יום שלישי, 9 במרץ 2010

איך לא התאבדתי וזכיתי לספר על כך

היום בעבודה חיכיתי שיהיה ערב. מה מיוחד בזה, אתם ודאי שואלים, הלא כולנו (טוב, רובנו) יושבים יום יום בעבודה ומפללים לשמש שתרד ותשחרר אותנו משלשלאותינו אל הבית שם מחכות לנו נעלי בית רכות ששמנו כתוב עליהן? ובכן, היום בערב נערך אירוע מכירה מוקדם ומוזל לבלוגריות, עיתונאיות ושאר אושיות אופנה ב-H&M . תסכימו איתי שזה מלהיב אפילו יותר מנעלי בית.

תוכלו, אם כך, לתאר לעצמכם כמה הופתעתי, התרגזתי ונפגעתי כאשר בשיחת טלפון עם משרד יחסי הציבור האחראי על האירוע הובהר לי ש"המוזמנות לאירוע נבחרו בפינצטה ואושרו אחת אחת על ידי שבדיה" ואני, מסתבר, לא אחת מהן. השבדים לא מפתיעים אותי, שכן אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שהוזמנתי לאירוע אופנתי או אחר בשבדיה, אבל משרדי יחסי ציבור שולחים לי הזמנות לאירועים כמעט כל יום - הלא רק אתמול נכחתי בתצוגת האופנה של דפנה לוינסון, אליה הוזמנתי על ידי משרד יחסי ציבור אמיתי!

 דוגמניות צועדות בסך. כל כך סונוורתי, שזו התמונה היחידה שצילמתי ולא נשרפה

אחרי שסיימתי לקלל ולגדף באוזנו של כל אומלל במשרד שהיה מוכן לשמוע אותי (או לא מהר לברוח בזמן כשהתקרבתי) גיבשתי את התכנית המושלמת לביטוי תחושותי הקשות מחד והרס טוטאלי של משרד יחסי הציבור מאידך - בדיוק בשעה בה מתחיל האירוע בסניף עזריאלי של הרשת, אני אקפוץ אל מותי הבטוח ממרומי המגדל ובכך אגנוב להם את כל ה-press. דמיינתי כבר את הכותרות הנוגעות ללב בעיתון של מחר, ואיך בהינף אחד של זרועותיי השמנמנות אגרום לשינוי תודעתי שעד שיסתיים, משמין לי תהיה רשת האופנה היחידה במדינה. רק שאז נזכרתי בתלושי המתנה שקיבלתי בתצוגה של דפנה , והחלטתי ללכת לממש אותם בסניף הרצליה במקום ואז לחזור הביתה ולכרסם משהו, וכך אכן עשיתי.

בסניף דפנה לוינסון בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה קיבלה את פניי רחלה, מוכרת צבעונית וטובת מזג ויותר מכל - אישה שמבינה איך הגוף המלא בנוי ומה מחמיא לו. בעזרתה האדיבה מדדתי את כל הפריטים בחנות שהיו במידתי (חולצות ושמלות, לא בדקתי מכנסים) והיא סייעה לי להחליט על החולצה המחמיאה והשווה ביותר. וכך, במחיר ח"י שקלים בלבד (ואם זה לא רמז מאלוהים, אני לא יודעת מה כן) גם לא התאבדתי, וגם קיבלתי חולצה כחולה מחמיאה ונעימה עד מאד ועוד גופיה ארוכת שרוולים בצבע נייבי, שמתאימה כמעט להכל. אחר כך נכנסתי לסופר פארם וקניתי צללית בגוון Gold Leaf של קלרינס, שצבעה זהב עמוק ומטריף כי החלטתי שמגיעה לי מתנה מפנקת ואני בקטע של איפור בימים האחרונים.


ואז הלכתי הביתה ואכלתי נקניקיה בפיתה.

לסיכום - בדפנה לוינסון תוכלו למצוא חולצות סולידיות אך נעימות ומחמיאות אם אתן במידה 48 לכל היותר. כל זאת במחירים סבירים ביותר (גם בלי תלושים). מומלץ בחום לבגדי עבודה.

מדד השרונה -

10 תגובות:

  1. יקירתי, שמחה שהחלטת לא להתאבד אלא ללכת לשופינג במקום. יותר עדיף.
    אני מאוד אוהבת את דפנה לוינסון, אך מששמעתי שהפרזנטורית שלהם לעונה הקרובה היא איילה מ"האח הגדול", החלטתי להחרים את הרשת (לא שזה יזיז למישהו משהו, אבל אני עומדת מאחורי עקרונותיי).
    אני מזדהה עם תחושת האכזבה - כי אותי כמעט ולא מזמינים להשקות, ארוחות, מתנות וכו', למרות בלוגריותי.
    ברכות על השקת הבלוג מחדש ותתחדשי על החולצה!

    השבמחק
  2. תודה רבה רחלי!

    למען האמת, כשהייתי בחנות התקשרה מישהי ושאלה אם יש את השמלה שלבשה איילה מהאח הגדול. מאחר ואני לא רואה האח הגדול (יש לי עקרונות) לא ידעתי במה מדובר, אבל עכשיו דברים מתקשרים לי. כנראה ש-15 דקות התהילה של כוכבי האח הגדול טובות ליחסי ציבור. אני צריכה לארגן משתתף עם בובייל, הא?

    השבמחק
  3. בוביל תפוס, יש לו הצגה :-)

    ברכות על הפעילות המחודשת.

    השבמחק
  4. תתחדשי, ריססתי אותך, השבוע הזה מלא ממתקים, אתמול איקאה, מחר H&M, שיביאו שוב את next ויהיה בונבוניירה.

    השבמחק
  5. מזל טוב על הבלוג החדש/ישן!

    אגב, אותי לא מזמינים אף פעם לפתיחות/השקות למרות שאני רזה. מה תגידי על זה? :)

    השבמחק
  6. את צודקת נויה! נקסט היו מצויינים (וגם קניתי שם כמה דברים בלונדון לא מזמן).

    עדיגי, לא נותר אלא להסיק שצריך להיות במידת ביניים כדי לקבל הזמנות. יאללה מידה 42!

    השבמחק
  7. ברכות על חידוש הבלוג =)
    הצללית משגעת!

    השבמחק
  8. תתחדשי! למרות שאפילו להשקה של הבלוג הזה, לא קיבלתי הזמנה D:

    השבמחק
  9. תסתערי, חומד! שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  10. לבלוג הזה לא צריך הזמנה, כולם מקבלים פה יח"צ שווה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים