יום ראשון, 22 בינואר 2012

כבשת הרעש


לפני כמה חודשים התנהל בפייסבוק דיון ער שעיקרו הפרעות שינה ופתרונות אפשריים. מסתבר שרבים מחבריי סובלים מהפרעת שינה כזו או אחרת שמאמללת אותם במידה כזו או אחרת על בסיס קבוע. לי אין בעיה כזאת בימים כתיקונם, אבל לדירה שאני שוכרת עכשיו יש שכנים רעשניים להחריד ולפעמים הריבים/מוזיקה/קריאות קרב אינדיאניות שלהם מפריעים לי להרדם. לפיכך, כשאחת ממשתתפות הדיון סיפרה על מזור שמצאה בדמות אוזניות שינה רכות, החלטתי שאני מוכנה לסכן 60$ בשביל הסיכוי לבלום את רעשי השכונה והזמנתי לי ערכת שינה רכה של SleepPhones.

ערכת כבשת החלומות שהזמנתי עלתה כ-245 ש"ח (כולל משלוח) והגיעה תוך פחות משבועיים. הערכה כוללת כבשה רכה  שזכתה לכינוי כבשת הרעש. החברה הזאת כל כך חמודה, הם שולחים את הכבשה בארגזון מחורר, כדי שיהיה לה אויר לנשום.


הכבשה כל כך רכה שהיא ללא ספק האם הקדמונית של גזע השמיכי, אבל היא לא סתם פרצוף יפה. בגבה יש כיס ובתוכו מסתתרות אוזניות שינה רכות שהן עיקר הערכה.


האוזניות שטוחות ודקיקות וארוזות בתוך סרט מצח מפליס רך. הן דקות כל כך שניתן לישון על הצד או בכל תנוחה אחרת בלא כל הפרעה בזמן שמרכיבים אותן. למעשה, אחרי דקה שתים לא מרגישים אותן יותר. לאוזניות יש חוט ארוך שניתן למקם במצח או בעורף ואותו מחברים לנגן מוזיקה, לאייפד או לסלולרי.


בנוסף לכבשה ולאוזניות, מגיעה הערכה עם דיסק של מוזיקה מרדימה ושקיק חמוד של לבנדר, אותו מיקמתי בסלסילת הגרביים. כמו כן, ניתן להוריד מהאתר קבצי סאונד הכוללים מוזיקה מרגיעה וסוגים שונים של רעש לבן. יש אפילו רחשי ארוחת בוקר אנגלית מתפצחת על המחבת! אורך כל קטע חצי שעה וניתן להריץ אותו בלופים בעת הצורך. 


אישית, אני מעדיפה להרדם לצלילי הרעש הלבן. אני שמה אותו על ווליום נמוך יחסית, מבלה את הדקה הראשונה בתהייה איך קיבינימט אפשר להרדם עם הדבר הזה ואת הדקה השניה ומעלה בנחירות עליזות. חשוב לציין שהרעש הלבן מעלים לחלוטין את רעשי הסביבה הרציפים (לדוגמא, המוזיקה הבלתי נסבלת של השכנים) אבל לא את הרעשים האקראיים, דוגמת מקרר נוקש או דפיקה בדלת. מושלם!

האוזניות משמשות גם כמגן עינים בעת הצורך, כך שניתן לישון (או סתם להתרגע עם מוזיקה מדיטטיבית) גם באמצע היום, עם חלונות פתוחים לרווחה.


לסיכום, אני ממליצה בחום על המוצר הנחמד הזה. גם יעיל, גם חמוד וגם יעיל. הדבר היחיד שחסר זה כוס קפה למיטה בבוקר והופה, דיסקו חצילים!

7 תגובות:

  1. ויכוח ער, היהי.

    באמת תהיתי אם הוכיח את עצמו, איזה כיף שכן :-) והכבשונת מתוקה להפליא

    השבמחק
  2. הי שרונה,
    אני לא בנושא הפוסט אבל אולי את מוכנה להסגיר את הסוד של קובית ה"רשומות בבישול" שלך? חיפשתי כזו לבלוג שלי בוורדפרס. יש לך אולי קוד שאת מוכנה להסגיר?

    חוצמיזה אוהבת מאד את הכתיבה והתמונות וגם את הבובים.

    מיכל

    השבמחק
  3. תודה מיכל :)

    אם את מתכוונת ל"בקרוב בבלוג זה" זאת סתם חתיכת HTML שאני כותבת (בולטים רגילים עם טקסט מחוק בקו אמצעי). יודעת HTML?

    השבמחק
  4. כן כן, זה כנראה זה.
    אני אשאל את זה שמדריך אותי איך עושים את זה.
    תודה רבה!
    מיכל

    השבמחק
  5. מתנה מושלמת לאנשים עם בעיות שינה ו/או בעיות שכנים. חבל שלא היכרתי את הכבשה הזאת לפני כמה שנים, הייתי חוסכת לעצמי מעבר דירה כואב ויקר.

    השבמחק
  6. הכבשה מאד חמודה אבל יש לי שאלה- זה לא חם? כלומר ניחא בחורף זה בטח נחמד, אבל בקיץ מה? (לא ישנה עם מזגן כל לילה...)

    השבמחק
  7. שאלה טובה, והתשובה היא שאין לי מושג :)

    קניתי את זה לפני מספר שבועות כשכבר היה קריר. אני מניחה שאם החום גרוע מספיק בשביל שהסרט הזה יעצבן הוא יהיה ראוי למזגן בכל מקרה. אבל זה רק ניחוש.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים