יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

קוראים ממליצים

הייתי רוצה לתת לכם, הקוראים, הזדמנות להמליץ על מעצב או חנות שאתם אוהבים, בתחום המידות הגדולות או הרגילות. אחד או שניים שיוצר בגדים שיוצרו במיוחד בשבילכם ואתם חושבים שמעטים שמעו עליו (או עליה).

ככה גם נוכל לבדוק אם ענין התגובות הסתדר או לא! מוכנים? היכון! המלץ!

ואם אכן הסתדר ענין התגובות, זה זמן מצוין להרשם להגרלת השרשרת של יעל אוריאלי, אם טרם הספיקותם.

12 תגובות:

  1. לא בדיוק אבל בערך...
    אני חושבת שהמכנסיים של "יופ" הם אנדרייטד בגדול. כוונתי למכנסיים שיש להם קצת דרופ קראוץ' ומעין חגורת סרט רוחבית במותניים הגבוהים מאוד, שנקשרת מהצד כפרפר, והרגל הולכת ונעשה צרה עד הקרסול.
    אני - מידה 38 בד"כ - לוקחת את האפס שלהם, נדמה לי שהם מגיעים עד מידה 6, והגזרה כאמור גבוהה ורפויה כך שבהחלט למבנה גוף רחב בהרבה משלי הם יכולים להתאים.
    משום מה, בכל פעם שאני לובשת אותם - בשנתיים האחרונות קניתי 3 זוגות בסגנון - דמוי ג'ינס, ושני גוונים של אפור - בכל פעם נשים שאני מכירה ושאני לא מכירה בוהות ארוכות במכנסים שלי ושואלות מאיפה הם.
    זה כבר הפך לבדיחה קבועה ביני לבין בעלי - רואה את האישה הזו? תיכף היא תשאל אותי מאיפה המכנסים.
    משום מה לא הצלחתי למצוא דוגמא באתר שלהם, אבל אני בטוחה שאפשר למצוא בחנויות - קניתי רק לפני חודש.

    השבמחק
  2. אני רוצה להמליץ על חנות החזיות שלי: "סלון מרי" בעמק רפאים בירושלים. בשנים האחרונות אמנם גברה המודעות לחזיות במידות גדולות ואנחנו כבר לא נאלצות לעמוד בסניף אפל של המשביר ולבחור בין בז' לצבע גוף, אבל חנות חזיות טובה באמת זה עדיין נכס. בייחוד מאז מעשה הנבלה של רשת ווימן אונלי שהפכה לעוד חנות ששמנות לא רצויות בה. סלון מרי היו איתי כשחיפשתי חזיות סקסיות להנאת החבר, כרציתי חזיה לבנה לחתונה וגם כשתרתי נואשות אחר חזיות הנקה במידה H. בקיצור, ירושלמיות בעלות חזון - זה המקום עבורכן.

    השבמחק
  3. המכנסיים של רשת Cotton עושים לי את זה: מלא מקום לפולקעס והרבה מקום לקחת מלוא הריאות אוויר.

    השבמחק
  4. אני מידה 48 בערך ואני פשוט מאד אוהבת את ''גולף'' , משום מה אני מרגישה שהם די אנדרייטד בעולם המידות הגדולות ושאין מספיק מודעות לזה שבמיוחד בטופים אין צורך ללבוש את אוהלי ml , ואפילו בשביל הפרינציפ , גם אם חנויות המידות הגדולות כבר פלטו בטעות איזה דגם נחמד ועכשווי , המחירים בשם המונופול היחסי של מעט החנויות האלו , המחירים מזעזעים , ואילו גולף , די נחבאת אל הכלים , אבל אני , כבדה שכמוני ובעלת טעם די מינימליסטי אך מחוכם :) תמיד מוצאת שם לא מעט דברים לטעמי , צעירים , נעימים , באורכים נדיבים , מפתחים מחמיאים ובעיקר הרבה יותר ידידותיים כלכלית , ממליצה ואוהבת .
    אם כבר בהמלצות עסקינן , אם אפשר לשאול את מי שתדע , בזמנו רכשתי בהכוונתה הבלוגיתית הנדיבה של שרונה ג'ינס טייטס כזה מהייצ' אנד אמ אבל הבנתי שכבר אין אותו בארץ ,את הליין הגדול , מישהי יודעת היכן אוכל להשיג סוג של סקיני סטרצ' בכחול כהה במידה 48 בערך ואם אפשר אז גם לא יקר טילים ?
    זהו ,מקווה שתקבלי המון תגובות ושהתקלה תסתדר :)

    השבמחק
  5. אני קונה בריינבו ג'יפסי שמתאימה ל"שמנות או מתנחלות", כפי שאמרה מישהי בעבודה שלי. הקו שם קצת הודי-זרוק מדי לטעמי אבל פריטי הבייסיק מומלצים, ויש לי גם כמה שמלות משם שזוכות למחמאות.
    ובאופן קבוע אני קונה בג'אמפ (מידה 6 מקבילה אולי ל-48 או 50?). הקו שלהם יומיומי עד מחויט וכמעט תמיד אפשר למצוא דברים יפים ושימושיים (לצד פריטים פרחיים עם ניטים - תפעילו שיקול דעת).

    השבמחק
  6. טוב, אז אני ממליצה על המלצה. אני ממליצה על אסוס. אני ממליצה על קניות ברשת. צאו ולמדו יקירותיי. התחילו בasos.com, אם קניות ברשת מפחידות אותכן. המשלוח חינם והחזרות מתקבלות בשמחה גם אחרי חודשיים וחצי!

    השבמחק
  7. אני רוצה להמליץ על "ריינבו ג'יפסי" (אני מכירה את סניף ירושלים)זו חנות שממבט ראשון נראית מאד שנטי אבל הבגדים שם עשוים מבדים איכותיים ובגזרות מחמיאות. וגם מי שלא בסגנון יכולה למצוא שם בגדים. יש שם גם הרבה חולצות בסיס וגופיות הבגדים מאד צבעוניים ויפים. תאי המדידה מרווחים והמוכרות מאד נחמדות-נותנות מרחב כשצריך ועוזרות כשצריך.
    יש שם בגדים עד מידה 50. וגם אמא שלי וגם אני אוהבות לקנות שם על אף שלכלא חת מאיתנו סגנון אחר. היא מידה 50 ואני 44.
    אני גם ממליצה על "אחותי" בשילת(מתחת לרמי לוי). זה בוטיק מיוחד שמנוהל ע"י אישה מיוחדת (וגדולת מידות בעצמה) יש שם כל מיני מעצבים וטווח מידות ומחירים רחב (לא יודעת עד איזו מידה).

    אני מדגישה שבשתי ההמלצות שלי מדובר גם בחוויית קניה נעימה וגם בבגדים איכותיים

    השבמחק
  8. לא בדיוק מעצב/ת אחד/אחת, אבל בירושלים, בקניון מלחה, יש חנות נהדרת שיש בה בגדי מעצבים במידות גדולות (וגם בגדי הריון כמדומני).
    החנות נקראת "טלי טל" ומצאתי שם לא פעם הרבה דברים יפים ומיוחדים.
    אשתו של אבא שלי אמרה לי ללכת לשם שוב ומהר כי היא הלכה לשם עם אמא שלה והן קנו שם המון דברים. היא אמרה גם שהיא מתבאסת קצת שהיא במידה קטנה מדיי בשביל החנות הזו.

    אז מומלץ!

    השבמחק
  9. ג'וליאנה,
    איפה נמצא ריינבו ג'יפסי בירושלים?
    נראה לי שבא לי לבקר שם :-)
    תודה
    ענבל.

    השבמחק
  10. בשבוע שעבר גיליתי את "מרלין" על שמה של גברת מונרו, במגדלי תל אביב, נחלת יצחק. הייתי בסוג של אקסטזה. ראלף לורן, טומי הילפינגר, קלווין קליין במידות 42-56, בלי אוהלים וגזרות שאנטי. קצת אמריקאי מדי בשבילי אבל שמתי עין על שמלה של מאי-תאי בכחול רויאל.
    http://www.merlins.co.il/?categoryId=72413

    השבמחק
  11. יש ריינבו ג'יפסי בירושלים ברחוב קינג ג'ורג'. לא יודעת את המספר, אבל בקטע שבין יפו למשביר (בצד של המשביר).

    השבמחק
  12. תודה רבה על ההכוונה לריינבו ג'יפסי.
    אני אחפש את החנות בפעם הבאה שאהיה באיזור המשביר.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים