יום ראשון, 12 במאי 2013

יום ראשון - תשוויצון


דיאטת הקניות לא ממש מרגישה ככזו, כי אני מבקרת אחת לשבוע בדואר לאסוף אלוהים יודע מה שהזמנתי טרם תחילתה. הנה שלושה דברים נחמדים שרציתי להראות לכם.

הראשונה היא חולצה אוורירית וקיצית מזארה. שמעתם נכון, יש בזארה בגדים במידה XL שעולים עליי (את הראשון כבר ראיתם פה). קניתי את שתיהן יחד, אבל את זו עוד לא יצא לי ללבוש. אני חושבת שהיא תהיה נחמדה עם גי'נס קצר או עם הג'ינס הארוך הבהיר השנות שבעימי שקניתי בנקסט.


את הטייץ החתולי הזה קניתי ב-Mod Cloth במידה XXL והוא נוח וחמוד, רק טיפלה חמים. נראה אם הוא מתאים לקיץ הישראלי או שיאלץ לחכות לעונה קרירה יותר. בכל מקרה, כולו שפמים וזנבות וזה תמיד באופנה.


ולסיום, נעלים מ-Mod Cloth. ראיתי אותן שם לראשונה לפני יותר משנה ולא היתה המידה שלי, ופתאום לפני חודשיים הן חזרו ובפחות מ-40$. הן קצת צרות ואני לא יודעת כמה זמן אוכל לסבול אותן, אבל לעזעזל - אני אמורה להחזיר דבר כזה?!



לפני חודשיים בערך קניתי את העגילים האלה מ-N2, אבל לא יכולתי לענוד אותם כי הם הגיעו עם קליפסים, ולא סתם קליפסים אלא הקליפסים המכאיבים ביקום.
חיפשתי אצל ספקי התכשיטנות הקבועים שלי עגילים לחור שיתאימו להם ולבסוף בחרתי עגילים צהבהבים בצורת טיפה (כי לא היה עיגול) שהגיעו לפני כשבוע. בבוקר המחרת, אחרי ניתוח השתלה מוצלח שביצעתי בלילה, שלגי ושבעת הגמדים היו מוכנים לענידה ובאו איתי לעבודה.


לסיום אבקש ממי שטרם עשה זאת, להרשם ל-Apartment Therapy ולהצביע עבור הדירה שלי בתחרות הדירות הקטנות השנתית. זה יקח לכם שתי דקות וישמח אותי מאד. תודה ושבוע טוב!

תגובה 1:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים