יום שני, 3 ביוני 2013

בית ממכר תכשיטים


בימים האחרונים התחלתי לעבוד על קולקצית תכשיטים קטנה וחדשה. לכבוד זה חשבתי להציע למכירה כמה מהתכשיטים שנותרו מהחנות שלי באטסי וטרם מצאו בית. אם תכשיט מסוים מוצא חן בעיניכם, שלחו לי את מספרו למייל raisinilke @ gmail.com בלי הרווחים ואם הוא עדין פנוי לאימוץ, הוא שלכם!

האותיות הקטנות:
  • כל התכשיטים ישלחו בדואר רשום, ארוזים באריזת מתנה. 
  • ניתן לשלם בהעברה בנקאית או בפייפל בלבד.
  •  בתוספת 15₪ על המחיר הנקוב תקבלו כרטיס ברכה עם צילום של בובה בעיצובי. הכרטיס ריק בפנים ומגיע עם מעטפה תואמת. אמרו לי מה האירוע, ואני אתאים לכם כרטיס מהמגוון!



תכשיטים ב-105₪ כולל משלוח בדואר רשום

1 עגילי ציפורת (מתכת וחרוזי סוורובסקי)


2 פרחי כסף (חרוזי זכוכית ומתכת)


3 פרחים תכולים (חרוזי זכוכית ומתכת)


4 פרחים ורדרדים (חרוזי זכוכית ומתכת)


תכשיטים ב-175₪ כולל משלוח בדואר רשום

5 עגילי יוגה ויונה (חרוזי חימר מפרו וחרוזי זכוכית ומתכת)


6 עגילי יוגה כחולים  (חרוזי חימר מפרו וחרוזי זכוכית)


תכשיטים ב-215₪ כולל משלוח בדואר רשום

7 עגילי יוגה ודמעה צלולה (חרוזי חימר מפרו וחלקי שנדליר משוק הפשפשים)


8 שרשרת כחולה (חרוזי זכוכית, סוורובסקי וחרסינה)


9 שרשרת רוז קוורץ (חרוזי רוז קוורץ, סוורובסקי וזכוכית)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים