יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

הכובענית המשגעת


מאז שהסתפרתי, יש לי שתי אובססיות חדשות (או ליתר דיוק, מחודשות) - עגילים הפוכים, עליהם כבר דיברנו כאן, וכובעים קטנים. היום נדבר על כובעים קטנים.

ברזילי מוכרים כובעים של תמי בר לב, כובענית חדשנית ויוצאת דופן בנוף הצחיח של האופנה המקורית בישראל. הכובעים הקטנים שלה, שהם למעשה Fascinators (סוג של כובע גמדי שמאד אופייני לאורחות בחתונות ואירועים חגיגיים אחרים באנגליה, לרב הם קטנים ויושבים באלכסון על הראש ויש להם אופי שובב והרבה קישוטים נחמדים) שיושבים על קשת נוחה וקל לראות שהושקעה בהם עבודה רבה. הם עתירי חרוזים, תחרה ושאר קישוטים מלאכת יד ומאד מאד לא סולידיים, בדיוק כמו שאני אוהבת. למרבה הצער, הם גם עולים הון קטן. יש ברזילי אחד עם שתי רקפות סגלגלות בעיטור חרוזים שעולה כ-1300₪ אחחח... למות מרב יופי!



צילומים של עמית ישראלי מדף הפייסבוק של תמי בר לב

ישראלית נוספת שמעצבת כובעים יפים ואלגנטיים, היא אורית אביעזר שמעצבת בעיקר, אך בהחלט לא רק, לשוק הדתי. לכובעים שלה יש ניחוח אירופאי ואני מקווה לבקר בסטודיו שלה בקרוב כדי לבחון אותם מקרוב. אני מאד אוהבת את הכובע החורפי הזה שנמכר לפני זמן מה בחנות שלה באטסי. מחירי הכובעים נעים שלה בין 400 ל-700 ש"ח.


באטסי יש מגוון נחמד של כובענים מלאכת יד. אמילי מ-Whichgoose היא אחת המוצלחות בהן. היא מעצבת בסגנון רומנטיקה-קיטש-פיות ויש לה כובעים ו-Fascinators (כן, צריך למצוא לזה מילה עברית ראויה, כובעון זו מילה בעייתית) מעוטרי עלים, פרחים ופרפרים. אני אוהבת את ה-Fascinator הזה, שמגיע בכל מיני צבעים.

מחיר כ-370₪ כולל משלוח

אחרונה חביבה להיום היא מיס רובי, שמעצבת כובעים ו-Pascinators שנעים בין החמוד למקושקש. הכובע הזה הוא אחד החביבים עלי בחנות שלה.

מחירו 355₪ כולל משלוחה

היא מוכרת גם כובעי וינטאג' דוגמת זה, משנות החמישים. אני לא אוהבת את הצבע והעיטורים אבל הגזרה הזו היא גזרת הכובע האהובה עלי ואשמח אם מי מכם יודע לומר לי איך היא נקראת.


אתמול בלילה חיטטתי בקופסת קשקושי השיער שלי ומצאתי כמה דברים פרחוניים וחמודים שמצליחים להאחז בשערי גם עכשיו, כשהוא קצר. שלפתי אותם ממחבואם ואני מתכננת לשלב אותם בתסרוקות שלי בתקופה הבאה עלינו לטובה. בינתים אני ופודינג העצלנית הממולאת חשבנו לדגמן לכם את הכובעים הורודים ביותר שיש לנו בארסנל. אין ספק שהחורף תראו אותנו חובשות הרבה כובעים.

פודינג חובשת כובע מהכל בדולר (ישן) ואני חובשת כובע מאיביי

הערה מנהלתית לסיכום - ביום שישי הבא תערך מכירה ביתית שלי ושל חברות בתל אביב. יהיו בגדים ואביזרי אופנה מארונותינו במידות 34-52. אתם מוזמנים לבוא ולשתף את החבר'ה. אפשר לראות פריטים שיימכרו ולבקש שנשמור לכם (שמירה בשעה הראשונה של המכירה בלבד) בדף האירוע בפייסבוק. להתראות שם!

3 תגובות:

  1. כובעים מהסוג הזה תמיד גורמים לי להרגיש מממ... בריטית, אבל חייבת להודות שהכובע הראשון הגניב אותי לגמרי :)

    השבמחק
  2. כובעון זה דווקא תרגום טוב לפסינייטור, כי fascinum זה בלטינית זין.
    אני אוהבת כובעים, אבל נמנעת מלחבוש כאלה (חוץ מבקיץ, כובע קש ענק), כי אז חושבים שאני דתיה (לא שזה רע, אבל אני לא).

    השבמחק
  3. לול חצאית.

    כן, מאתגר למצוא כובעים חמודים שאינם חרדיים מדי, אבל נראה לי שהשנה הכובעים טרנדיים מהרגיל. אז אם לא עכשיו - אימתי!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים