יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

אירוע המידות הנדיבות החצי שנתי של גאלה רחמילביץ' - סקירה והמלצות


חיכיתי חיכיתי, דחיתי דחיתי ומי לא בא? מישהו שיכתוב סקירה והמלצות על אירוע המידות הנדיבות החצי שנתי של גאלה רחמילביץ' במקומי. ואם אף אחד אחר לא יכתוב סקירה והמלצות על אירוע המידות הנדיבות החצי שנתי של גאלה רחמילביץ' במקומי אני אאלץ לכתוב סקירה והמלצות על אירוע המידות הנדיבות החצי שנתי של גאלה רחמילביץ' בעצמי.

אז כמו שאולי הבנתם, הלכתי אתמול לאירוע המידות הנדיבות החצי שנתי של גאלה רחמילביץ' כדי לכתוב, כמנהגי, סקירה על האירוע והמלצות על המציגים. באירוע משתתפים כשלושים מציגים, המוכרים בגדים במידה 42 ומעלה (יש גם 38 ו-40 בחלק מהדוכנים), נעלים במידות גדולות ואביזרי אופנה. האירוע נערך הפעם בביתן 13 בגני התערוכה ואת מועדי הפתיחה תמצאו כאן.

לפני שאתחיל לסקור ולבקר, חשוב לי להקדים ולומר - גאלה רחמילביץ' עושה בשביל הנשים השמנות בישראל יותר מכל מי שפועל למענן ביחד. היא מרימה זו הפעם השישית (אם איני טועה) את האירוע הזה בעצמה, תוך התעלמות מופגנת של התעשייה, מארגנת, מפיקה, מקדמת ומממנת אותו מכיסה הפרטי. גאלה היא אשת עסקים ממולחת ויזמית ראויה להערצה, ואני מורידה בפניה (זו הפעם המי יודע כמה) את הכובע השמן שלי. ועכשיו לעניינו!
גאלה רחמילביץ', אבירה בשריון וורוד
האירוע נערך השנה בגני התערוכה ולהבנתי, הועבר מהביתן בו תוכנן להיערך לביתן 13 בדקה התשעים. ביתן 13 נמצא במרחק כשמונה שעות הליכה משער מרכז הירידים והוא (אני מקווה) המכוער בהם. הוא גדול מדי בשביל האירוע, מה שהופך את רצפתו הכעורה והאפורה לבולטת לעין והתאורה בו גרועה ביותר. בנוסף, מערכת המיזוג שלו כל כך קיצונית שבזמנים מסוימים הייתי אדומה כמו עגבניה והזעתי נחשולים ובאחרים רעדתי ואף חטפתי עווית בשריר התאומים מרב קור. 

המציגים השנה כוללים את החבר'ה הקבועים (טליה, קרנית, לילא, נומה, נעמי פלוס ושות') וכמה חדשים (לירון הורביץ מ-Onchiq, אדם ברודי ועוד כמה). אני עברתי בין כל הדוכנים ולצערי, מצאתי בודדים שהיו לטעמי והציגו בגדים שרציתי לקנות. הרבה מהמציגים הביאו בגדים חסרי חן או אופי, או בגדים יקרים במידה שאינה סבירה ביחס לאיכותם, או בגדים שכבר ראיתי מזמן. נכון שהטעם שלי לא בהכרח סטנדרטי, אבל שמעתי רבות אחרות שהתאכזבו בדיוק כמוני ואף יותר. נתקלתי במקום בשתי חברות, שתיהן בעלות טעם אחר לחלוטין מזה שלי ואחת מהשניה, שיצאו מהאירוע בידים ריקות לאחר שלא מצאו את שביקשה נפשן. 

אם לקצר סיפור ארוך, היו שלושה דוכנים בהם מצאתי בגדים שאהבתי והם אלה של טליה, טולה ומוטיף. אזכיר לכם שאני לובשת מידה 48 או 50 וגובהי 1.71 מטרים. כל המחירים המצוינים מטה הם סופיים, אחרי ההנחות המיוחדות לרגל אירוע.

אצל הדס ממוטיף מצאתי את הקולקציה המינימליסטית ביותר. העונה היא החליטה, משום מה, להכין מספר דגמים במידה יחידה שחלקם היו קטנים עליי. אלה שכן התאימו לי הצטיינו ברובם בעיצוב מדויק ותפירה מצוינת. הם מחמיאים ללובשות במגוון גזרות וסקלת הצבעים שלהם נעה בין ורדרד לאפור לכחול כהה לזית, מה שנאה בעייני. 


אני לובשת שמלה במידה יחידה 
מחירה באירוע 578₪

אם תצליחו להתעלם מזה שבצילום אני לובשת ורוד מלמעלה עד למטה (שתיים כבר העירו שנראיתי כמו סוכריה), תראו בוודאי שהשמלה נחמדה, צעירה וחיננית. בנוסף, יש לה כיסים וזה חשוב בעייני.


אני לובשת מעיל במידה 2 מתוך 2
שכחתי לרשום את מחירו באירוע, אבל אני מאמינה שמדובר באיזור ה-800₪

בנוסף תמצאו אצל הדס עודפים מעונות קודמות, הכוללים את בגדי הגוף וחולצות הטי המצוינות שלה.

אצל טליה מצאתי שמלה אליה התחברתי מיד, שכן כולה ניצנוצאז' וגזרתה מחמיאה להפליא. בהתחלה לא התחברתי לאורך המוזר של השרוולים (בשלב זה כבר אפשר לקרוא לזה שרוולי טליה) אבל מהר למדי קלטתי שאני יכולה לכווצ'ץ' אותם כאוות נפשי ולגמור בזה את הענין. 


אני לובשת שמלה במידה 3 מתוך 3
מחירה באירוע 552

אם יש דבר אחר שבטוח לא אעשה בשמלה הזו, זה ללבוש אותה לאירועים עם נעלי עקב עדינות ותכשיטים נוצצים. בכוונתי ללבוש אותה עם סניקרז ומעיל עור, או מתחת למיזע אפור. היא בהחלט מתאימה לכך, מאחר וטלי השאירה את כל העבודה לבד הבולט והשאירה את הגזרה פשוטה, נטולת מחשוף נדיב או קישוטים מיותרים.

בנוסף תמצאו אצל טליה חצאיות, חולצות, ג'קטים ומכנסים (כולל ג'ינס) ועודפים מעונות קודמות בהנחות גדולות במיוחד.

אצל טולה מצאתי כמה וכמה פריטים נחמדים. דניאל יודעת איך לתפור חולצות ושמלות שמחמיאות כמעט לכל מבנה גוף והבגדים שלה מאופיינים בנינוחות גזעית (יענו Coolיות) שאין לאף מעצבת מידות ביניים אחרת בה נתקלתי בארץ. היא מייצרת בגדים לפי אופי הקונה ולא לפי מידתה, והלוואי שכל המעצבים היו פועלים כמותה.


אני לובשת שמלה במידה יחידה
מחירה באירוע 510

השמלה הזו עשויה מקטיפה רכה כמו החלומות וכשמכניסים את הידים לכיסים זה מרגיש כאילו הן נחות על חתלתול שמנמן ונחמד.


אני לובשת שמלה במידה 3 מתוך 3 
מחיר השמלה באירוע 510 

כחובבת טול ידועה, אהבתי את השמלה הזו, אבל לצערי גיליתי שהשרוולים צרים מעט עבורי ולכן ויתרתי עליה. אם הזרועות שלכן דקות משלי, זכיתן.

דוקא את שני הפריטים שהכי אהבתי שם לא הצלחתי לצלם כמו שצריך. האחד הוא טוניקה מחויטת שנרכסת עד צוואר ומגיעה בשחור ובכחול ומכנסים מחויטים (אני לובשת מידה 4 מתוך 4) עם הדפס נחמד, אותם בכוונתי ללבוש לעבודה. את שני אלה אראה לכם פה בקרוב מאחר והם באו איתי הביתה. עוד תמצאו בטולה מכנסים מצוינים מכותנה, חולצות שונות ושמלות קיציות וחורפיות. כמו אצל השכנים, תמצאו גם פה פריטים מוזלים במיוחד מעונות קודמות. 

זה השלב בו אתם ודאי תוהים, מה זה הכל? ובכן כן. בשבילי זה הכל. לא מצאתי שום דבר שמצא חן בעיני אצל המציגים האחרים וזה מאכזב אותי עד מאד. הנה כמה בגדים שאינם לטעמי, אבל אולי אתן תאהבו.


לסיכום, התאכזבתי. האירועים הקודמים של גאלה היו נעימים, יפים ומשמחים יותר. אני מאמינה שגאלה אינה האשמה בכך, אלא השינויים של הרגע האחרון שנכפו עליה מטעם הנהלת מרכז הירידים. בנוסף, המעצבים החדשים לא מדברים אליי, אם בשל הסגנון, האיכות או המחיר וזה חבל. הדבר הנפלא ביותר באירועים הקודמים, מבחינתי, היה לגלות מעצבים חדשים ומרגשים. הפעם לא חזרתי הביתה מרוגשת, אלא בעיקר עייפה. 

המלצתי האחרונה לפני סיום - עשו כמוני, וליבשו צמודונים שיקלו עליכן את תהליך מדידת הבגדים. כדאי גם לבוא בגופיה או לחילופין, לא לשים קצוץ אם רואים לכן את החזיה, כדי שתוכלו למדוד בגדים גם מחוץ לתאי המדידה הספורים שיש במקום.

5 תגובות:

  1. מצד אחד, אני מעריצה את גאלה על יכולת הארגון שלה (גם אם אני לא בהכרח מסכימה עם כל מה שהיא כותבת במקומות שונים) - במיוחד כשהפעם הפרסום לאירוע היה בולט מאוד (אני באופן אישי ראיתי שלט גדול מעל איילון פלוס אזכור של האירוע באתר ווינט פלוס סטייליסטית שפרסמה בפייסי שלה שהיא הולכת לעשות סטיילינג מהיר למי שתגיע ותרצה בכך.

    אבל אני חייבת לשאול - היו שם גם בגדים שהם לא שמלות או כאלו שהם לאירוע מיוחד? כמו למשל ג'ינסים נוחים וחולצות טי מגניבות? או שבעצם אירועים כאלו לא נועדו בכלל לבגדים מהסוג הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אירועים כאלה בהחלט מתאימים גם לבגדים כאלה ולא, אין כאלה שאני ראיתי. לטליה יש ג'ינסים ולעדיקה יש ג'ינסים אבל הראשונים מצומצמים בגזרות והשניים לא שווים את הכסף, בעיני. עדיף לחפש בנקסט או אסוס, לדעתי.

      מחק
    2. דווקא קניתי ג'ינס בגזרה מעולה מעדיקה ב-169 ש"ח וגם חולצת כפתורים ליום יום אבל נכון שלרוב היו בגדים יותר אלגנטים

      מחק
    3. נחמד :)

      נקסט עדין זולים יותר אבל יש יתרון למדידה במקום.

      מחק
  2. אני גם מתומכות האירועים האלו.

    שמתי לב כבר בעבר שחלק מהמחירים יקרים מדי בשביל הכיס הנוכחי שלי. (להבדיל מיקרים, אלא שהפעם אינם מתאימים לתקציב הנוכחי). הסיבה היחידה שלא הגעתי זה שידעתי שלא אוכל לצאת משם בלי לפחות 1000 שקל פחות.
    באירוע הקודם באתי מתוכננת לקנות מ-5 דוכנים ספיצפיים תוך כדי שאני עוצרת את עצמי מלהתפתות לכל השאיר ומשאירה מרווח קטןלקנייה ספונטנית אצל דוכן שיהיה לי חדש.

    האירועים מעולים. ואני חייבת להגיד שעם כל הביקורות, הבגדים שקניתי מנומה וצילה נחרשים ברמות בלתי נסבלות שלכולם סביבי הם מוכרים היטב. אני חושבת שטליה כן מצאה א הנישה שלה בבדים יוקרתיים יותר שמתאימים לאירוע ונוח לי יותר עם המיתוג שלה עם אחת כזו.

    בכל מקרה חובה לבקר.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים