יום שני, 12 בספטמבר 2011

מתלבשת ממזוודה - חלק ג'

אתמול הבנתי שהאצטון שלי ואני לא נתאחד ביומיים הקרובים. מאחר והלק באצבעות הרגלים שלי נמרח אי אז לפני הנסיעה ללונדון, החלטתי למצוא איזה פדיקור אקספרס איפשהו כדי לארגן את העסק מחדש בעזרתו האדיבה של מישהו שאינו אני. נסעתי לקניון אילון, כי זכרתי שיש שם סניף קטן של לקה וביקשתי למרוח לק וגו'. זו היתה טעות. 

אני לא רואה סיבה לשלם 50 ש"ח בשביל שישברו 3 מתוך 10 ציפורני הרגלים שלי, ישייפו בשופין גס (ומשומש) את הציפורנים שלי כך שאני אצטרך לקחת את השופין ליידי וליישר אותן בעצמי, ואחר כך יחליפו באמצע מריחת הלק את המורחת כי היא לא מסוגלת למרוח לק ותוך כדי כך יהרסו שלוש מתוך האצבעות שהיא כן הצליחה למרוח. הסיבה היחידה שלא קמתי, דרשתי את כספי בחזרה והלכתי בכעס היא שהמורחת הראשונה נראתה כל כך אומללה שלא רציתי לפגוע בה או לחילופין להביא לפיטוריה. אסון. וכך אחרי כשלושת רבעי שעה, הצליחו להוציא אותי משם עם מה שביקשתי, יענו פדיקור צרפתי טורקיז-צהוב (מיותר לציין שהן כמעט התעלפו מהבקשה שלי).
 
בתמונה לא רואים שהזרת השמאלית שלי מרוחה לגמרי, אבל כבר לא היה לי כח לבקש תיקון

מיותר לציין שלשם אני לא חוזרת.

מאחר והפסיכוזה שולטת, ונאלצתי להאריך את שהותי במלון כי הדירה עדין לא מוכנה (או כך לפחות חשבתי, כי בלילה קיבלתי עדכון מבעל הבית שהם כמעט גמרו את השיפוץ) החלטתי שהיום יהיה יום טוב לשלוף מהמזוודה את פסיכי (על שם הגיבורה המיתולוגית הרומנטית) ולבלות איתה את היום. ברור שראש נוסף לא יזיק לי במשרד, אולי אני אעבוד פי שתים מהר יותר היום? זמנים יגידו.

אני לובשת גופיות מ-New Look
מכנסים מדורותי פרקינס (ישנים)
שרשרת של N2

אני חייבת לומר שאני לא מבינה למה כל התגובות על הפוסט של אתמול נכתבו בפייסבוק או במיילים ולא פה. גם אתם חיים ממזוודה? למען השם קוראים יקרים, המקום להגיב הוא פה ולא שם. אתם רוצים להיות שם? חבל, כי אנחנו פה.

11 תגובות:

  1. אני התנסתי בלקה בויצמן סנטר - והיה מצויין....

    חוצמזה שאת נראית מעולה באווטפיט הזה - הגיע הזמן לטפל בשיער שלך, הכל אצלך כזה מושלם חוץ ממנו....

    וגם את השמלה מאתמול הערצתי

    השבמחק
  2. לא ממש יודעת מה להציע לך לגבי השיער, אבל ההופעה שלך מתוחכמת מידי בשביל קוקו...
    אולי להתייעץ עם ספר שאת סומכת עליו? או לשאול נשים שהתסרוקת שלהן מוצאת חן בעינייך איפה הן הסתפרו.
    נדמה לי שאת זקוקה לתספורת הורסת שקל לסדר ולהראות מושקעת אבל לא דורשת שעתיים טיפוח כל בוקר. על כן - אולי משהו קצר יותר?

    השבמחק
  3. בפעם האחרונה שהסתפרתי הצעתי שיער קצר, והספר שכנע אותי לרדת מזה. אני אחשוב על משהו.. זו בעיה כי הכי חשוב לי שהשיער לא יגי לי בפנים מה שמבטל הרבה אופציות מדורגות.

    כשהייתי רזה היו לי כל מיני תסרוקות קצרות צבעוניות וקופצות, אבל עכשיו עם כל עודף המשקל הזה אני מפחדת להראות גברית עם שיער קצר..

    השבמחק
  4. הי שרונה,

    בכל הפוסטים את נראית מעולה. נראה לי שממש ירדת במשקל.

    את נראית ממש טוב. השמלה, המכנסיים, החולצה הגופייה. המלון עושה לך טוב

    השבמחק
  5. תודה תודה! לא הייתי שמה כסף על אובדן משקל, אבל נראה :0)

    השבמחק
  6. דווקא התכוונתי לומר שיפה לך אסוף מדי פעם. מוסיף בעיני להופעה, לא גורע.

    השבמחק
  7. קודם כל אל תעלבי (זוכרת את פוסט ה"איך רזית זו לא מחמאה") - אבל נראה לי שבאמת רזית...
    שנית, מסכימה לגבי השיער שנדרש משהו קצר יותר - אבל לא קצרצר. אולי סוג של קארה מתולתל + גוונים בהירים/אדמוניים? משהו דומה אולי לאיך שענת וקסמן היתה הולכת לפחות ממה שנתקע לי בראש?
    אפשר לבקש שזה יהיה מספיק ארוך כדי שאפשר יהיה לתפוס בקוקו/קשת כשרוצים להרחיק מהפנים.
    אבל מה אני מבינה בשיער גלי...
    ומעבר חלק לדירה ובכלל!

    השבמחק
  8. אני מצטרפת לתמי - נראה שרזית. גם אם לא, הפוסטים האחרונים מראים על שינוי :)

    מאוד אהבתי את רעיון הפדי שלך, שילוב הצבעים מדליק! חוויית לקה נשמעת זוועתית ובכלל, כל מכוני הפדי-מני בקבלנות האלה מרגישים לי מקצועיים בשקל. יש לי תור לפדיקוריסטית שכונתית מומלצת בזמן הקרוב, אני מקווה שההתרשמות תהיה חיובית יותר.

    השבמחק
  9. 1. הצבעים, והשילוב ביניהם, באמת נראים נפלא.
    2. זאת כבר פעם שניה שאת מרחמת על פדיקוריסטית נוראית ודואגת שלא יפטרו אותה... אולי כדאי שדווקא כן יפטרו פדיקוריסטיות כל כך נוראות, שלא יזיקו ללקוחות הבאות. אין טעם לבקר את המקצועיות של רשת זו או אחרת - בסופו של דבר הצוותים כל הזמן מתחלפים (מעניין למה) והאיכות היא לפי המזל על מי נפלת.

    השבמחק
  10. אני אנונימי וקורא את הבלוג הרבה.. אבל ביומיים האחרונים הכרום שלי מתעקש שזו סכנת נפשות להכנס לבלוג, מכיוון שאתר בשם ג'קוג'יל או משהו דומה מקושר לבלוג שלך ושולח משם רוגלות... נסי לבדוק בעצמך.. ולראות...
    :(

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים