יום שבת, 10 בדצמבר 2011

שיעולים, התחדשויות ומכירה שווה

סוף השבוע עובר באווירת נכאים של שיעולים וצרידות מחד ובלאגן ארוני מוחלט מאידך. אני מנסה לסדר את הארון שלי, ולארגן קיץ במקומו וחורף במקומו. מקווה לגמור עם זה היום, כי בינתים כל הבגדים שלי מתקמטים, ואני שונאת לגהץ וזה בדיוק מה שמצפה לי אחרי שאגמור לכתוב פה - גיהוצים גיהוצים וגיהוצים.

שלשום הגיעה סוף סוף ההזמנה הגדולה שעשיתי באסוס לפני יותר מחודש. הזמנתי שני טישרטים שיתאימו למכנסים הקצרים המחוייטים שלי (גם הם מאסוס, משנה שעברה) עם קרדיגן פתוח מעל, חולצה אחת משובצת עם טוויסט ויויאן ווסטוודי שכזה של קדימה ארוך מאחורה וסרט מותן (אבל היא כל כך מקומטת שהצילום יצא נורא). חוץ מזה הגיעה חולצת פסים חמודה עם צוורון קרושה, הכל מידה 18 מהקו הרגיל.


חוץ מזה, שכחתי להראות שמלה שקניתי ממש כשהתחיל להתקרר ולכן לא הספקתי ללבוש עדין. אני מניחה שהיא תאלץ לחכות לאביב. קניתי אותה בחנות בשם Betty Blue בהרצליה פיתוח, שבה גם קניתי את העלאק-בירקין הוורוד שלי. הם מוכרים כל מיני בגדי ריץ' ביץ' צרפתיים כאלה, ויש להם יציאות מדליקות גם במידות וגם בעיצובים. התכנית המקורית היתה ללבוש אותה לשבוע האופנה, אבל היה קר מדי.


ביום ראשון עורכת גאלה רחמילביץ' מכירה תל אביבית של סטודיו שמלות הערב הנהדר שלה. אני ממליצה בחום למי שזקוקה לשמלת ערב במידה 48-54. הנה פרטים על המכירה - 




למי שחושקת בשרשרת דומה לזו שאני עונדת בתמונה המרכזית, אפשר להרשם להגרלה שלי עד יום שלישי ולזכות בשרשרת השחורה-מוזהבת בעיצוב יעל אוריאלי (שתכשיטיה גם ימכרו באירוע).

לסיום, אם כבר בסידורי ארונות עסקינן, אני מעוניינת למכור את השמלה החמודה הזו שקניתי שנה שעברה בדורותי פרקינס. מידה 48, קצרה וחמודה וחמימה ורכה בצבע קורל. אני מוכרת אותה ב-100 ש"ח. מי שמעוניינת לקנות מוזמנת לפנות אליי, כמוסבר בדף המכירות. אם היא מוכרת לכם, זה בגלל שראיתם אותה פה.

3 תגובות:

  1. מזל שהיה קר - כל מה שלבשת בשבוע האופנה היה מוצלח ;)
    גם השמלה הוורודה-אדומה יפה לך. אולי תמכרי את הבז'?

    השבמחק
  2. הטישירט עם הדפס הכלב שבתה את ליבי לגמרי (היה כזה עם חתול? P: ).

    מאוד אהבתי את איך שהשמלה מהרצליה נראית עלייך, חבל רק שהצבע כ"כ מת. לא מתאים לך...

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים