יום רביעי, 19 ביוני 2013

סקירת מוצרי הגנה מהשמש‎


חוף לבן, הים כחול
שבלוגרית שוכבה על חול
משתזפת לאיטה
עור לבן הופך ורדרד
הכיצד נציל הגברת?
קרם מגן נמרח מיד!

סתאאאאאאאם! זה לא באמת פוסט סקירת מוצרי הגנה מהשמש. הדבר האחרון שהעולם צריך עכשיו זה עוד בלוגרית שכותבת על מוצרי הגנה. במקום זה אספר לכם סיפור שהיה באמת.

ביום חמישי שעבר הגעתי למספרה של עמיר מזרחי למקצה שיפצורים שעיר. כשיצאתי משם עברתי דרך החנות שנמצאתי בקומת הכניסה וראיתי על המדף חולצה מקופלת שנראתה נחמדה, אבל מאחר שהשמלות על הקולבים בחנות לא יעלו לי על הזרת ביום טוב, אמרתי לה ביי והלכתי.

אתמול חזרתי למספרה לתיקון קטן וכשיצאתי החולצה היתה שם. בהיתי בה מבואסת והמוכרת ששמה לב למחזה קורע הלב הציעה שאמדוד אותה. אמרתי שאני מפחדת להתבאס והיא אמרה שהיא יחסית גדולה אבל שיש עוד אחת במידה גדולה יותר והיא תלך להביא אותה. מדדתי את החולצה ולמרבה הפלא היא התאימה לי. בינתיים היא חזרה עם השניה ומדדתי גם אותה וגם היא היתה טובה. זה היה השלב שבו קלטתי שהגדולה היא במידה Small והקטנה Extra Small מה שהיווה את יריית הפתיחה לדיאלוג האחרון שתארתי שאנהל אי פעם בחנות בגדים.
אני: מה את חושבת?
מוכרת: אין הרבה הבדל ביניהן אבל האקסטרא סמול נראית פחות אוורירית
אני: אני זורמת, אקח את הסמול
מבולבלים? גם אנחנו. בכל מקרה, החולצה מעוטרת בכל הטוב שעליי אהוב - תכשיטים וכלבלב ובושם עם ריח וסל לקניות וגלידה וגם פרח.


וכך מגיע סיפורנו לסיומו.

אבל לא כל החולצות שלי במידה Small. זו למשל, שהגיעה השבוע ועלתה איזה עשרים וקצת דולרים היא במידה 3XL.

אני לובשת 
חולצה מ-Mod Cloth
ג'ינס ממרקס אנד ספנסר
שרשרת מה. שטרן
נעלים של Irregular Choice



מוסר ההשכל אם כך הוא שמידות הן דבר יחסי ותמיד כדאי למדוד לפני שמחליטים. ולסיום אאחל לכם קוראים חביבים שיזוף אחיד ובטוח ושתמיד תלבשו Small יהיה משקלכם 50 או 150 קילו.

עדכון - מסתבר שכמה מכם דוקא כן ציפו להמלצה על קרם הגנה. ובכן, יור וויש איז מיי קומנד!

על הפנים אני מורחת קרם לחות עם מקדם הגנה 30 של ד"ר קרבלניק, עליו כתבתי פה. אני משתמשת בו כשלוש שנים וחוזרת אליו שוב ושוב אחרי כל פעם שאני בוגדת עם איזה חתיך אקראי שנשלח מיח"צ.

על הגוף אני מורחת תחליב עם מקדם הגנה 30 של לייף (אותו רואים בתמונה הראשונה למעלה). הוא נספג במהירות, יש לו ריח עדין ונעים (בשונה מרב מתחריו) והוא זול משמעותית מאחרים (כרגע יש פה קופון לרכישתו ב-35₪). אני מקפידה לחזור ולמרוח אותו לפחות פעם בשעה בזמן השהות בשמש.

3 תגובות:

  1. איזה כיף! אני הרבה יותר אוהבת סיפורים מאשר המלצות חכם בשמש (אלא אם הן כוללות את מאור כהן) והסיפור שלך מרנין במיוחד!

    השבמחק
  2. גם לי יש קרם פנים עם מקדם הגנה 30. הבעיה שלי היא שלפעמים אני רוצה לחדש את ההגנה על הפנים באמצע היום, אבל עם האיפור זה בלתי אפשרי. ספריי שקוף היה יכול להיות לעזר במקרה כזה.

    השבמחק
  3. תודה מרג'ורי :)

    הממ בדיוק אתמול ראיתי סרטון של טיפאני בו היא דיברה על ספריי שקוף שהיא משפריצה על הפנים. אולטרה שיר סאנבלוק של נייטרוג'ינה. מענין אם מוכרים אותו בארץ.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים