יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

כל כבודה בת מלך פנימה, גם אם היא שמנה

מאחר וטענו נגדי שאני חוטאת בתחום הגילוי הנאות, ומשום שציינתי כבר שאני מתכננת כמה יוזמות עסקיות בתחום יבוא המידות הגדולות לישראל, החלטתי שאני בשלב בשל מספיק של מימוש החזון העסקי שלי כדי לחשוף את הרעיון המרכזי עליו אני עובדת היום עם השותפה שלי יסמין. הרעיון שעומד מאחורי כל כבודה בת מלך פנימה הוא לאפשר גם לנשים אמוניות גדולות להראות במיטבן, באמצעות ייבוא בורקות במידות נדיבות ובמגוון צבעים והדפסים מבדים נושמים במיוחד. את החנות הראשונה אנחנו מתכננות לפתוח בירושלים.

בתמונה תוכלו לראות כמה מהדגמים שאנחנו מייבאות במשלוח הראשון שלנו. כולם מגיעים עד מידה 62 ועשויים כותנה אורגנית.


אני מרגישה רווחה גדולה כל כך עכשיו. אני משלמת מיסים וגם שירתתי בצבא, אבל עכשיו שתרמתי את חלקי להדרת נשים במידות גדולות (שתי ציפורים במכה אופנתית אחת) אני מרגישה ציונית אמיתית.

במידה ומישהו מקוראיי שרד את הפסקאות הקודמות, הזוכה בהגרלת השרשרת של יעל אוריאלי היא ניבה! ניבה אני שולחת לך מייל. בנוסף לשרשרת אני שמחה להעניק לך גם תלוש הנחה של 15% לשימוש חד פעמי בכל כבודה בת מלך פנימה. תהני!

9 תגובות:

  1. למה רק עד מידה 62?

    מה אם שתי נשים רוצות ללכת ביחד מתחת לבורקה כדי לטשטש עוד יותר את הצורה הנשית ולהתהדר במצווה?

    חוץ מה, יש דגמים עם מקום לחרוט על הראש?

    השבמחק
  2. לולז, זה נראה כמו סטים כאלה של בובות נייר שמלבישים. והמדכא הוא שבטוח יש סטים אמיתיים כאלה עם בורקות (למרות שאני מניחה שגם בובת הנייר הבסיסית שמלבישים לא לבושה בתחתונים אלא בבורקה, בשם הצניעות).

    השבמחק
  3. תשמרי לי בורקת פיט מונדריאן...

    השבמחק
  4. המונדריאן מצטייר כלהיט, ידעתי שכך יהיה.

    יעל, אנחנו נביא חרוטים מעוצבים לקראת הפסח!

    השבמחק
  5. רק לוודא, אתן מייבאות את הבורקות מבורקה-בורקה-סטאן, כן? http://www.youtube.com/watch?v=UK0Vo-rK1dM

    השבמחק
  6. תודה רבה על השרשרת! מחכה בקוצר רוח.
    אפשר בורקה מנומרת?

    השבמחק
  7. ייתכן ושריר הציניות שלי לא מתורגל מספיק, הייתי צריכה לקרוא עד הסוף (!!) בשביל להבין. מעניין אם יש סדנאות ציניות לבלוגרים מתקדמים

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים