יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

אני מתאפקת אני מתאפקת נההה אני לא מתאפקת

היום הייתי בהשקת סאמפלים של Forever21 שפותחים סניף ישראלי ראשון במהלך החודש. אני ועוד המוני בלוגריות הוזמנו לאירוע "מצומצם מאד, אז נא לשמור על דיסקרטיות" שבו הוצגו בפנינו בגדי נשים בתוך ומסביב מכוניות קטנות מאד. שוין. בואו נדבר על מה שמענין באמת, shall we?
  1. המחירים בארץ יהיו המחירים בדולרים כפול ארבע ועוד דולר וחצי, כלומר - זולים למדי. הכי זולים שיש בארץ לדעתי. הנה רשימת המחירים שחולקה לנו. עד לכאן, הכל דבש.
  2. המידה הכי גדולה בחנות, לפי קריסטן סטריקלר, מפקחת יחסי ציבור בחברה שהיתה אורחת באירוע, היא L שזהה למידה 8-10 אמריקאית (כלומר, 40-42 ישראלית). מתחילים להתעצבן? חכו לסעיף 3.
  3. הצגתי את עצמי בפני קריסטן כבלוגרית מידות גדולות, סיפרתי לה על הקבוצה שפתחתי בפייסבוק, ושאלתי אותה מתי יגיע לארץ קו המידות הגדולות הפופולרי של החברה. תשובתה - מאחר והסניף קטן, אנחנו מביאים בתחילה רק בגדי גברים ונשים. נשקול להביא בגדים במידות גדולות כשיפתחו סניפים נוספים. כששאלתי אותה אם נשים שמנות אינן נחשבות נשים היא חייכה במבוכה. כששאלתי אותה למה הם לא רוצים את הכסף שלנו, היא אמרה שאפשר לקנות את קו המידות הגדולות אונליין.
ועכשיו, כמה הבהרות:
  1. הסניף, שיפתח ליד H&M בקניון עזריאלי בתל אביב צפוי להתפרש על שתי קומות. 
  2. יודעות דבר טוענות בתוקף שבאתר האמריקאי של החברה יש מידות נורמליות (כגון 14 אמריקאי, שהוא 46 ישראלי), בניגוד למה שקריסטן אמרה לי שימכר בישראל. מצד שני, אני לא זוכרת שראיתי בסניף בו הייתי בלונדון לא מזמן משהו שהיה גדול מ-42.
  3. מאחר ו-Forever21 הם היבואנים של עצמם, אין להם שום אינטרס כלכלי להביא את המידות הגדולות לארץ - הם לא מפסידים כלום מזה שאנחנו קונות אונליין בחו"ל, כי הכסף נכנס לאותו הכיס בדיוק, מינוס הוצאות הייבוא, ההפצה והתחזוקה, כך שלמעשה הם מרוויחים.
 וכאילו שלא מספיק להרתיח בחזית הצדק האופנתי (טוב, הרזות מקבלות סוג של צדק אופנתי כי הן מקבלות בגדים טרנדיים בעלות מגוחכת. האיכות בהתאם, אבל היי - You get what you pay for אז זה לא רע בהכרח), הצליחו לחמם אותנו גם בחזית הצדק הבלוגרי, כי בעוד שאנחנו זומנו לשעה 10:00 ובקושי קיבלנו חניה בחינם בחניון, שלא לדבר על תמורה כלשהי להגעתנו לאירוע כמקובל בענף (H&M, לדוגמה, נוהגים לתת תלושי שי של 250 ש"ח בהשקות שלהם) ואפילו לא תיק עיתונות, סיפר לי המייל שחיכה לי בשובי הביתה היום ש"מיטב הסלבריטאיות הגיעו להצצה ראשונה של קולקציית הסאמפלים שהגיעה לישראל והיו הראשונות למדוד את הפריטים ולחזור עם השלל הצבעוני". למייל צורפו תמונות של שלל חתיכות עמוסות שקיות, כדוגמת זו, שבחיי שאין לי מושג מי היא אבל אני רוצה את השקיות שלה (כדי לרפד בהן את המיטה של החתולה, זה לא שמשהו שם עולה עליי ממילא) - 

צילום יח"צ - שוקה כהן

אחח איזה כיף להיות רזה \ סלב \ מישהי שאני לא מכירה אבל נראית מה זה מרוצה מהחיים שלה! ועם הכל אני הייתי מרוצה, כי לבשתי את השמלונת החדשה היפה שלי ועגילים מדהימים שקניתי לא מזמן ואת המשקפים החדשים שלי עם הדרקון שהגיעו סוף סוף ולא נתקעתי בפקקים בדרך וממילא לא ראיתי בחנות בלונדון שום דבר ששווה לקנות, חוץ מכמה שרשראות במחירים מגוחכים שיעלו אותו הדבר כמעט בארץ.


אני לובשת - שמלה של פיפה
עגילים של דריוס מרזילי
ילקוט של מאיה שלו מרזילי
טייץ מ-Next (לונדון)
מגפיים מזארה
אוזניות בלוטות' בעיטור קריסטלי סבורובסקי של Novero
משקפים של קוקו צ'אנג

לפחות עכשיו אני מבינה את מקור שם המותג. Forever21 מתייחס כנראה לגיל המנטלי או להיקף המותנים בס"מ או לתקציב של הלקוחה הישראלית האידיאלית של המותג, ואני לא זה לא זה ולא זה וטוב שכך, כי עם מותנים כאלה סביר שלא היו נותנים לי לעלות לרכבת השדים בסופרלנד.

12 תגובות:

  1. שעשעת אותי, כהרגלך (דבר רב-משמעות בתקופה זו!).

    לגבי גברת סטריקלר - לפי תשובותיה המעורפלות ובהתאם לשינוי הגרסאות שנתנה משואלת לשואלת, אפשר רק להניח שאין לה באמת מושג מה הולך להיות בחנות בארץ. אני לא אסחף ואומר שיכול להיות שתמצאי שם פתאום את ליין הפלאס סייז, אבל אני מאמינה (או לפחות רוצה להאמין) שיש סיכוי גבוה יהיו מידות גדולות יותר מ40/42.
    מניחה שנגלה זאת רק במעמד הפתיחה.

    מקווה לראותך בקרוב, יקירתי. אני מחבבת את הרעיון הזה של לראות אותך לפחות פעם בשבועיים! :)

    השבמחק
  2. היי אני לקוחה קצת מטורפת של פוראבר...בעיקר באינטרנט והפעם ביקרתי גם בלונדון...חשוב לציין שגם בלונדון רק בסניפים גדולים כמו באוקספורד אין את הסקשן של המידות הגדולות רק בסניף הגדול באמת שמכיל את כל המותגים של פוראבר יש את הפלוס סייזס וזה נמצא בקניון מרוחק...כך שגם ישראל אינה שונה וככה המותג נוהג גם בעולם...ואני בהחלט מאמינה שכשיפתחו סניפים נוספים יהיו גם את המידות שלנו...בכל מקרה היום כשאין מכס עד 1200 שקל נוכל להזמין יותר באינטרנט...שזה הכי משמח! ורק נקווה שבעקבות פתיחת החנות בארץ לא יחסמו ההזמנות לישראל! חוצמזה כל הכבוד על הבלוג והיוזמה המבורכת...חשבתי שאני לבד במאבק הזה! אז בהצלחה!

    השבמחק
  3. בנוסף על הטענה המגוחכת לגבי החנות הקטנה, באמת אין לה מושג על מה היא מדברת לגבי המידות שלהם. מלבד הניסיון האישי שלי עם מידה לארג' שלהם, בדקתי וזה מופיע במפורש בטבלת המידות באתר שלהם... מידה לארג' = 14/16 בריטי = 44/46 אירופי.

    אז לא יודעת, או שהיא ממש ממש גרועה בעבודה שלה, או שזאת הטעיה מכוונת שמטרתה ליצור את הרושם ש"אנחנו לא מוכרים לדאבות".

    השבמחק
  4. היי שרונה,
    עוקבת אחריך כבר זמן מה, כל הכבוד!
    רק משהו קטן - הבחורה בתמונה היא דנה גרוצקי.
    בין השאר היא הפרזנטורית של עירית נוי,
    ואם היית פוגשת אותה במציאות היית לדעתי שמחה לגלות שהיא הרבה יותר ׳אישה אמיתית׳ מאשר הדוגמנית
    המצויה.
    אגב עירית נוי, יש לי הרבה דברים טובים לומר עליהם בהקשר של מידות נורמליות ודגמים שמתחשבים בגזרות נשיות באמת, אבל לאור העובדה שאני (גילוי נאות) קשורה אליהם בקשרים מסחריים וזה יכול להישמע כפרסום, אני אתאפק ;-)
    תמשיכי ככה!
    דנה (לא גרוצקי)

    השבמחק
  5. אין את מדהימה באמת! אגב המשקפיים מהממות עלייך..

    השבמחק
  6. שרונה אני פשוט המומה לחלוטין מתמונות הסלבס! אני אגב לא קיבלתי את המייל הזה!
    פשוט חוצפה שאין כדוגמתא!
    אני לוקחת ממך את התמונה ונותנת הפניה לפוסט שלך כמובן. אני פשוט בהלם.
    זוהר

    השבמחק
  7. מהפוסט שלך בשילוב הכתבה בפאשן פורוורד אני מסיקה שקריסטן הזאת רחוקה מלהיות מאור הגולה.. בכלל, למרות הפריטים החמודים והמשתלמים שלהם זו נשמעת רשת הזויה לחלוטין. כל הקבעון הנוצרי הזה של הבעלים.. העלה לי זכרונות מגברת קים של "בנות גילמור"

    העניין עם המידות מרגיז אש ועם הסלגס לא פחות. מוזר שדווקא רשת אמריקאית מקלה בחשיבותם של בלוגרים.

    השבמחק
  8. לא יודעת אם זו הרשת או משרד יחסי הציבור (מענין אם מישהו משם בכלל טורח לקרוא את הביקורות של המוזמנים).

    השבמחק
  9. לא הפסדת כלום - נכנסתי לחנויות שלהם בחו"ל ומעולם לא ראיתי משהו שראוי בעיני לקנות/לקבל במתנה.
    ה"סלב" היא המגישה מהתכנית המטופשת שהיתה וירדה עם טל ברמן ואביעד קיסוס, שכחתי את שמה ולא בא לי לחפש - הטפשות שבה דפוקים למיניהם עושים מסלול שמסתיים בהתרסקות למים.
    היא דווקא (לדעתי) חביבה ונאה למדי ולגמרי לא שלודה.

    השבמחק
  10. איכס.
    התנהלות מגוחכת...מוציא את החשק מכל החברה הזו.

    בא לי על ה"גלידה" הענקית:P

    השבמחק
  11. פיצ׳ה, בתמונה שבה אני מסתכל אחורה בצחוק זאביק דרור אמר לי לא לעשות דברים מוזרים עם הגלידה. לקח לי דקה להבין שהוא לא צוחק ואז גם אני הפסקתי לחייך.

    את מבינה, אנחנו לא סתם עבדים שתפקידם לסקר בחינם, גם מתנהגים אתנו כאילו אנחנו גנבים בפוטנציה או סתם מטומטמים.

    השבמחק
  12. מבאס בהחלט. הייתי פעמיים בניו יורק לאחרונה וחזרתי עם עשרות, אני לא מגזימה, עשרות פריטי לבוש של f21! כמובן שהכל ממחלקת ה+ שלהם. יש להגיד אמנם, כי החנות היחידה בניו יורק, מתוך לפחות תריסר, שוב, לא מגזימה, בה ניתן למצוא את ה+ ליין שלהם היא בחנות הדגל שלהם בטיימס סקוור. שזו גם סיבה לצעקה. אף על פי זאת, בחנות הזאת, מוקדשת חצי קומה שלמה, יעני סגנון ניו יורק - ע נ ק י ת לליין ה+ שלהם. מי שתרצה להרחיק לכת יכולה למצוא גם מבחר נכבד בסניף שלהם בג'רזי גארדנס. בכל מקרה - את הכסף , כרגיל, אני שומרת לניו יורק :) לא היה לי ספק, ולו לשנייה, שהם יפרגנו לנו הישראליות במידות +.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים