יום שני, 4 במרץ 2013

פוסט הולדת

רצה הגורל ויש לי יומולדת פעם בארבע שנים כן פעם במאה שנים לא פעם בארבע מאות שנים כן והשנה, לא. אבל דברים פעוטים כמו עובדות לא יעצרו אותי מלחגוג יומולדת כמו שצריך, בפרט כשמדובר בפסטיבל קשישות טוטאלי כמו זו שניצב לפיתחי בסוף השבוע האחרון.

חגיגות היומולדת נפתחו בהפתעה נחמדה במשרד - תמונות נאות של פלומבי חתולת החלל וחתיכים בלי חולצה, בדיוק מה שאני אוהבת לראות על הבוקר!


כפי שניתן לראות, ביליתי את הלילה הקודם בצביעת השיער כדי לא לפתוח שנה חדשה עם שערות שיבה. מיותר לציין שהצבע יצא כהה בהרבה ממה שציפיתי. אני מקווה שכמה חפיפות יבהירו אותו למשהו שאפשר לעבוד איתו, כי אני לא סובלת את התוצאה כרגע.

כצפוי, עזבתי את העבודה בצהרים כדי לפגוש את האוכמית במול ים.




האוכמית הכינה לי חיות ממולאות אורז ותה ורדים שאפשר לחמם במיקרו ולשים בכיס כי חברת אמת היא.


לבשתי את שמלתי החדשה והנחמדה מדורותי פרקינס. אחרי הנחת מועדון היא עלתה 200₪, שזה ממש מעולה. הייתי רוצה אותה בעוד צבע, אבל בארנה היה להם רק שחור.

אני לובשת - שמלה מדורותי פרקינס
שרשרת של N2
צמודונים (!) מרזילי
מגפים של זמש

בערב הוזמנתי לראות את גאווה ודיעה קדומה בתיאטרון הסימטה, ואחר כך חגגנו על שניצל חצות וקומיקס של אמא תרזה (מה?!).


למחרת ארזתי את הלובה ונסענו לסופשבוע בגליל.


אכלנו ארוחת ערב טעימה מלאכת ידה של בעלת הבית ואחר כך יצאנו לפאב ושתינו כמו ילדות, כפי שיעידו יצירות האמנות שהכנתי שם. תודה לאל על נהג תורן!


בבוקר התעוררנו לזה


וגם לזה


אחרי תקלת בוקר קצרה, עליה תוכלו לקרוא פה נסענו לירדן ההררי לפיקניק והתרגעות.





וגם טיילנו בצפת העתיקה. המקום מאד יפה, אבל עליי להודות שבמהלכו עלו בי זכרונות של החוויה המגעילה הזו בפרט כשחבורת צעירים התחילה לצרוח לעברי "שבאס".


ואחר כך נסענו לצוד שקדיות. אני חייבת לציין שהשקדיות בירושלים גמדות גינה נחמדות לעומת אלה שצומחות בצפון. וואו!


 


אחרי השקדיות, חזרנו לבית, אכלנו צהרים טעימים, ארזנו את מיטלטלינו, שתינו תה וכרסמנו עוגה וחזרנו הביתה. עם Waze. במשך 4 שעות תמימות. דרך עפולה. שוין.

וביום ראשון הושלם פסטיבל הולדת השרונה עם חגיגה טעימה במשרד. מגיע להם לא? אח ועייס, נניח שכן, חבורת מפתחים חביבים שכמותם.


ועכשיו חזרה לשגרה. אבל לפני כן, כאן תוכלו לראות עוד הרבה תמונות מהטיול שלנו. ולסיום סיומת, ובלי שום קשר ליומולדת, נשארו לי כל מיני דברים אחרי המכירה הביתית שערכתי לא מזמן (שהיתה די מוצלחת, יאיי) ואותם אני מוכרת פה למי שמעוניין.

ועכשיו אחזור לשיגרה על אמת, קשישה ומסופקה. שבוע טוב, חודש טוב ושנה טובה לכל השרונות באשר הן!

5 תגובות:

  1. מזל טוב! שפע ובריאות

    השבמחק
  2. איזה פוסט מקסים. איזה צלמת. חבל על הזמן.

    עשית לי חשק לקום מהכיסא ולטייל.
    גם השקשוק של נהר הירדן בווידאו. המים. הנוף. פשוט נפלא.

    המון המון מזל טוב :)

    יעל

    השבמחק
  3. מזל טוב! ארגנת תוכנית יום הולדת שמח מעולה. התמונות מוסיפות המון לפוסט.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים