יום חמישי, 14 במרץ 2013

חשבתי לי


שלמען שלמותי הרוחנית, הכלכלית, השבלוגרית והכללית כדאי להכריז על עוצר קניות אופנה מכל סוג ומין בין 1.4.13-1.8.13 ובמהלכו להתחייב לפרסם לפחות אחת לשבוע מספר תלבושות שלבשתי במהלכו בהן אני מציגה רעיונות לשימושים שונים באותם הפריטים, ואלוהים יודע שיש לי מספיק.

אני מרגישה שהצורך הזה להתחדש כל הזמן הורס לי את השאיפה לפשטות בחיים, שלא לדבר על מצב העו"ש. מה אתם אומרים? נראה לי שאלך על זה. 

ואם כבר בשרונות שלובשות אותו הדבר עסקינן, אז במגזין את האחרון התפרסמה כתבונת עליי, בה מופיעה תמונה שלי בתלבושת החביבה עליי (לצערי, השמלה נקרעה לפני כמה שבועות ונזרקה) אותה אני לובשת גם באיור הנפלא של עדיגי שבבאנר פה למעלה.


וכאילו זה לא מספיק, קיבלתי את האיור הנפלא הזה ממאיירת אמריקאית בשם קתרין ווילקינס, בו אני לובשת את אותה התלבושת החביבה. כבר הזמנתי ממנה עוד אחד, וכשהיד תאפשר לי את זה אני מתכוונת להכין באנר חדש לשבלוג עם איור שלה. כל כך נחמד! השבלוג התברך במאיירים מוכשרים.

אבל אל חשש, אני פשוט מחליפה עדיגי אחד באחר. מאחר והאיור האהוב עליי של דיזינגוף סנטר בשנות השמונים נמצא ברגעים אלה ממש בדרכו לביתי, שם ייתלה כלאחר כבוד כפי שאני זוממת לעשות בו מיום שראיתיו לראשונה. ואם אתם רוצים עדִיגִיוּר משלכם בבית, אני ממליצה לכם ללכת לאתר הזה ולהזמין לכם אחד לפני שהמהדורה המוגבלת תחוסל סופית בידי תאוותנים אחרים שדומים לי, אבל מן הסתם לובשים שמלה אחרת, כי זאת כפי שכבר כתבתי למעלה, נקרעה.

3 תגובות:

  1. שרונה, האמנם בירקין ורוד??? שאפו!

    השבמחק
  2. הו לא, אני לא מאמינה ברכישת תיקים שעולים כמו חופשה מסביב לעולם. אבל מסתבר שחיקוי מוצלח :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים