יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

אני לובשת בגדים

בוקר צח בוקר לח! ביומיים האחרונים אני פותחת את הבוקר עם חתיכה נחמדה של הרינג, סלט אבוקדו (קנוי, האבוקדו שקניתי עדין קשה), עגבניות וכוס קפה וחבר'ה, אני כל כך מרוצה. טעים לי ונעים לי ואני מתפקדת על הכיפכיפאק עד ארוחת הצהרים. קיבלתי כל כך הרבה הצעות מצוינות מכם ומחבריי לפייסבוק שהמקרר שלי מלא באפשרויות נחמדות ובריאות לארוחת הבוקר. אז תודה מקרב לב לכל המגיבים, ואם יש לכם עוד רעיון מענין, אשמח לשמוע.

אחרי הרשומה הצינית של אתמול, החלטתי להיות סולידית וחביבה ולחלוק כמה תלבושות שהצטברו על שולחני. הכל רגוע יחסית, כי בשבועיים האחרונים אני רדופת וירוסים שונים ומשונים וזה גורם לי להתלבש כמו תיכוניסטית, עם ג'ינסים ונעלים נוחות ומינימום איפור והתעסקות.

תלבושת להשקת ג'ינסים של משמין לי - בסגנון שמנובלרינה
חולצה - רזילי
חצאית - H&M
חגורה - הגיעה עם מכנסים שקניתי במרקס אנד ספנסר (לונדון)
עליונית - פרופר
שרשרת - Anthropologie (לונדון)
נעלים - נייקי (ישנות)

תלבושת מהשקת קו האקססוריז החורפי של קום איל פו
ג'ינס - מרקס אנד ספנסר (לונדון)
נעלים - Office (לונדון, משנה שעברה)
עגילים - Les Neriedes (קניתי במבצע באסוס)

מעיל סבתא ממוחזר של גדי ענבל מקולקציית החורף של קום איל פו (2090 ₪)

תלבושת לעבודה לאנשים חולים ועייפים
חולצה וג'קט - פיפה
ג'ינס - מרקס אנד ספנסר (שנה שעברה)
מוקסינים - To Go (עלו פחות משבעים ש"ח ונוחים להפליא)
עגילים - Etsy
הגרביים המוזרים בעולם - קום איל פו (אבל מאד נוחים ונעימים)

 תלבושת לעבודה לאנשים שמרגישים קצת יותר טוב
חולצה - פיפה
קומבניזון - גאפ (רך רך רך!)
ג'ינס - אותו אחד ממרקס אנד ספנסר
מוקסינים - אותם אלה מ-To Go
שרשראות - ה. שטרן ו-Les Neriedes N2

כל מי שרואה את שרשרת הזאב מכיפה אדומה מתעלף, אפילו המנכ"ל בעבודה שם לב אליה וזה שיא כל השיאים. אני אומרת לכם, ה-Les Neriedes האלה פשוט גאונים. ואם כבר מדברים על מנכ"לים ועבודות, כדאי שאזיז את ישבניי לכיוון בו נמצאים שניהם. יום טוב והרינגי לכולם!

11 תגובות:

  1. האאוטיפיט הראשון עם החצאית הלבנה... לייק!!!


    (כמה ילדה צפונבונית אני נשמעת כשאני אומרת לייק? :-P)

    השבמחק
  2. את נשמעת כמו האחיינית הקטנה שלי :)

    אני חושבת שאין בלוגרית שמנה אחת מסביב לעולם שלא פרסמה תמונה שלה עם החצאית הזאת.

    השבמחק
  3. היי! אין לי את החצאית הזו וגם לא תמונה איתה. אפילו שאני בלוגרית שמנה... :-P (במידה 46 מותר לי לקרוא לעצמי שמנה? :-P)
    ובכלל, אין לי ולו פריט אחד בודד שלהם...

    השבמחק
  4. התלבושת הראשונה מדהימה עלייך!!!! את נראית כל כך יפה (ורזה). אהבתי גם את התלבושת האחרונה עם השרשרת ההורסת....את ממש השראה.

    השבמחק
  5. מיצי חתולה, את לא מספיק שמנה (אני אומרת את זה כבר די הרבה זמן).

    תודה סיטאר :)

    השבמחק
  6. את מדליקה! :)
    אני מעולפת פה מהשרשרת של כיפה אדומה!
    [אמנם לא היה לי האומץ לענוד אותה אבל היא נראית לי כמו שרשרת שמתאימה לאנשים עם אמירה (וזו מחמאה) ].

    :)

    השבמחק
  7. החולצה מפיפה ממש יפה והקומבניזון אכן נראה נעים להפליא. זה ללא ספק הלוק האהוב עלי ביותר מבין הארבעה.

    השבמחק
  8. השרשרת פשוט יפהיפיה וקסומה , הלוואי עליי :) כיף שזה פריט שאין לחצי עולם ( ע'ע טרנד הינשופים שהיה חמוד בתחילתו )
    גם אני אוהבת מאד את הקומביניזון ואת החולצה הלבנה של פיפה ,
    ואחרי שיטוט בבלוגך הגעתי למסקנה שכמו בפוסט על שמלות הערב של גלה והשמלה הנבחרת השחורה ורודה , גזרת הבלרינה סופר מחמיאה למבנה שלך ומדגישה את המותניים שלך בצורה מאד נשית ואף מאריכה ומרזה , לי אין אומץ ללכת ככה עדיין למרות שיש לנו מבנה גוף דומה לדעתי , לא זוכרת מתי לבשתי חצאית בכלל ..כיתה י'א לדעתי , אולי אני אקבל השראה ממך :)
    שמתי לב שמאד מתאימים לך גם קרדיגנים פתוחים ובכלל בגדים שעוקבים אחרי קווי המתאר של הגוף , לעניות דעתי .. בכל מקרה זו מחמאה !!

    השבמחק
  9. אוי שכחתי לשאול - איך הג'ינסים של משמין לי אז ?? האם הפוסט העתידי בשם 'אין חדש במערב' מבהיר סוגיה זו ?

    השבמחק
  10. תודה אנונימית! אני ממליצה לנסות ללבוש משהו חדש, אולי תרגישי קצת חדשה גם כן :)

    הו לא, את הפוסט ההוא אני מתכננת מאז חזרתי מלונדון ואני מקווה לכתוב אותו לפני יום הולדתי התשעים. בואי נאמר כך - ההשקה הזו היתה לפני הרבה יותר מחודש ולא כתבתי עליה כלום. אמרתי מספיק?

    השבמחק
  11. אתמול רכשתי את הסקיני-מחטב של "משמין לי".
    מצד שני, אני מידה 42, כך שאצלם אני בצד הצר של הסקאלה.
    מצד שלישי, אני מקווה שסוף סוף יהיה לי ג'ינס שלא מחליק מהכרס - קטנה, אבל כרס.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים