יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

חלאס, נגמר


בשבועות האחרונים עשיתי מעשה בלוגרית פח. כלומר, בלוגרית ששומרת מרחק מפח. כלומר, שמרתי אריזות ריקות של מוצרי טיפוח שסיימתי כדי לסקר אותם טרם אשליכם לעת זקנה. הנה הם לפניכם בצירוף דעתי החובבנית עליהם.


מה - Eight Hour Cream Lip Protectant Stick Sunscreen SPF 15
מי -  אליזבת ארדן
מאיפה - סופרפארם
כמה עולה - היה בהנחה של 30% ממחיר שערורייתי של יותר מ-200₪ (עולה חצי בחו"ל)
דבר היצרן - מרכך, מלחח ומחליק את השפתיים, מגן מקרינת השמש, מחליק סדקים בשפתיים, זוכה פרס באלם השנה ל-2012 של קוסמופוליטן הבריטי
מי נגד מי ולמה - זו הפעם השניה שאני קונה את השפתון הזה. בפעם הראשונה הוא נשבר אחרי שימוש אחד וממש לא נהניתי ממנו, אבל לא מצאתי את הסוג הטוב באמת בשום חנות (לא מוכרים אותו בארץ למרות שהוא קיים כבר יותר משנתיים) ונשברתי כשראיתי שהוא בהנחה. גם זה נשבר אחרי שימוש יחיד, וגם הוא כמו קודמו נגמר נורא מהר ולא ממש עשה את העבודה. זה פשוט לא יאמן שהמוצר הזבלוני הזה הוא אחיו של ה-Eight Hour Cream שפתון תיקון אינטנסיבי לשפתיים בצנצנת, שהוא מוצר מעולה שמחזיק חודשים ומונח עכשיו ליד מיטתי.
האם אני אקנה שוב - בחיים לא.

מה - ג'ל ניקוי ממריץ עם תמציות רימון ואשכולית 
מי - גארנייה
מאיפה - סופרפארם
כמה עולה - היה בחצי מחיר מ-69₪
דבר היצרן - הפורמולה המקציפה בשילוב עם חומצה סליצילית מעניקה ניקוי יסודי של הלכלוך, ומסייעת בטיפול בפגמי עור. יכולת הטיהור וההמרצה מעניקה לעור מראה מלא חיים.
מי נגד מי ולמה - קניתי אותו בגלל הריח הטוב של אשכוליות. הוא לא עושה שום דבר מיוחד אבל הוא נעים, לא מיבש והחזיק מעמד חצי שנה בערך.
האם אני אקנה שוב - בהחלט יתכן. בינתים קניתי מוצר אחר מסדרת הרימון אשכוליות, שהופך לקצף ביציאה מהמיכל. זה בטח יהיה נחמד.

מה - Coco Mademoiselle Eau De Parfum
מי - שאנל
מאיפה - דיוטי פרי
כמה עולה - קיבלתי במתנה ליומולדת ולכן אני לא בטוחה, אבל באיזור ה-100$ ל-50 מ"ל. בארץ מחירו כמעט כפול ואין עליו מבצעים לעולם (שאנל לא עושים מבצעים אף פעם ובשום מקום, זה חלק מהמיתוג שלהם)
דבר היצרן - קוקו מדמואזל הוא בושם נצחי, אלגנטי, מתוחכם ונוצץ. קוקו מדמואזל הוא פשוט וחושני לנפש הצעירה והחופשייה. ניחוחו תפוז, ברגמוט, ורד, יסמין ופצ'ולי
מי נגד מי ולמה - מדמואזל הוא הבושם הקבוע שלי כבר שנים רבות (כתבתי עליו הרבה בעבר). הוא רענן וסקסי ועצי ובמזג אויר מסוים עומד כמעט על גבול האפטרשייב. הפעם החלטתי לבקש לראשונה או דה פרפיום במקום האו דה טואלט שאני קונה תמיד, כי חשבתי שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר. מסתבר שזו היתה טעות כי הריח של האו דה פרפיום שונה לחלוטין מזה של האו דה טואלט. הוא מתוק וכבד יותר ולא נהניתי ממנו, כך שלראשונה זה זמן רב ביליתי את החודשים הארוכים שהוא החזיק בשימוש יומיומי (כמעט שנה)
האם אני אקנה שוב - את האו דה פרפיום לא אקנה שוב. את האו דה טואלט - ודאי ובקרוב מאד.

מה -Creme de Rose
מי - דיור
מאיפה - סופרפארם
כמה עולה - עלה כ-120₪ במבצע
דבר היצרן - קרם מתפיח ומלחלח לשפתים בגוון ורדרד וניחוח ורדים
מי נגד מי ולמה - נתקלתי בו כשגמרתי את ה-Baume de Rose של By Terry שקניתי בלונדון (הוא יקר יותר, אבל האריזה גדולה יותר והוא החזיק כמעט שנה) והחלטתי לנסות. הוא נעים על השפתים, מלחח לטווח קצר ויש לו תחושה יוקרתית. אבל הוא פחות נעים ומפנק מזה של By Terry והרבה פחות יעיל מהשפתון לתיקון אינטנסיבי של אסתי לאודר שהזכרתי למעלה. בקיצור, חביב ובשביל חביב לא צריך דיור ומחירים של דיור.
האם אני אקנה שוב - לא.

מה - מנקה מברשות
מי - מאק
מאיפה - החנות של מאק
כמה עולה - 69₪
דבר היצרן -מנקה, מחטא ומרכך מברשות איפור. מקצר את זמן היבוש של המברשות ומאריך את חייהן.
מי נגד מי ולמה - אני משתמשת בו כבר שנה שלישית. אני לא יודעת אם הוא מאריך את חיי המברשות שלי, אבל הוא עושה את עבודת הניקוי והריכוך מצוין. כך אני משתמשת בו - לוקחת מטלית בד או נייר, מקפלת אותה לארבע, שופכת מעט ממנקה המברשות על המטלית ומתחילה לנקות את המברשת בתנועות מעגליות. כשהמטלית מתלכלכת, אני פותחות את הקיפול ומקפלת שוב כך שהחלק העליון נקי אך רטוב ומתחילה שוב לנקות את המברשת. ככה אני ממשיכה עד שהמברשת נקיה, ואז אני מניחה אותה ליבוש על צידה (מומלץ ליבש מברשות בשכיבה, כדי שנוזלי הניקוי לא ימיסו את הדבק בבסיס המברשת ויגרמו לנשירת שיער).
האם אני אקנה שוב - כבר קניתי.

ועכשיו, שהפח מלא באריזות ריקות של מוצרי קוסמטיקה, אאחל לכם שבוע נעים.

2 תגובות:

  1. ממליצה בחום לנסות את Carmex.
    ביומיום אני עם האולם הבאלם עם צבע שלהם ובלילה עם זה בלי ואין מאושרת ומלוחחת ממני

    השבמחק
  2. לא נראה לי שניסיתי מוצרים של החברה הזו.. במשך ביליון שנים פלוס מינוס השתמשתי בבליסטקס (במכונית עדין יש לי שפתון שלהם) אבל בבת אחת נגמר לי ממנו. מוזר, נראה לי שצינון קשה אחד פשוט חיסל את ההשפעה שלו עלי.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים