יום שישי, 7 ביוני 2013

חם


קוראים יקרים, אל תתנו להם לעבוד עליכם. לא נעים ולא קריר ולא בטיח, חם פה. חם ומיוזע. וזה פחות כיף, לפחות לי. וכשחם מתלבשים בהתאם.

בימים האחרונים פתחתי אובססיה קלה לתלבושת הזאת מאסוס.אני מתה מתה מתה על שילוב ההדפסים והצבעים.


הנעלים בתמונה הן של ניו בלאנס ועולות 336 ש"ח, אבל למרבה שמחתי מצאתי נעלים כמעט זהות של נייקי במשביר ב-199 ש"ב בלבד. מכנסים דקים בכל מיני צבעים ודוגמאות כבר יש לי. אז היום, לבשתי את השילוב הזה שהוא רגוע יחסית למטרה הסופית, אבל מהווה התחלה טובה. הייתי באירוע בלוגרים של גאפ (אירוע הבלוגרים הראשון שהחלטתי ששווה ללכת אליו זה יותר משנה) והייתי היחידה שהלכה עם נעלים שטוחות כל האירוע. מצד שני הייתי גם הכי קשישה שם, שרוניזם קלאסי.

אני לובשת
גופיות של דורותי פרקינס 
מכנסים מאסוס
נעלים של נייקי
שרשרת מה. שטרן


צילום ריי שגב

אחר כך איפרו אותי (הקוראים צועקים סוף סוף!) ואני הורדתי את האיפור (הקוראים צועקים בחייאת דינאק!) ואיפרתי לעצמי את העינים כמו שאני אוהבת, יענו - כמעט בכלל לא. השיער היה ממש חמוד. הנה תמונת בקרוב קטנה, כי את התמונות הרשמיות אני אקבל רק בשבוע הבא.


ועכשיו כשראיתם אותי צבעונית ומאופרת, אפשר לחזור ללוק הנטוראל החוורורי שלי. הנה תמונה שלי בבגד ים כמו שאתם אוהבים! ניקל לראות שבגד הים הזה בן השנתיים (או יותר?) מתחיל להתעייף והגיע זמן לקנות חדש. אני מקווה שזה שהזמנתי לא מזמן הוא במידה נכונה, כי אני מפתחת חששות שהוא יתברר כענק. בכל מקרה, זה מה שלבשתי לבריכה השבוע.

אני לובשת 
בגד ים של גוטקס
ג'ינס מאסוס
כפכפים של איפנמה

מעל כל זה זרקתי גופיה גדולה כלשהי ותיק ים.



זהו. עכשיו אני לובשת את מכנסי הקצרים הורודים והולכת לענייני שישי בתקווה שבכל מקום שאגיע, אמצא מזגן. תהיו לי בריאים ולכו לבריכה הסופ"ש, כיף יותר גדול מזה במרחק קצר מהבית אין.

תגובה 1:

  1. הנה תגובה :) להקל על כאב הראש... האיפור העדין ממש יפה. תמשיכי לא להתאפר. בקיץ הישראלי זה הכי נכון. אני בת 43 ומסקרה זה האיפור הכי כבד שיש לי, וגם זה רק במקרים מיוחדים

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים