יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

הטיפוח לא נופל רחוק מהעץ

השבוע קיבלתי שני מוצרים חדשים של מייבלין לבדיקה. הראשון - מייק אפ Affinitone Mineral נטול שומן, עם מקדם הגנה 18 ו"מסייע בשמירת הלחות בעור הפנים". הגוון (ביקשתי את הבהיר ביותר שיש וקיבלתי את מספר 20) צהבהב מדי בשבילי ויש בו נצנצים קטנטנים, מה שקצת מציק לי. המריחה לא מסתדרת לי עם מברשת משום מה, אלא רק עם האצבעות ולוקח לו דקות ארוכות להספג. הוא מרגיש קליל למדי והופך את הפנים לאחידות. אני לא אוהבת מייקאפים וניסיתי בתקופה האחרונה הרבה מאד סוגים של הרבה מאד חברות. לבסוף הבנתי שאני ומייק אפ לא חברים והלכתי על Hydra Zen Teinte של לנקום, שהוא קרם לחות מרגיע (לטענתם) עם צבע עדין שלא מכביד על העור מחד אך יוצר אחידות מאידך. המייק אפ שקיבלתי לבדיקה טוב מאחרים שבדקתי בחנויות, אבל לא יכול לנצח את מורה הזן שלי, ולכן נראה לי שאשתמש בו לעתים רחוקות בלבד, לחיזוק של איפור ערב למשל.

המוצר השני שקיבלתי הוא מסקרה Lash Stiletto Voluptuous עם "מברשת חדשנית המאריכה ומעבה את הריסים בו זמנית". ראשית, האריזה שלה היא מהמכוערות שראיתי אי פעם למוצר קוסמטיקה. היא אדומה ומוזרה ולא נראית כמו מסקרה. בנוסף, האריזה מרובעת ולא נוח לאחוז בה בזמן המריחה. המברשת דקה ומעוקלת, אולי דקה מדי. התוצאות איכזבו אותי מאד - המסקרה מאריכה במידה מסוימת את הריסים, אבל רחוקה מלעבות אותם. למעשה, היא לא משאיר שום אפקט ראוי לציון והיא נמרחת במהירות איומה ממש. ניסיתי אותה כשהייתי מצוננת ואחרי שעתיים עם עינים דומעות קלות נראתי כמו דביבון שהגיע שיכור לעבודה. זה היה רע מאד ונאלצתי להסתובב ככה במשך שעות במשרד ומחוצה לו. נישט גוט.

צילום עם מייקאפ ומסקרה של מייבלין.
לא משהו לכתוב עליו הביתה

עד לכאן ביקורת המוצרים שקיבלתי. אם כך, איזו מסקרה אני כן אוהבת? ובכן, מאחר והאיפור היומיומי שלי מסתכם בסומק טבעי ומסקרה, יש חשיבות רבה לזו האחרונה. הנסיעה האחרונה שלי ללונדון הגדישה את סאת המסקרות, וזהו האוסף שלי, נכון לעתה.

  1. Hypnose Drama של לנקום - מעבה ומאריכה ויוצרת אפקט דרמטי ושחור משחור. מסקרה משובחת שיש לי גם גרסה מוקטנת שלה שאני נושאת עליי בתיק, לשעת הצורך.
  2. Bad Gal Plum של בנפיט - המסקרה הסגולה היחידה שמתאימה לי ולא גורמת לי להראות כמו ערפד גוסס מאנמיה. היא יפה ועשירה ומעמיקה עינים חומות כהות. 
  3. Bad Gal Blue של בנפיט - מסקרה כחולה שמומלצת לימים עייפים במיוחד. היא מאירה את העיינים ויש לה גוון כחול בורק יפה במיוחד. אני מאד אוהבת אותה.
  4. Bad Gal Waterproof של בנפיט - מסקרה שחורה עמידה למים (מאד מאד עמיקה למים) ועדינה בהרבה מהקודמות לה ברשימה (כמעט כמו Lash Stiletto Voluptuous שקיבלתי לבדיקה). מומלצת לביקורים אצל השרינקולוג וללויות.
  5. מסקרת ניצנוצאז' של אבון - מסקרה שקופה עם נצנצים כסופים שעושים אפקט עדין וחמוד, כשבא לשים משהו אבל לא יותר מדי או לחילופין, לעיטור מוגזם של מסקרה מסיבית כמו הראשונה ברשימה.
  6. מסקרה עם אפקט ריסים מלאכותיים של No.7 - קניתי אותה בלונדון אחרי שראיתי את הפרסומות בטלויזיה (נשביתי, מופיעה שם שחקנית עלומת שם ומתוקה להפליא שאני מתה עליה. נו, ההיא מהזה) ומאד אכזבה אותי. בדומה ל-Lash Stiletto Voluptuous היא לא מעבה בכלל והמריחה (יש לה מברשת משלושת למריחה, הפרדה וכיסוי קצוות) לא נוחה. מה שכן, היא מאריכה את הריסים מאד. האמת ששכחתי ממנה, עד צילום זה. אקיצר, אפשר לחיות בלעדיה.
זהו. קניתי גם Bad Gal חומה של בנפיט, שאני לא פותחת בשלב זה (יש גבול כמה מסקרות אישה אחת צריכה). את המסקרה של מייבלין אני אתן במתנה למישהי כי היא לא בשבילי. ולסיום, מה לובשים אנשים חולים שחייבים להגיע להדרכה במשרד למרות שהיו מעדיפים להשאר במיטה.

גופיה - יוקה מיי
קרדיגן - דורותי פרקינס (לונדון)
ג'ינס - H&M (תל אביב)
מגפיים - מחנות בהרצליה
שרשרת - Talulah Tu

אל תשכחו להרשם להגרלה של יוקה מיי - רק עוד שלושה ימים לבחירת הזוכה.

10 תגובות:

  1. אין על מסקרות של לנקום. אני משתמשת בהיפנוז כבר תקופה ארוכה. לאחרונה עשיתי הפסקה ממנה לטובת המסקרה המנומרת של הלנה רובינשטיין וזה היה מאכזב. עכשיו חזרתי להיפנוז ואני בספק שאחליף אותה שוב. במקביל אני משתמשת גם במסקרה של קלרינס, גם היא מעולה, אבל דרמטית אפילו יותר. עשית לי חשק לנסות את הסגולה והכחולה של בנפיט.

    גם אני לא נמנית על מעריצות המייקאפים, השתמשתי בסטודיו פיקס של מאק למשך תקופה ארוכה, ועכשיו אני מגוונת עם הפריימר המדהים של בנפיט ועם הפודרה, המדהימה עוד יותר של מאק, מקולקציית הנבלים. ממליצה בחום, לדעתי תאהבי אותה (לא יודעת אם ניתן להשיגה עדיין בחנויות של מאק, שם היא עולה 175 ש"ח, אבל באיביי אפשר לקנות אותה ב-230 ש"ח, עדיין שווה את ההשקעה).

    השבמחק
  2. תרגישי טוב!

    את נראית נפלא גם כשאת חולה :-)

    מסקרות זה לא המילייה שלי (לא מתאפרת כמעט בכלל) אבל חייבת לשאול - הג'ינס זה סקיני? טייץ? הוא חדש יחסית? (דהיינו יש סיכוי שאני אמצא אותו עכשיו בחנויות?)

    אני משתעשעת ברעיון של ג'ינס צמוד וכמעט הזמנתי אתמול ברשת.

    שיר

    השבמחק
  3. הגופיה מאוד מוצלחת, כמו כל הפריטים של יוקה מיי שראיתי אצלך עד כה.
    והמוצרים של בנפיט נראים כל כך טובבב. אוף. חבל שהם יקרים לאללה, חצי מהטיול בברלין נסב סביב הדילמה אם לפנק את עצמי או לא (AND I DIDNT..)

    השבמחק
  4. בנפיט יקרים? לא נראה לי.. לא קניתי דבר אחד שעלה יותר ממאה ש"ח (טוב, אולי מהסט לאיפור עיינים וגבות, וגם בזה אני לא בטוחה..).

    שיר - הג'גינגס (טייץ ג'ינס) מפתיחת החנות, לא ראיתי משהו כזה כשהייתי שם לפני שבועיים-שלושה, לצערי.

    לובה - אני מתה לנסות את הפריימר הזה של בנפיט, טרם רכשתיו. יש לך מושג אם יש הבדל בין גרסת השפופרת וגרסת הסטיק?

    השבמחק
  5. יש לי את גרסת השפופרת במיני ואת גרסת הסטיק (שבה טרם השתמשתי). אני חושבת שגרסת הסטיק יותר חסכונית מבחינת חומר, כי אין בקרה על כמות החומר שאת מוציאה מהשפופרת.

    השבמחק
  6. שרונה, אני מתה עלייך אבל אנא, עשי הגהה לפוסטים שלך. עלומת שם ולא אלומת שם. יש עוד כל מיני שגיאות, אנא בדקי איות

    השבמחק
  7. אבל זאת שגיאת האיות החביבה עליי, והיא כל כך הגיונית - שם אלום, שם נעלם. לדעתי זה אפילו יותר הגיוני עם א'. חוץ מזה, הספלר העברי שלי לפיירפוקס לא עובד אף פעם והקלב אכל לי את המכברת!

    השבמחק
  8. גם אני כבר כבר שנים עם היפנוז. בשנה האחרונה רכשתי גם את המסקרה של ג'יבנשי עם המברשת הכדורית, בצבע אפור למראה טבעי ויומיומי יותר, והיא מגניבה ומעולה.

    וסחטיין על הלוק, את נראית מצוין גם יחסית למישהי בריאה! השרשרת הורסת- אני התלבטתי בזמנו אם להזמין אותה ובסוף התקמצנתי.

    השבמחק
  9. השרשרת נראית עליך מעולה ואני אוהבת גם את הקרדיגן. קניתי בהשראתך משהו בסגנון (אם כי בצבע טורקיז) בחנות בשם "גריפ" בדיזנגוף סנטר.
    חייבת לציין חסרון ממשי של לנקום וגם של מייבלין - שתי חברות שעורכות ניסויים בבעלי חיים.
    המסקרה שלי היא "היי אימפקט" של קליניק - מאריכה, מעבה, מסרקת, מכינה קפה ו-cruelty free.

    השבמחק
  10. באמת אפרת? מה קנית? מה קנית?

    אני תוהה מה סטטוס הניסויים בבעלי חיים של בנפיט..

    אני שומעת הרבה דיבורים על קליניק, מעולם לא ניסיתי איפור שלהם. אני לא אוהבת את הקוסמטיקה שלהם ולכן מעולם לא חשבתי לנסות..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים