יום רביעי, 6 במרץ 2013

משועממים? גם אנחנו

הנה הודעה מרגשת שהתקבלה במשרדיי הבוקר.


ההודעה הזו פשוט קלאסית - מתחילה בנימוס, מעוררת תהייה האם מדובר במעריץ סודי שמאוהב בי בסתר ליבו, ממשיכה בשיתוף מרגש והתנצלות כנה, ולאחר מכן מציינת את הברור מאליו - אני פרה שמנה ולכן סובלת כל חיי - ומציעה פתרון ייחודי שמתאים רק לנשים אינטילגנטיות + כמוני. ככה בדיוק תשמע הזמנה לכל פירמידה או תרמית שיווק רשתית שקיימת בייקום, אז אם מישהו פונה אליכם ומציע לכם "תכנית ייחודית המתאימה בדיוק לאנשים כמוכם" תגידו מהר וואו! איזו ציפור יפה ורוצו לצד השני של הכביש לפני שהסודניק יספיק לדלג אחריכם על הפוני הקסום שלו.

והנה טיפ - כשאני ארצה לרזות אני אפנה למומחה שמתאים לנשים אינטילגנטיות + כמוני. אם המומחה יפנה אלי, סביר שאתן לו את הסטירה המיוחדת שאני שומרת בארוני לאנשים שחושבים ששמנה זו קללה.


ונסיים בבדיחה עדתית -
שרונה נוסעת למומבאי ונלכדת בידי ילידים מקומיים. הצ'יף אומר לאנשים שלו לתקוע אותה על שיפוד, לשים במדורה עם תפוחי אדמה נחמדים ולסובב לאט לאט שתהיה עשויה היטב מכל הכיוונים. הולך הצ'יף וחוזר עם קטשופ ורואה שהאנשים שלו מסובבים את השיפוד עם השרונה במהירות שיא. צועק עליהם: "אמרתי לכם לסובב אותה לאט שתהיה עשויה טוב טוב מכל הכיוונים" אומרים לו "אבל כשמסובבים אותה לאט היא אוכלת את התפוחי אדמה!".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים