יום ראשון, 2 במאי 2010

הנני כאן, כמו ציפורנים חדות

שאלה לי לקוראות הבלוג הנוהגות להשתמש בלאקים של Essie. אמנם יש להם צבעים יפים, אבל בכל פעם שאני משתמשת בלק שלהם הוא מתקלף בשלמותו (כלומר, פשוט נושר מהציפורן בחתיכה אחת) כאילו לא עלה 62 ש"ח הבקבוק. זה לא קורה לי עם לאקים אחרים (למשל Chic שעולה חמישית ממנו) וניסיתי לשלב אותו עם ה-Top coat שלהם וגם עם לק שקוף כבסיס ומחזק ציפורניים כבסיס. מה שאני לא עושה, אני מוצאת את עצמי שלושה ימים אחרי עם ציפורן כן ציפורן לא (במקרה הטוב).

האם אני מוטציה ציפורנית או שזה קורה לכולן? כי אם מוסיפים לזה את העובדה שאת גוון הפוקסיה המדהים למראה (בבקבוק) שלהם קניתי רק כדי לגלות שעל הציפורן הוא נראה כמו טוש שחור של ילדים, ואז לשמוע מהקוסמטיקאית שלי שחייבים לשים שתי שכבות פלוס Top coat בתשעים ומשהו ש"ח, אני לא מוכנה יותר לבזבז שקל על המוצרים שלהם.



מתי אני כבר אלמד שלא נכנסים למיטה עם כל מי שנראה טוב

26 תגובות:

  1. מצחיק, נתקלתי בתופעה הזו עם הפוקסיה עד שמישהי הגיבה לי בבלוג וכתבה שצריך למרוח שכבה נוספת מעל השכבה של Essie- מבאס מאוד אבל התוצאה בכל זאת יפה.
    אני לא נתקלתי בתופעה שאת מתארת אבל האמת היא שנהגתי לחדש תמיד את הלק אחת ליומיים-שלושה ממילא כי כשזה הפסיק להיראות מושלם זה הציק לי.
    ממליצה לך להזמין לקים של Essie מאיביי, הם עולים שם 30 ש"ח, אני יכולה לשלוח לך קישורים של חנויות שאני מכירה.

    השבמחק
  2. האמת היא, שזה מעולם לא קרה לי עם ESSIE או אחרים. את שמה שכבת בסיס מתחת ללק או ישר את הלק? יכול להיות שזה קשור, כי אני תמיד שמה מחזק או שכבת בסיס. תנסי אם לא עשית את זה כבר.

    השבמחק
  3. ניסיתי ישר על הציפורן, על לקה שקופה ועל מחזק ציפורניים - וזה קרה לי גם ברגלים וגם בידיים. בידיים תוך יממה, ברגלים תוך שלושה-ארבעה ימים.

    נראה לי שאני אסתפק בשיק מעכשיו, לובה, הם זולים ונחמדים ויש להם מיליון ואחד גוונים. אבל תודה!

    השבמחק
  4. אה, קניתי לא מזמן תחליף של לנקום לזהב במאט של שאנל, שעולה מאה שישים ומשהו ש"ח. אני צריכה לראות איך הוא מחזיק מעמד.

    השבמחק
  5. אני תמיד בעד שיק, הם אחלה לדעתי.

    השבמחק
  6. אצלי Essie מתקלף בדיוק כמו כל האחרים, ולא משנה עם שכבת בסיס, עם שכבת מגן, או בלעדיהן. איכשהו, לכל חברת לקים יש גוונים שמתקלפים יותר וכאלה שמתקלפים פחות, בלי חוקיות ברורה. וזה נכון גם לגבי הלקים הזולים וגם לגבי היקרים.

    אמרו את זה קודם לפני (לא משנה) - שיק סבבה, ואם רוצים גוונים קצת יותר משוגעים אז רק באיביי. אותם Essie או OPI אבל בשלושים שקל כולל משלוח.

    השבמחק
  7. תודה אכמונית, עכשיו אני יודעת שאני לא פריק של ציפורניים מוזרות!

    השבמחק
  8. הו בדיוק, באותו יום זה מתקלף לי!! אני מזמן ויתרתי על הבטחות הלאקים "היוקרתיים" יותר (היחידים שבאמת מחזיקים יפה של קלארינס!!!) אבל באמת עם המגוון האדיר והכה זמין וזול של CHIC אין טעם בכלל להזיז את הישבן לכיונם של אחרים!!
    ואגב לאקים ניסית לעשות מינקס פעם?? אני מתה לנסות אולי זה יגאל אותי ממרדף אינסופי אחרי ציפורניים שחימר מתעלל בהם כל היום!!!
    (בעבר הייתי עם בניה וזה תמיד נראה מסודר אבל ציפורניים טבעיות ממש קשה לתחזק שיראה מסודר תמיד)

    השבמחק
  9. מה זה מינקס, שאלה בתמימות?

    אני לא אוהבת בניות בכלל, מראה ציפורן אקרילית עבה לא עושה לי נעים בבטנון. לא ולא.

    השבמחק
  10. אני פחות ופחות מחבבת את הלקים של אסי, האחרון שקניתי - המריחה שלו גרועה. ממש אבל. לגבי העמידות, אני חושבת שאף חברה לא מצליחה להחזיק עליי יותר מדי זמן.

    השבמחק
  11. שרונה, לא חייבים ציפורן עבה או גסה של אקרילי, אם יש לך ציפורניים, גשי לטכנאית ציפורניים ועם bio sculpture שזה שכבת ג'ל ומעליה עוד כמה שכבות את שומרת על מראה רענן למשך 3 שבועות. כמובן שאחרי שלושת השבועות מסירים הכל ומתחילים מחדש (לא עושים מילוי) והתענוג הזה עולה בערך 150 שקל, אבל שווה כל שקל, במיוחד כשעובדים עם חימר פולימרי שמוחק לחלוטין כל עקבות לק אחר ולא חשוב כמה הוא עלה.

    :)

    השבמחק
  12. את צודקת, כשאני חושבת על זה, גם המריחה לא משהו.

    אני לא מבינה למה מהללים אותם תמיד כל כך..

    השבמחק
  13. האמת שבידים אני אוהבת ציפורן קצרה ככל האפשר, איריס. לא קצרה "תפס אותי תמנון ענק וכרסם לי את הציפורן עד הבשר" אבל ככה שרואים מילימטר של לבן בקצה לכל היותר. מה גם שלאחרונה, אני צריכה לשאול את הרופאה שלי למה, הציפורנים שלי בידים לא מי יודע מה חזקות. אז אני עוזבת אותן בשקט (אני חוסכת לך את נאומי ה"אל תכסי את הציפורנים בידים, זה יגרום לך חסימה אנרגטית יצירתית" שקיבלתי פעם ממאסרט רייקי ;-). אבל ברגלים, במיוחד בעונת הסנדלים, זה כבר סיפור אחר..

    השבמחק
  14. אסי זו פירמה מצויינת. הפורמולה שלהם נהדרת ומספיקה לי שכבה אחת בלבד. תמיד תמיד תמרחי מעל שכבת בסיס (ולא סתם לק שקוף) אני ממליצה על הבסיס של רבלון או אפילו השלב הראשון של נייל-טק. מצויינים ומתייבשים בשניות, מגנים על הציפורן מהצהבה ומאריכים במעט את עמידות הלק.
    הכי אהובים עלי הם OPI או הלקים של סאלי הנסון סלון מניקור, שאין להשיגם בארץ וקיבלתי כמה מארה"ב.
    חייבת לציין כי אם מוסיפים 2 טיפות מדלל ללקים של שיק הם משתפרים פלאים, רק שהחומרים הרעילים שבהם מעבירים לי את התאבון.
    ובנוגע לעמידות (אחרון ודי כי כבר ממש חפרתי) - דווקא הלק הכי מוצלח שלי, שנשאר שבוע שלם בלי תיקוניםוגורף מחמאות מכולן על הצבע - הוא אחד שעירבבתי מכמה גוונים ורודים ואדומים של שיק, OPI וקצת לבן של לק בשלושה שקלים :)

    השבמחק
  15. גרר... אתן עושות לי חשק לפרנץ'. עוד לא פגשתי לק שנשאר לי על הציפורניים יותר ממספר ימים לפני שהחל להתקלף ולעצבן אותי. אני די אוהדת לקים של אורלי ומצאתי שהם נשארים יחסית זמן נאה, אבל בד"כ השיק מספיק טובים עבורי ועבור הארנק שלי. בכלל, אני עוד לא עברתי למוד של קיץ ונצמדת למגפוני בשארית כוחותי. אני צריכה להתמודד עם פרויקט "הכיני רגלייך לקיץ" וזה גדול עלי מדי כרגע. חוצמיזה עדיין קר! אולי מחר כך...

    השבמחק
  16. תודה רבה פוקסי על הטיפים! יש לי חברה שמערבבת לאקים כבר הרבה זמן, אולי כדאי לי לנסות גם באמת.

    שאלה - התכוונת ששיק רעילים או שהמדלל רעיל? כי זה קצת מטריד אותי.

    אודיה - אני צעד אחד לפניך אבל חוששת מהנורא מכל. בקרוב אלבש בגד ים מה שאומר הסרת שיער *מתעלפת*

    השבמחק
  17. מניסיון עם הפוקסיה של Essie הוא אכן יוצא במין גוון מט מוזר. צריך לשים עליו לק מבריק והוא באמת יורד נורא מהר. ככה זה עם כמה גווני ניאון של Essie. לעומת זאת יש להם כמה גוונים ששרדו זמן ארוך יותר מלקים של Chic. אם את מחפשת גוון פוקסיה מצויין ומעט יותר בהיר מזה של Essie נסי לק של רבלון בגוון Plum Seduction.

    השבמחק
  18. האמת שראיתי עכשיו סרטון ביוטיוב על איך לעשות מניקור בצורת זברה, כך שאני להוטה לנסות את הטריק החדש :-)

    השבמחק
  19. ייקס! לפני שאת מזדברת עצרי וחישבי; את באמת רוצה ציפורניים של זברה?
    אוי נכון... בקרוב בגד ים. אבל המלצה חמה שיישמתי לפני שנה - הסרת שיער בלייזר באיזורים אסטרטגיים עם תקווה לצרף אליהם איזור זה ו/או אחר בשנה הבאה (עניין תקציבי). זה כל כך שווה את הטירחה והעלות.

    השבמחק
  20. שחי+מפשעות עלה לי 1500 וחילקתי את זה על פני כל השנה, כבר שכחתי ששילמתי את זה.

    השבמחק
  21. ואיך זה מחזיק? לקח הרבה פגישות? ואיפה?

    אם לא נעים לך לפרט כאן, אשמח למסרון

    השבמחק
  22. איך ממסרנים פה? שולחת לך לג'ימייל.

    השבמחק
  23. אני לא בעד שיק. הם מפוצצים ברעלנים. כל ציפורן מגיבה אחרת ללקים שונים. עליי אסי לא שווים פרוטה, אבל צ'יינה גלייז, שאני מזמינה ב-30 ש"ח מחו"ל מחזיקים מעמד לנצח (אבל לא בכל הצבעים אלא רק ברובם). בכל מקרה אני משתמשת ב-Nail Envy של OPI כבסיס ובטופ כלשהו.

    השבמחק
  24. מישהו חייב להסביר לי את הקטע עם שיק והרעלנים. יש לי המון לקים שלהם ולא בא לי לפגוע בבריאות שלי או של אחרים.

    השבמחק
  25. בגלל זה קונים ברשת וחלילה לא במחיר של משכון איברי גוף.
    עליי אסי מאוד עמידים ואני עוד שוטפת כלים , מנקה וכו. אני כן מורחת בייס קורט וטופ קואט וזה מאריך לי את חיי הלק אבל את בקלות יכולה להנות מצבעים דומים של שיק. :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים