יום שבת, 15 בספטמבר 2012

שנה טובה

תראו מה זה - לא כתבתי כל החודש! דווקא יש לי המון (אבל המון) על מה לכתוב, אבל מה לעשות שהשבועות שחלפו מאז חזרתי מלונדון כללו מרוץ מטורף נגד הזמן להספיק לעבוד, לקנות רהיטים ומכשירי חשמל ולטפל בהמוני סידורים בדירה לפני שאני נכנסת (הייתי אמורה לעבור היום אבל דחיתי בשבוע כדי לסגור כמה פינות בשקט). אז אני לא יושנת מספיק ולא עובדת מספיק ובטח ובטח שאין לי זמן לבלוג. אבל תמיד יש לי זמן לאחל שנה טובה!

אני מאחלת לכל הקוראים, הבלוגרים, היחצנים, המשפחות והחברים באשר הם שנה בריאה, שמחה, מסקרנת, מספקת, בטוחה, נעימה ומצחיקה. שתשלטו ביצרים, במחשבות ובמילים שלכם. שתכבדו אחד את השני ואת עצמכם. שתשמינו ותרזו ותקרינו את היופי הפנימי שלכם החוצה. שתהיו חזקים ורגישים, הגונים וחביבים, שתנהגו כאילו אמא שלכם נוסעת בנתיב לפניכם, תאכלו הרבה אוכל טעים ותזכו בלוטו הטחינה באספקה של טחינה אורגנית מלאה בטחינה אתיופית לכל חייכם.

שנה טובה ומתוקה!


נ.ב. אני דוחה את ההגרלונדון עד אחרי המעבר וההסתדרות בדירה החדשה אז אפשר להמשיך להרשם עד ה-29.9.12. הוספתי לה לק של אסי שקיבלתי לפני שבועיים ואני משערת שיתווספו עוד כמה דברים נחמדים בימים הקרובים. הרשמו בהמוניכם!

4 תגובות:

  1. שנה טובה שרונה. שנה שבה יח"צניות ויח"צנים
    יבינו את ההבדלים בין בלוג ללוח מודעות, שנה של אופנה יפה וצעירה למידות גדולות, והעיקר, שנה טובה בדירה החדשה.

    השבמחק
  2. עבודה זה אובר-רייטד! ;)

    שתהיה שנה מקסימה, שנה של מעשים טובים ושל שיאים חדשים.
    שנזכה לאהוב את עצמנו ב-ד-י-ו-ק כמו שאנחנו.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים