יום שבת, 23 באפריל 2011

שקט, מברישים

ביום חמישי הגיעה חבילונת שחיכיתי לה זמן מה, ובה - מברשת של סיגמה. מאחר והתחלתי ללכת עם מייקאפ פה ושם (בואו נסגור על יותר מפעם) וגם להשתמש בברונזר, גברה לאחרונה התעניינותי במברשות איפור. בדקתי כאן ושם ובעיקר אצל גורואיות האיפור הפרטיות שלי (ביוטיוב, כמובן) והשם סיגמה חזר ועלה בצירוף ביקורות מחמיאות. שוין, אמרתי, זה זול משמעותית ממאק אז בואו ננסה!

פניתי לחברה, הזדהיתי כבלוגרית ישראלית עגולה, ואמרו לי "יא עגולה שכמוך, נשלח לך מברשת לבדיקה" אמרתי "למה לא למה לא" והתחלתי לחכות (חזרו להתחלה כאן).


קיבלתי מברשת קבוקי שטוחה, F80 המיועדת למריחת וטשטוש של איפור אבקתי, קרמי או נוזלי. האמת שזה די מתאים למה שחסר לי, כי קיבלתי מברשת נהדרת למייקאפ ויש לי מברשת זוויתית לא רעה (למרות שהיא מתחילה להראות קצת עייפה בזמן האחרון) של ג'ייד לקונטור (ברונזר וסומק) ויש לי מברשות עינים (שתים חדשות יחסית ומצוינות של רבלון ואחת בת יותר מ-15 שנים ומעולה עדין של שו אמורה) ואפילו שתי מברשות לאייליינר של מאק (209 ו-263) אבל אין לי מברשת לפודרה או לסומק. אז הנה!

המברשת הזו עשויה מסיבים סינטטיים מיוחדים, שתוכננו למנוע ספיגה של החומר על ידי הסיבים, ואכן - כשאני מורחת מייקאפ נוזלי באמצעות מברשת שערות העז (מעולה למי שאינו מעכל לקטוז. סתם.) של ספורה, אני צריכה להשתמש בכמות כפולה. כלומר - המברשת הזו חוסכת בחומר. 


בנוסף, היא דחוסה, רכה ונעימה להפליא, ולא ראיתי שום סימן להתרופפות התושבת או נשירת שיער. האריזה שבה היא מגיעה מחרידה ממש (שקיק אורגנזה פושטי כזה, מוזר) אבל ת'כלס, למי אכפת? היא עולה כ-55 ש"ח פלוס כ-20 משלוחה ש"ח שזה פחות ממחצית מחיר מברשת דומה במאק.

מסתבר, אגב, שמאחר והדבק המחזיק את השערות במקום נמצא בתוך התושבת, צריך לייבש מברשות בשכיבה או הפוכות - כדי שהמים (או חומר הניקוי) לא יחדרו לדבק ויחלישו אותו ובכך יגרמו לנשירת השערות. וכדי לייבש אותן, צריך לנקות אותן והסרטון הזה, שמשום מה אני לא מצליחה לאמבד כאן, יראה לכם איך. אני עברתי לנקות את המברשות בשיטה הזו על ציפית ישנה, כי כשהשתמשתי בנייר הוא נטה להתפורר על המברשת ולעצבן אותי.

אז זהו. אני מרוצה. וכדי שגם אתם תהיו מרוצים  - אני אגריל מברשת כזו פה בבלוג בקרוב מאד, אז שמרו על קשר!

9 תגובות:

  1. א. תודה, בדיוק התכוונתי לקנות קבוקי במאק, נבהלתי מהמחיר וברחתי. אולי אזמין את זו!
    ב. אני ממש אשמח לרשימה של גורואות איפור ביוטיוב! גיליתי את העולם הזה לאחרונה אבל אין לי מושג עם מי להתחיל.

    השבמחק
  2. הי מיכל!

    1. חכי קצת לפני שאת מזמינה - ממחיר אני מגרילה פה מברשת כזו בדיוק.
    2. רעיון טוב, רשימה בדרך!

    השבמחק
  3. ביקורות האיפור שלך מועילות לי מאד, היות שהחלטתי לחזור להתאפר אחרי שנים של פנים נטולות מייק-אפ (טוב נו, בגיל 49.8 צריך בכל זאת).

    עכשיו שאלה של הדיוטות - משתמשים במברשת עם מייקאפ נוזלי, באותה דרך בה אני משתמשך בכרית (שלא לומר באצבעות) ?

    השבמחק
  4. הי, הדיוטית באיפור זו אני. ושמת לב שאני לא שמה תמונות שלי ברשומות על איפור? זה בגלל שאני מתביישת מדי.

    בכל מקרה, את הטיפל'ה שאני יודעת למדתי מחברות ומיוטיוב (אני אתן רשימה של מומלצים בקרוב). את שמה את המייקאפ על גב היד, לוקחת משם עם המברשת ומורחת תוך טשטוש לצוואר. אני נהנית מהמריחה עם מברשת כי ככה אני משיגה כיזוי טוב ודק יותר. יש את הבעיה עם המברשות שמשאירות פסים על הפנים ולמדתי לפני כמה זמן טריק לזה - אחרי שגומרים למרוח בתנועות אורך, עוברים בטפיחות (לזה, כנראה, מיודעות מברשות הקבוקי השטוחות האלה, ל-buffing) ואז הפסים מטשטשים.

    אגב, מאז שעברתי למברשת, אני רואה הבדלים מאד גדולים בין שני המייקאפים שיש לי, ואחד מהם (מייבלין) הולך לפח.

    השבמחק
  5. כקוראת קבועה שלך, אני ממש מתרגשת מהביקורת על סיגמא! כמה נחמדה וכמה טובה המברשת שלהם וגם שרות הלקוחות.
    משהו צרם לי בבלוג אחר, אני שולחת לך לינק ואת התגובה המדוברת. למה היא כה רעה אלייך? היא קצת בהמה בעצמה.
    תודה על התגובה :
    ועל הפרגון בבלוג! לגבי שרונה, אני בכלל לא מבינה למה בשם האל היא בלוגרית אופנה. הבחורה מתלבשת מזעזע ונראית מזעזע באופן כללי והיא לא נעימה ברמות קשות ובערך כל הבלוגספירה מסוכסכות איתה.
    לשאלתך - היא מנעמה בצלאל ואני לא זוכרת כמה היא עלתה, 80 אולי?
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1956828&r=1

    השבמחק
  6. הי שרונה
    קודם כל חג שמח (עוד נשארו יומיים...)שנית אני מצטרפת לאלו שישמחו לרשימה של מומלצות יוטיוב.

    השבמחק
  7. אנונימית - לקח לי שעה למצוא את התגובה המדוברת אבל בסוף הצלחתי.

    בואי נחשוב - אני לא מסוכסכת עם כל הבלוגוספירה, אני סוג של מסוכסכת איתה. כלומר - היא לכלכה עליי בפורום אופנה בתפוז (כתבה שאני סוג של פרה חסרת טעם עם מכנסים קצרים) ואני הערתי לה על זה בפייסבוק. ניסיתי לצחוק איתה ולהחליק את זה, אבל היא איך לומר - לא כל כך חכמה או נחמדה ולא שתפה פעולה, אלא התחילה להתלכלך איתי שם. אז עשיתי לה בלוק. אני מנסה להזכר עם מי עוד בבלוגוספירה אני מסוכסכת, ולא מצליחה לחשוב על אף אלד (חוץ מאיזו פסיכית אחת מתפוז, אבל היא לא בלוגרית והמשטרה כבר הזהירה אותה לתפוס מרחק ממני, למרות שאני בטוחה שהיא מגיבה פה באנונימיות פעם בכמה זמן). נראה לי שזהו.

    למה היא רעה אליי? לא יודעת. למה אנשי רעים לאנשים? או לחתולים? לשמחתי, זו לא בעיה שלי כי היא מעניינת אותי כטחינה דאתשקד. היא יכולה להמשיך ללכלך עליי ולטעון שיש לי טעם גרוע, אבל מספיק לקרוא ולראות אותה כדי להבין שהיא לא בדיוק המדד לאיכות מכל סוג. זהו לנושא זה.

    באופן כללי - כמה שאדם חזק יותר (בעיקר נשים) ככה אנשים שונאים אותו יותר. החיים הרבה יותר חלקים כשעוברים אותם עם פה סגור ועינים מושפלות לקרקע.

    חג שמח!

    השבמחק
  8. הרבה תודה. אחכה להגרלה ואם אזכה - אנסה.

    בעצם, גם אם לא אזכה, אקנה מברשת ואנסה :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים