יום ראשון, 30 ביוני 2013

גוגל רידר זצ"ל


מסיבה שאיש אינו מבין, גוגל רידר יפסיק לעבוד מחר וכולם יצטרכו למצוא לעצמם קורא RSS חדש. במידה וטרם טיפלתם בנושא, הנה שתי אלטרנטיבות שיאפשרו לכם להמשיך לעקוב אחרי ה(ש)בלוגים החביבים עליכם תחת קורת גג אחת. 

אם אתם לא מבינים על מה אני מדברת, כנראה שהרשומה הזו לא רלבנטית עבורכם ואתם יכולים להתעלם ממנה באלגנטיות.

Bloglovin
Bloglovin מציגה רשימת רשומות חדשות לקריאה, באופן דומה לגוגל רידר. כדי לייבא את כל הבלוגים אחריהם אתם עוקבים מגוגל רידר ל-Bloglovin, עקבו אחרי ההוראות הבאות.
  1. לחצו כאן
  2. לחצו על הכפתור הכחול עליו כתוב Import from Google Reader
  3. טה דה!
אם כבר יש לכם Bloglovin אבל אתם לא עוקבים אחרי השבלוג, פשוט לחצו על כפתור המעקב שהכינותי לכם כאן ואז לחצו על Follow.
Feedly

לפידלי יש ממשק נחמד ונוח, אד אונים לדפדפנים ואפליקציות לסלולר ולטאבלט. אם אתם מעדיפים להשתמש בו כקורא RSS עקבו אחר ההוראות הבאות.
  1. לחצו כאן
  2. לחצו על כפתור One-click Google Reader Import.
  3. פידלי יבקש גישה לחשבון הגוגל שלכם. לחצו על Accept.
  4. טה דה!
שימו לב שפידלי עדין תינוקות ולכן מדי פעם הם יעשו איזה שדרוג שיהרוס לכם את כל הקטגוריות, או יסנכרנו מחדש את הבלוגים שלכם עם גוגל ויהרסו שינוים שעשיתם מאז הסינכרון האחרון. אני מניחה שנאלץ להתרגל. מצד שני, זה בטח לא ימשך עוד הרבה זמן.

זהו. ובבנין גוגל טרנסלייט ננוחם.

3 תגובות:

  1. הבלוג-לבין הזה ממש מעפן. אני כבר מתגעגעת לרידר :(

    השבמחק
  2. אני קוראת בפידלי מאז שגוגל הודיעו שהרידר עומד למות, ובינתיים (טפו טפו חמסה חמסה) לא נתקלתי בבעיות.

    השבמחק
  3. אני לא מצליחה להבין למה לקחת משהו שעובד טוב ולהשמיד אותו. אני פשוט לא מצליחה להבין את זה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים