בטוחה שהגיבותי על כך אך אינני רואה את התגובה ולכן אאלץ להגיב שוב!
    יש לי שני ילדים ואני מקווה שעד שגדולי תהיה בגיל שזה רלוונטי אליה אני אצליח לרכוש את סט הכישורים של "לדבר על הגוף שלנו".זה בטודו-ליסט.

    השבמחק
  14. קל! ברגע שננפץ את הפטריכאיה

    השבמחק
  15. עם כל הצער שבדבר, אף פעם.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים