יום שישי, 9 בספטמבר 2011

מתלבשת ממזוודה - חלק א'

כידוע (מה, לא קראתם עיתונים?!) פיניתי את הבית של ההורים שלי והעברתי את המפתחות לידי הרוכש החסון והחתיך. אני מתכוונת לשכור דירה קטנה עד שאקנה דירה משלי, אבל הדירה שאני רוצה לעבור אליה משתפצת להנאתה ותהיה מוכנה רק בשבוע הבא. הפתרון? בהתחלה תכננתי לנדוד בין חברים, אבל מאחר ואני שוב חולה, בחרתי ללכת על מלון כדי שאוכל לישון בשקט, וגם להתמודד בפרטיות עם העוצמות הרגשיות של כל המעברים האלה.

למזלי, המזוודות מלונדון טרם נפרקו בשלמותן (זה לא שהיה לי ארון לסדר בו את הדברים כשחזרתי, הבית היה ארוז למעבר עוד לפני שטסתי וגם את המזוודות הכנתי שבוע מראש) כך שפשוט לקחתי אותן וברחתי. מה שמוביל אותנו למדור המרגש והמרהיב - מתלבשת ממזוודה.

והיום - שרונה מתלבשת ממזוודה אחרי שלא ישנה כל הלילה כי היה רעש מוזר בחדר שלא הצליחו לתקן לה (שלא לדבר על זה שמה ששכחתי לארוז הוא קרם לחות ובליסטיק, כך שהשפתים שלי מרגישות כאילו עשיתי בוטוקס בלילה). מה כן עשיתי כל הלילה אתם שואלים? שיחקתי Angry Birds. ישו.

אני לובשת טי-שרט חדש מ-Next
ג'ינס ישן מ-New Look
פרצוף לפת מחוסר שינה

אגב דברים שקשורים בדברים אחרים, אני ממליצה לכל חובבות הטיפוח והאיפור להרשם להגרולנדון שלי. כבר מזמן לא הרוויח מישהו כל כך הרבה מחוסר היכולת שלי להעריך כמויות. אל תשכחו לספר לחבר'ה על ההגרלה!

6 תגובות:

  1. את עוברת חוויות לא פשוטות, אבל פותחת סוג של דרך חדשה וזה מצויין(שאלוהים תשמור, אני נשעמת כמו הפסיכולוגית שלי).

    לחיות ממזוודה, במיוחד כזו שחזרה מלונדון עם כל הקניות הנהדרות שלך, זה לא כל כך נורא לתקופה קצרה. זה בתנאי שישנים בלילה ולא מבלים אותו עם ציפורים וחזירים מתעופפים ומתפוצצים לכל עבר.

    מקווה שהלילות הבאים יהיו מוצלחים יותר ואם תרצי לאכול ארוחה טובה, שאלי אותי איפה. אני הרי המומחית.

    השבמחק
  2. אני במצוקה.. הטקסט מופיע לי קטנטן (רק בבלוג שלך) - רעיון לפתרון?

    השבמחק
  3. הג'ינס נראה עלייך מצוין!

    יש את הבלוג הזה http://the-other-emily.blogspot.com/ שכל הקונספט שלו היא שהבחורה מטיילת לה באירופה וחיה ממזוודה אחת. יש שם פירוט של כל הבגדים שיש לה ועם זה היא צריכה להסתדר.
    הרעיון מגניב, רק שעם הזמן היא פשוט קנתה עוד דברים אז לדעתי היא כבר לא ממש מתלבשת רק מהמזוודה, אבל ניחא.

    בהצלחה עם הכל!

    השבמחק
  4. טקסט קטנטן? אני לא יודעת.. באיזה דפדפן את משתמשת?

    ותודה!

    השבמחק
  5. החולצה ממש יפה!!!
    לאיזה מלון עברת זמנית?
    נראה לי נחמד מאוד לגור במלון, תמיד רציתי לעשות את זה אבל היה נראה לי יקר מידי.

    השבמחק
  6. אגב טקסט קטנטן - נסי ללחוץ על ctrl+0 כשאת בדף שלי ותראי אם זה עוזר

    שרונה - זה אחד המלונות הזולים שמצאנו (למרות שיש פה בריכה שווה להפליא) ואני מרשה אותו לעצמי כי הצלחתי למצוא דירה מתחת לתקציב שקבעתי לי, בזמן שחששתי שאאלץ להגדיל את התקציב משמעותית על חשבון תקציבים אחרים.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים