יום שבת, 17 בדצמבר 2011

חדש חדיש ומחודש

השבוע אילצתי את עצמי ללכת לצבוע את השיער סוף סוף, אחרי שגידלתי שורשים באורך שני ס"מ ושיער השיבה שלי בצבץ במלוא הדרו. חשבתי שזו תהיה הזדמנות טובה לתקן את התספורת הקודמת מלפני חודשיים, שהתבררה כלא מוצלחת ככל שהשיער גדל. הקווצות הקצרות מקדימה נגזרו בזוית לא מחמיאה ועמדו כמו קסדה קטנה בעוד שהחלקים הארוכים של השיער נתלו חסרי חיים ומפוצלי קצוות (מוזר למדי, בהתחשב בזמן הקצר שעבר מאז התספורת). בזמן שחיכיתי לתורי מצאתי את עצמי אומרת לספר שמה שאני באמת רוצה זה מוהוק, ומהון להון החלטנו שהולכים על גאלח סמלי מאחורי האוזניים, כזה שלא רואים כשהשיער פזור. למעשה, החבר'ה בעבודה לא שמו לב אליו עד שהתקרבתי אליהם והצבעתי עליו. יתכן שזה בגלל הפן החלק, ויתכן שזה בגלל שהם גברים שלא יודעים מהחיים שלהם. בכל מקרה, הנה כמה תמונות.


וביום המחרת -

משקפי שמש של מארק ג'ייקובס

התמונה הימנית מזכירה לי שהחלטתי שאני לא מסדרת גבות יותר. אחרי שראיתי את עצמי בטלויזיה הבנתי שהסבל שתלישת גבות גורמת לי לא שווה את התוצאה, ואני מעדיפה לתת להן לגדול פרא ולא לגמור כמו אמא שלי והאחיות Pixiewoo, שתלשו לעצמן את הגבות עד שנאלצו לצייר לעצמן חדשות כל יום. העולם יכול להתמודד עם הגבות שלי, אחרי הכל הוא התמודד עם היטלר וסדאם ומיצי גיינור.
עליי לציין שאני לא מרוצה מצבע השיער. אני אוהבת את השיער שלי ג'ינג'י כתום, וזה נוטה יותר לכיוון אדום כהה של שמנות. במספרה אמרו לי שאני יכולה לבוא לתקן את הצבע אם אני לא אתרגל אליו, ונראה לי שאני אקבע מחר תור לעשות את זה.
חוץ מזה, ניצלתי את הנסיעה לכיכר המדינה לבדוק מה חדש בחנות של בראצ'ליני וגיליתי שיש סייל של 30% הנחה על קולקצית החורף, אז קניתי לי תיק חדש שעונה על כל הצרכים - שחור, שרונאי ובעל רצועת כתף (התיק הקודם שקניתי מהם הוא תיק יד, וזה מעיק במידה מדהימה ממש. כל מי שהלכה לסופר עם תיק יד כבד יודעת בדיוק למה אני מתכוונת). הוא ענק, הוא חמוד, יש רק שניים כמותו בארץ, והוא מצהיר על אהבה ללונדון, אחת הערים האהובות עליי. יאיי.


לכבוד התיק והתספורת החדשים, הלכתי על שני Big No Noאים ושילבתי כחול ושחור (מענין שקניתי עגילים של דריוס בשילוב אבנים בצבעים האלה ממש לא מזמן) בתלבושת בסגנון שנות השמונים, הו האימה!
טוניקה - של אמא
קומבניזון בסיומת תחרה - פיפה
טייץ - Next (לונדון)
נעלים - Primark (לונדון)
עגילים - דריוס מרזילי

הטשטושים שאתם רואים בצילום נובעים מזה שלא ניקיתי את המראה לפני הצילום. אם אני לא אקנה בטריה חדשה לשלט הרחוק של המצלמה מהר אני אאלץ להמשיך לצלם מהראי, מה שאומר שאאלץ לנקות אותו וזה לא בא בחשבון כי זה מעייף (צריך ללכת עד המטבח להביא מטלית ולשפשף את המראה וזה אומר להתנתק מהספה לחמש דקות לפחות). לפעמים נראה לי שיהיה יותר מהיר לקנות שלט חדש מאיביי וזהו מאשר למצוא חנות שיש בה את הבטריה המתאימה לשלט שיש לי. נו שוין. שבוע טוב לכולם. אני אראה לכם את השיער אחרי שיתקנו את הצבע.

12 תגובות:

  1. אני דווקא אוהבת את הצבע. אני מ-אוד אוהבת את המוהוק!! מתה לגדל זוג ביצים ולהתהדר במוהיקן בעצמי.
    לגבי הגבות - בתור מאפרת, ובתור אישה עם אובססיה לגבותיה שלה ולגבותיהן של נשים ברחבי העולם אני אשמח לנדב טריקים וטיפים לתחזוק יעיל שיהיה גם אסתטי :) שבוע טוב

    השבמחק
  2. תתחדשי! ואגב, האם יש קשר סמוי בין תספורת חדשה ותיק של בראצ'ליני?..

    השבמחק
  3. יפה מאוד. גם אני רוצה סוג-של מוהוק כבר הרבה זמן וכל פעם אני משתפנת.
    איפה את מסתפרת? זה ספר אמיץ זה. הספר שלי אוהב סולידי.
    אה! ובקשר לצבע, אדום בד"כ דוהה אחרי כמה חפיפות וגם, צבע אי אפשר להבהיר, בניגוד לשיער טבעי. הדרכים היחידות להבהיר צבע זה לחמצן את השיער למוות או להוריד צבע. תוודאי שעושים לך את השני. זה טיפ מהספר שלי.

    השבמחק
  4. אני גם חושבת שהצבע מוצלח. מאוד אהבתי את התלבושת, בכלל שילוב של נייבי ושחור הוא מנצח בעיני (and fuck the so-called rules)

    השבמחק
  5. אפרת - המספרה של עמיר מזרחי בכיכר המדינה נמצאת בלוק אחד שמאלה מהחנות :0)

    סיפר אותי הפעם יהל. את מסתפרת אצל מיקי בוגנים, לא מאיה?

    השבמחק
  6. זה שנים שאני דואגת ללבוש כחול עם שחור כמעט כל שבוע [בטח בחורף], ובכלל לא מאמינה ב Big No No's כשזה מגיע לביגוד.
    שרונה עזרי לי להפיץ את הבשורה.

    ובאופן כללי, כל הלוק [כולל הצבע בשיער] מהמם בעיני!!!

    3>
    איה

    השבמחק
  7. לגבי השלט של המצלמה, אם עוד לא בדקת, שווה לבדוק באייס ודומיו בדוכן שבו גם מתקנים או משכפלים שלט לרכב/שער חשמלי וכו'. יכול להיות שתהיה להם בטריה מתאימה. או בחנות מצלמות, אני מניחה.
    רותי

    השבמחק
  8. תספורת מגניבה!

    אפשר לדעת מי הספר שלך?

    השבמחק
  9. אני מסתפרת אצל עמיר מזרחי בכיכר המדינה. הפעם סיפר אותי יהל. על הצבע כרגיל, דודי (אני עדין תוהה אם לחזור שיתקן לי או לא. אין לי סבלנות לשבת שעתים עם צבע שוב).

    השבמחק
  10. מקסימום את יכולה להזמין אונליין סוללות :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים