יום ראשון, 9 ביוני 2013

תכול המטפחת


אחחח סקירות מוצרי טיפוח סקירות מוצרי טיפוח, כמה שאתן מעייפות אותי! אני עושה תחקירים להרבה פוסטים ולעתים הם אורכים זמן רב אבל להבדיל מהם, התחקיר שדורשים פוסטים כאלה אינו מהנה. כולו חיפוש אחר מחירים וחנויות ודילים וכמות מיליליטרים. איך בלוגריות טיפוח עושות את זה כל שבוע רק אלוהים יודע. אבל הנה עשיתי זאת, והתוצרים לפניכם בעיטור חיות האמבטיה שלי, שהן דוגמניות בחסד עליון.


מה - Good Night Sleep Restoring Cream 
מי - אליזבת ארדן 
אופן הגעתו אליי - קניתי ב- Bath & Unwind אבל בסטרוברי יותר זול
כמה - 190₪ ל-50 מ"ל בסטרוברי
דבר היצרן - טיפול לחות אינטנסיבי, תמציות צמחים מרגיעות את העור במהלך השינה, מתקן משקם ומחזק את מראה העור.
מי נגד מי ולמה - יש לו ריח נעים והוא נעים למריחה. מעניק לחות לעור. אין לי הרבה לומר עליו מעבר לכך.
שורה תחתונה - חביב. לא החלטתי אם אקנה אותו שוב.


מה - שמפו ושמן לשיער מסדרת Mythic Oil
מי - לוריאל
אופן הגעתו אליי - נשלח מהיחצן לבדיקה
כמה - שמפו 98₪ ל-250 מ"ל, שמן 139₪ ל-125 מ"ל
דבר היצרן - מזין, עשיר ברכיבים חיוניים כמו שמן אבוקדו בעל יכולות מזינות ושמן זרעי ענבים נוגד חמצון החודר במהירות לסיב השערה ומזין אותה לעומק. המוצר מיועד לטיפוח מקסימלי לכל סוגי השיער.
מי נגד מי ולמה - השמפו מצוין. יש לו ריח עדין ונהדר שנותר על השיער במשך יומיים-שלושה, הוא נעים מאד בזמן החפיפה וגם אחריה. בשמן אני משתמשת אחת לשבוע אחרי טיפול בשמפו רפואי שכולל מרכך, וכדרכם של שמפואים כוללי מרכך, לא מרכך כהוא זה. השמן עושה את העבודה, מותיר את השיער רך ונעים והריח שלו נעים מאד. האם השמן טוב יותר משמנים דומים אחרים דוגמת אלקסיר ושמן ארגן? לא בהכרח, אבל טוב.
שורה תחתונה - השמפו מצוין, השמן טוב. למה אין בסדרה מרכך? ממש בא לי על מרכך כזה.


מה - מסכה לשיער מסדרת Mythic Oil
מי - לוריאל
אופן הגעתו אליי - נשלח מהיחצן לבדיקה
כמה - 195₪ ל-500 מ"ל
דבר היצרן - מסכת הזנה לטיפוח מקסימלי לכל סוגי השיער.
מי נגד מי ולמה - מסכה סמיכה עם ריח טוב שלא ממש משפיעה על השיער. בנוסף, היא משאירה את האמבטיה חלקה להחריד וצריך לנקות אותה טוב טוב אחרי השימוש.
שורה תחתונה - ללא ספק המוצר החלש והמיותר בסדרה.


מה - Clean Start Bedtime For Breakouts
מי - דרמלוג'יקה
אופן הגעתו אליי - קניתי בסטרוברי
כמה - 131.5₪ ל-60 מ"ל
דבר היצרן - טיפול שחודר מהר אל העור כדי למנוע פצעונים, עם חומצה סליצילית לפתיחת נקבוביות, מלפפון וליקוריץ כדי להפחית אדמומיות, עשיר בתמציות צמחים כדי לשמור על שומניות יתר. העור מתעורר רגוע. ללא בושם מלאכותי, צבע או שמנים מינרליים.
מי נגד מי ולמה - ג'ל שקוף עם ניחוח תרופתי חלש. אני מורחת אותו לפני השינה במקום קרם לילה כאשר יש לי פצעונים. המריחה קצת מציקה לי, כי אני לא אוהבת מוצרים במרקם ג'ל. הוא אכן משפר את מצב הפצעונים - אם הם קטנטנים בעת המריחה, הם כמעט נעלמים. אם הם כבר בשיאם, הם מפסיקים לכאוב ועוברים עם המשך השימוש במהלך הלילה הבא או זה שאחריו.
שורה תחתונה - סבבה, בפרט בהתחשב במחיר.


מה - Night Recovery Booster
מי - iconix 
אופן הגעתו אליי - נשלח מהיחצן לבדיקה. אפשר לרכוש אותו כאן.
כמה - 550₪ ל-50 מ"ל.
דבר היצרן - קרם לחות מחדש לעור הפנים, העיניים והצוואר. פועל להאצת תהליכי חידוש העור, להפחתת ומניעת קמטים, להגנה מפני גורמים סביבתיים ולוויסות הלחות בעור.
מי נגד מי ולמה - הקרם עצמו נטול ריח ונעים למריחה, גם באזור העינים. הוא מעניק לחות לעור. במהלך שבועיים של שימוש היו לי יותר פצעונים משהיו לי בתקופה האחרונה. אני חושדת שהוא אשם, אבל לא בטוחה בכך. חשוב לי גם לציין שהאריזה הענקית מטעה, מאחר והצנצנת עצמה קטנה ממנה משמעותית.
שורה תחתונה - במחיר הזה (וגם בחצי ממנו) אפשר לקנות קרמים מוצלחים בהרבה.

הערה - קיבלתי לבדיקה גם  Deep Thermal Cleanser שהוא תחליב ניקוי להבהרת הפנים. האריזה שלו כל כך מעצבנת (מרבית החומר שיוצא נמרח על האריזה ומעט שבמעט נותר בידי) שאחרי שני שימושים הנחתי אותו בצד ולא חזרתי אליו שוב, ולכן אין באפשרותי לחוות עליו דיעה.

 
מה - קרם גוף פרחים מרהיבים
מי - לאוקסיטן
אופן הגעתו אליי - נשלח מהיחצן לבדיקה. אפשר לרכוש אותו כאן ובחנויות הרשת.
כמה - 199₪ ל-250 מ"ל
דבר היצרן - קרם גוף פרחים מרהיבים, להזנה וריכוך העור. העור יהיה מבושם קלות בארומה הקסומה של פירות אדומים נוצצים בשילוב עם תווים רכים ועדינים של ורד ואדמונית. הפורמולה הקלילה והלא שמנונית שלנו עם המרקם החמאתי והאוורירי מעניקה חוויה יוקרתית לכל הגוף. 
מי נגד מי ולמה - קרם גוף סמיך, בדומה לחמאת גוף, בניחוח פרחוני אך לא מתקתק מדי. נעים למריחה, גם אחרי גילוח רגלים (כי אינו שורף). נספג מהר ומשאיר את העור נעים ורך.
שורה תחתונה - נחמד מאד למי שמעדיפה קרם סמיך על פני תחליבי גוף, כמוני.

ואחרי כל זה, אני חייבת לחפוף ראש עם השמפו של לוריאל. רחרחתי אותו כל מהלך הכתיבה וכעת, הגיע זמנו. שבוע טוב לכולם ואם יש לכם שאלות או הערות, אשמח לקראן!

3 תגובות:

  1. קודם כל, החלפת את התמונה לזאת שאני אוהבת :)

    יש לי שיער קצר, אני זקנה והמוצרים שאת בודקת מיועדים לצעירות רעננות, ולמרות זאת, את הג'ל של דרמלוג'יקה אני מכירה אינטימית, והוא אכן מצויין.



    השבמחק
  2. צעירות רעננות? אני בת 37 ומקלישה מכל הכיוונים!

    השבמחק
  3. הג'ל של דרמלוג'קה נשמע טוב.
    קניתי לפני כמה שבועות ג'ל-סרום כזה של ביודרמה שאמור לתת אפקט דומה, אני משתמשת בו פעם בכמה ימים (כשאני לא שוכחת...) וממש מרוצה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים