יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

המלצות לחולנית החובבת

כמה מגיבים נחמדים הביעו דאגה מזה שאני חולה הרבה. זה נכון, אבל כנראה שאנחנו יודעים מה הסיבה לזה ואם אני רק אפסיק למות מפחד מהבדיקה שאני צריכה לעשות ואקבע תור סוף סוף, אני אהיה על הדרך לריפוי. למעשה, תוך כדי כתיבת שורות אלה, נזכרתי איך אבא היה קורא לי בחיבה "חולנית קטנה שלי" כשהייתי חולה בילדותי. כשגדלתי והייתי חולה, הוא היה מתקשר לדרוש "בולטין רפואי". אני מתגעגעת אליו. הוא ידע להעריך חיידק טוב!

בכל מקרה, הכינותי רשימה של דברים שעוזרים לי להעביר את הזמן בלי לסבול יותר מדי. מי יודע, אולי יש עוד חולניות קטנות שקוראות את השבלוג ברגעים אלה ממש ומחפשות מזור.

  1. טישו עם אלוורה של קלינקס
    לא יעזור בית דין, קלינקס מייצרים את הטישו הכי טוב בעולם. הסוג הפושטי ביותר שלהם עולה עשרת מונים על הסוגים היוקרתיים ביותר של יצרני הטישו המקומיים ובקצה הפירמידה (בקצה החוטם, למעשה) נמצא הטישו עם אלוורה אותו אני רוכשת בהמוניו בכל פעם שצילה של הצטננות מתקרב אליי. הוא יקר (אתמול קניתי שניים ב-20 ש"ח במבצע "שני בשקל" של ניו פארם) אבל שווה כל אגורה, בפרט אם העור מתחת לאף שלכם נסדק בקלות כמו שלי.
  2. Laline Girls Foam Fatale - Whipped body soap
    סבון במרקם קצפת וריח מתקתק. אני לא יודעת מה מחירו, כי קיבלתי אותו במתנה מחברה, אבל בפעם הראשונה שהשתמשתי בו פשוט התפקעתי מצחוק כל המקלחת. הוא חמוד כל כך וכיפי והריח שלו מזכיר לי שמפו וקונדישיונר מרשמלו שקניתי ב-Boots כשהייתי תיכוניסטית ואני מחפשת בנרות מאז. אחלה מוצר, שהטענה היחידה שלי כלפיו הוא ששמו אנגלי. למה חברה ישראלית צריכה לייצר מוצרים שהתוויות הראשיות שלהן באנגלית? זה מעצבן כמו לשמוע ישראלים שאומרים כל מילה שניה באנגלית. אני לא מתכוונת לאנגלוסקסים שחיים בישראל, או לכאלה שחושבים באנגלית אלא לסוג מסוים של פיקוץ שמי שמכיר אותו, יודע בדיוק על מה אני מדברת. בכל מקרה - מותק של סבון!
  3. Eight Hour Cream Skin Protectant של אליזבת ארדן
    תגלית חדשה שלי. קניתי אותו בסט עם קרם הפנים (שטרם בדקתי) וקרם הידים (שהוא ממש לא משהו) בסופרפארם ב-289 ש"ח, שזה כנראה המחיר של הקרם עצמו ביום יום בארץ (ומחיר מופקע יחסית למחירו בחו"ל). הקרם מיועד למריחה על כל מיני פגעים בעור דוגמת מרפקים יבשים (עובד מעולה), צלקות טריות (העלים לי אחת כזו ביד), שפתים יבשות (לא מחזיק יותר מרבע שעה) וכולי. אני משתמשת בו כעת כדי להגן על העור הפצוע מתחת לאף שלי, וזה מוצלח ביותר. הבעיה המרכזית של הקרם הזה, ועל זה יעידו בעצבים חבריי למשרד, שהריח שלו פשוט מגעיל. הוא מריח כמו תרופה מעורבת בבייבי פסטה. מצד שני, הוא כל כך מוצלח למטרות מסוימות שזה שווה את זה.
  4. קרם לחות ללא שומן לעור רגיל עד שמן של ד"ר קרבלניק
    אני משתמשת בקרם היום עם ההגנה של רופאת העור האלילית שלי, שצריך לקבוע לה תור חצי שנה מראש במקרה הטוב, כבר כמה שנים. ויש לי גם קרם לילה מצוין (בלי שם יצרן, מוזר) שעושה קילוף עדין ומאחד את גוון העור, אבל אין לי סתם קרם לחות ובימים כאלה אני צמאה לאחד. אז קניתי את הקרם הזה של קרבלניק, שלא הכרתי קודם, והוא על הכיף כיפאק - מלחח בלי להציק ויש לו ריח נורא נחמד. לתשומת לבכם, ביום ראשון הוא עלה לי בערך 120 ש"ח בטבע עדן מרקט ואתמול ראיתי שהוא עולה 15 ש"ח פחות בניצת הדובדבן.
  5. עקרות בית אמיתיות ניו ג'רזי
    הטמטומון המושלם לימי חולי (ובריאות). למרות שדניאל המופרעת עפה העונה עדין יש מספיק דרמות. איכשהו זה תמיד משודר בדיוק כשאני מתעוררת, ומספק שעה של הנאה מרכילות וצרות של אחרים. בודהה בטח לא היה מרוצה מזה, אבל אני אומרת למה לא למה לא.
מובן שהמקור העיקרי לנחמה הוא פינקי, אותו לא מיספרתי בתמונה כדי שלא יכעס שאני מתייחסת אליו כמו לחפץ. בחלומות הכי שחורים שלי לא הייתי מעיזה לחפצן את הפנש, אחרי הכל אני יודעת בדיוק באיזה צד ובמה מרוחה פרוסת הלחם שלי, ובידי מי.

5 תגובות:

  1. תרגישי טוב מותק! אני גם מתחילה לפתח משהו... לא כיף :(

    השבמחק
  2. בטחינה? ;) רק בריאות

    השבמחק
  3. קלעת בול אנונימית :)

    שבוע מעיק לשרונות הא? הבוז, אני אומרת.

    השבמחק
  4. תרגישי טוב!! מזדהה איתך...
    ואני כל כך שמחה שאהבת את הסבון :-)

    השבמחק
  5. כולם חולים עכשיו. החלמה מהירה לכולנו!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים