יום שבת, 31 בדצמבר 2011

תשוויץ סוף השנה

שולם עליכם מלאכי השולם. לפני שהשנה נגמרת, עליי לחלוק כמה רכישות מוצלחות מהימים האחרונים כדי לפנות מקום לרכישות חדשות בשנת 2012, בה כידוע ילך העולם קיביניקפיץ וכולנו נמות עצובים אך אופנתיים, אם יש לי יד בדבר.

ראשית, קניה מאתמול שעושה אותי מאושרת דלוקס - נעלים של מיו מיו (אאאההההה!!! המיו מיו הראשונות שלי!) מחנות יד שניה. לא הצלחתי לגלות מאיזו שנה הן, בגוגל אין כמעט מידע (מצאתי רק תמונה של זוג דומה בחום) והמוכרת בחנות אמרה שלפי העיצוב הן יכולות להיות משנה שעברה בדיוק כמו מלפני חמש עשרה שנים. הן עלו לי 350 ש"ח והן במצב מצוין, למעט שפשוף קל בתחתית הסוליה. היה שם עוד זוג מדהים של מיו מיו - חדש כמעט לחלוטין עם הקופסה, בצבע ניוד ועקב דק וגבוה. ויתרתי עליו כי היה ברור לי שלא אוכל לנעול אותן עם העקב הזה, ואלה לעומתן מתהדרות ב-Kitten Heel  קטן ונחמד. אקיצר, חלום קטן שהתגשם. הזוג הבא יהיה חדש, הו כן. 


את הצמיד הזה מצאתי באותה החנות ושילמתי עליו 25 ש"ח. חמוד ומנצנץ הוא ויש עליו דודה שנראית לי מאד ביקורתית. החנות, הנקראת אדריאן וממוקמת במרכז המסחרי של כפר שמריהו, נחשבת מאד בקרב חובבות היד השניה וכשביקרתי בה בצהרי שישי היתה מוצפת קונות שהיו מוכנות לשחוט אחת את השניה כדי לתפוס מציאה מוצלחת. היא דורשת חיטוטים וסבלנות רבה, כי האוצרות מעורבים בשמעטס אבל שמעתי שקונים מגיעים אליה במיוחד מערים רחוקות.


התחדשות קטנה וחמודה היא העגילים האלה מהסייל של אסוס. פרחי בד בגווני ורוד וסגול מעוטרים בקריסטלון קטן נוצץ. אמנם קור כלבתולים בחוץ, אבל עדיין אפשר לדמיין שאביב בפתח.


את הצעיף הבא קיבלתי בהשקה של החנות החדשה של ברכה בראון בכיכר מסריק. הייתי שם דקה וחצי בדיוק מאחר ומיד עם הגעתי הבנתי שהמידה הכי גדולה בחנות לא תעלה לי על קצה הזרת ולמרות זאת, קיבלתי את הצעיף הזה במתנה. האמת שהוא נעים, שימושי ומאד טרנדי עם כל הגולגולות האלה.


אחרונות וחביבות הן הסניקרז האלה של מליסה שקניתי בסטורי בשנקין, בדרך לתחנה עליה אכתוב פה בקרוב מאד. כשראיתי אותן הנחתי שיהיו מאד לא נוחות אבל מדדתי בגלל שהיו במבצע והצבע הלילכי העדין מצא חן בעייני. להפעתי, גיליתי שהן נוחות להפליא. הסוליה שלהן מרופדת והגומי ממש לא מעיק. יש להן ריח של אציטון ומסטיק בזוקה, שמתברר שהוא סימן ההיכר של נעלי מליסה. יתכן שאאלץ לעשות מעשה איימי מנשים קטנות ולצבוט את אפי באטב כביסה בכל פעם שאנעל אותן, אבל זה מחיר קטן לשלם תמורת חמידות שכזו.


זהו. 2012 תצוץ בפתחנו בעוד שעות מעטות ולראשונה זה שנים, אני לא מברכת "ברוך שפטרנו" על השנה שחלפה, וזה חתיכת הישג. שנה אזרחית טובה לכולם ותהיו ילדים טובים!

7 תגובות:

  1. שתהיה לך שנה חדשה ומעולההה!!!

    השבמחק
  2. בתור חובבת תכשיטי צומת לב- את חייבת לראות את הדבר הזה
    http://www.flickr.com/photos/shay-aaron/sets/72157604120868875/

    תליוני הגלידה פשוט הרסו אותי!!!
    שנה טובה,
    קוראת מסורה

    השבמחק
  3. נראות רכישות שוות אחת אחת!
    שתהיה שנה טובה ומוצלחת (:

    השבמחק
  4. תתחדשי על הכל! הרבה התחדשויות יפות וכייפיות... מזמן לא התחדשתי גם אני בכמות מאסיבית של בגדים ואקססוריז בעיקר כי חיכיתי לסיילים. אחרי ה 10 לחודש יהיה אפשר לחזור לגהץ את הכרטיס שוב :)

    המיו מיו הורסות את הבריאות! תהני לך מהכל ושתהיה לך שנה מתוקה.

    השבמחק
  5. קוראת מסורה - שי חבר שלי. עליו חיברתי את השיר:

    שי אהרון
    הוא פשוט גאון

    :-)

    תודה לכל המאחלים!

    השבמחק
  6. נעלי המיו מיו משו שמו

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים