יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

מרגי'אלה סטייל

למה אני בבוקר כל מתרגשת?
למה אכפת לי בכלל מה אני לובשת?
לאן אני במונית כל כך ממהרת?
מרג'יאלה סטייל! מרגי'אלה סטייל!

ג'קט בומבסטי,שקית מפלסטיק 
עם אותיות (כן) עם אותיות (כן)
סריג ענק ותיק של גיטרה
ואושיות (כן) ואושיות (כן)
ושייק טעים במיני מיקרו כוסיות

מרגי'אלה סטייל
הופ הופ הופ הופ הופ הופ 
מרגי'אלה סטייל!
כתבתי לכם שיר יפה על פי לחן עממי, מאחר ותארתי לעצמי שזו לא הפעם הראשונה בה אתם רואים את צירוף המילים Maison Margiela with H&M בפיד שלכם השבוע ושערתי שיתכן ואתם מתחילים להתעייף. אבל תאמינו לי, אין שום דבר מעייף או משעמם בקולקצית הקפסולה הזאת. המילה שאמרתי ללובה במונית בדרך הביתה (על מי אני עובדת, למשרד) היא וואו. פשוט וואו. 

בגדי הגברים לא פחות ממושלמים. יש שם כמה מעילים שכל גבר יראה בהם כמו דניאל קרייג שהסתובב לו איזה בורג בכיוון החיובי והחליט לגוון בבחירת הבדים תוך כדי חוסר התפשרות אופייני מוחלט על איכות התפירה והגזירה. נעלי הגברים, בפרט הסניקרז, מטריפות. ויש שם כמה תיקים שאני מוכנה למכור את אמי, זכרונה לברכה, בשבילם (מה? זה כבר לא יפריע לה נכון?).

בנוגע לבגדי הנשים, יש שם כמה שמלות ערב מרהיבות ממש בגזרות מתוחכמות ומחמיאות. מצד שני, יש גם בגדי אוונגרד שלא ממש שלא יחמיאו לאיש, אבל כן יגרמו ללובשת אושר אדיר. אמנות לבישה של ממש במחירים סבירים (יקרים, אבל זולים להדהים ביחס למחירי בית האופנה האמיתיים). והכי יפה - חלק גדול מהבגדים יתאים, לדעתי, גם לבעלות מידות גדולות. חלקם כפי שהם עכשיו וחלקם, עם כמה התאמות קטנות. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה מדדתי ג'קט בהשקה של H&M. הזרועות העליונות שלי שמנמנות למדי ולרב ג'קטים רגילים צרים עליי. שם הרגשתי כמו ילדה שלובשת את הג'קט של אבא שלה. והתפירה, אחחח התפירה! פשוט מרהיב.


הקולקציה תושק בעולם ב-15 בנובמבר ואצלנו בחנות בקניון עזריאלי תל אביב בשעה 9:30 בבוקר. מחד, אני נלחצת מהמחשבה שאצטרך להצטופף בתור עם כל בני ישראל כדי להניח את טלפיי על הפייבוריטים שלי מהקולקציה. מאידך, אני חושבת שהייחודיות של הבגדים והמחירים הגבוהים יהפכו את ההשקה לעממית פחות משיתופי פעולה קודמים של H&M עם בתי אופנה, כך שיש סיכוי שאצליח להשיג כמה מהדברים שאני רוצה לעצמי. מצד שלישי, חשבון הבנק שלי יראה כאילו עבר עליו טורנדו אם אצליח להשיג את כל מה שאני רוצה מהקולקציה, כך שלא יהיה נורא מדי אם אפספס משהו. בקיצור - עזבו אתכם משירים שחצי עולם כבר שמע. אם אתם באמת אוהבים אופנה, ויש לכם כמה שקלים פנוים, לכו לעזריאלי ב-15 לנובמבר ותגידו ששרונה שלחה אתכם.

4 תגובות:

  1. התיק החום מצא חן בעיני, ונראה מעניין.

    השבמחק
  2. אני מאוהבת בתיק הגיטרה, אבל הוא ענקי ועולה כמעט 2000 ש"ח, אז כנראה שאוותר עליו.

    השבמחק
  3. בתור אחת שהסתובבה עם נרתיק גיטרה כזה ברחבי המדינה והעולם (עם גיטרה אמיתית בפנים!), אני לא כל כך מתלהבת ממנו, אבל התיק עם הידיים הורס בעיני.
    זו תעלומה בעיני - גם במכירה של מארני חשבתי שלא יהיו הרבה אנשים, כי הפריטים היו מכוערים ויקרים, אבל היה תור ענק לכל אורך הקומה.
    אני מקווה שהפעם לא יבואו הרבה, ושישאר לי מספיק.
    התספורת החדשה הולמת אותך להפליא!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים