יום רביעי, 29 במאי 2013

דו תלבושת הבלוגן


תאמרו מה שתאמרו, אני עומדת ביעד שהצבתי לי לפרסם רשומת מה לבשתי היום אחת לפחות מדי שבוע. כל הכבוד לשבליג!

לכבוד זה שלבשתי מכנסים שאינם הג'ינס הקבוע שלי פעמיים ברציפות (מכירים את זה שיש לכם ארון מלא ואתם תמיד לובשים אותם מכנסים?) החליטותי לצלם אותם עבורכם שחבל על הזמן, והנה הם.


אני לובשת
סקיני ג'ינס מדורותי פרקינס
חולצה מ-Next
סנדלים מעמנואל שמלווים אותי יותר מ-7 שנים
עגילים של דריוס מרזילי


מסיבה תמוהה זו או אחרת, העגילים נראים בתמונה בצבע סלק, אבל למעשה הם בגוון פוקסיה. 

אגב, אני מאוהבת לחלוטין בסמקים הקרמיים של סטילה, מסדרת Convertible Color. הם מושלמים לקיץ, נמרחים בקלילות (עם אצבע ואז עם מברשת Stippling של סם צ'פמן), שקופים כמעט, נמסים לתוך העור, מחזיקים מעמד שעות ארוכות והצבעים.. אחח הצבעים! יש לי את גרברה (גוון ורדרד-אפרסקי כמעט טבעי מטריף) ואת קמיליה (ברונזר עדין ונפלא עם תת גוון אפרסקי שאני משתמשת בו כסומק משזף, ולא להצללות לחיטוב הפנים) ואשמח מאד לקנות עוד צבעים. אבל אני מתאפקת. לעת עתה. בתמונה הזו אני בערך 8 שעות אחרי המריחה בבוקר, ועדין סמוקית וחמודה.

הלק הוא של רוקוקו בגוון T-Cup

עד כאן תלבושת אלף. נעבור לבית!

אני לובשת 
חולצה ושרשרת מ-COS
מכנסים של טובהל'ס (יש לי אותם לפחות עשר שנים)
סנדלים ששכחתי איפה קניתי


קשה כל כך למצוא חולצה שמתאימה למכנסים האלה. עד השנה שעברה היו לי שתי גופיות במין Mauve חיוור וורדרד מוות כזה שממש התאימו להם, אבל שתיהן הוכתמו והדבר היחיד בארון שנראה סביר איכשהו היה החולצה הזאת. אני חייבת לארגן חולצה שתים חלקות בצבעים מתאימים, אני לא לובשת אותם כמעט ואני כל כל אוהבת אותם! הם מהדורה מוגבלת של נעמה חסין, שלהבנתי סגרה את הבסטה (פרט אולי לבגדי ילדים). כל כך חבל, היו לה בגדים מקסימים בכלל ובפרט למידות גדולות אבל עם המחירים שלה.. לא פלא שלא הלך לה. אני שמחה, בכל מקרה, שנותרו בידי כמה מהעיצובים היותר נחמדים שלה (שתי חצאיות, המכנסים האלה, חולצה שקטנה עליי כרגע ותיק חמוד שהוא פריט המעצבים הראשון שקניתי בחיי, אי שם בשלהי שנת טיכו).

ואגב הספה שמאחורי, הסיכוי שלי לזכות בתחרות הדירות הקטנות המגניבות של Apartment Therapy נושק לאפס ככל הנראה, אבל זה לא משנה כי אני מאושרת מעצם זה שהגשמתי את החלום הקטן שלי. לפני שנה אתם מבינים, במהלך התחרות של 2012 , הבטחתי לעצמי שב-2013 ארשם לתחרות. זה היה לפני שעברתי בכלל לדירה שלי (כנראה שגם לפני שקניתי אותה, אבל אני לא בטוחה), כך שמבחינתי עצם ההשתתפות היא הפרס. אז תודה מקרב לב לכל מי שהצביע עבורי, והיי - התחרות עוד לא נגמרה, ועדין אפשר להצביע, אז יכול עוד לקרות מהפך!

2 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את התלבושת הראשונה. הג'ינס סופר מחמיא! (והחתול שמתחכך ברגלייך- בכלל שיחוק :)
    מרשה לעצמי הערה קטנה על האיפור- לפני הסומק כדאי לנטרל את האדמומיות בפנים עם פריימר/ מייקאפ, אחרת הסומק להיפך מדגיש אותה.
    שבוע טוב!

    השבמחק
  2. אני מורחת מייקאפ או קונסילר רק כשהמצב חמור ממש, אני לא אוהבת מייקאפ.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים