יום שבת, 30 במרץ 2013

הכן שמנמנתך לקיץ - הגרסה המקוונת

השבוע הגיעו כמה חבילות בדואר ובהן מספר בגדים שהזמנתי לקראת הקיץ המתקרב. 

מאסוס הגיעו טישרטים לבנים, אחד מהם חוזר אליהם (מוזר שדוקא זה במידה 20 קטן בעוד אלה במידה 18 מרווחים עד גדולים) ושנים נשארים. זה החביב מביניהם, שלדעתי אזל מהמלאי בינתיים.

 
שלי גרוס, הבלוגרית המבריקה ועורכת זמנים מודרנים, פיתתה אותי לקנות את החולצה האובר מגניבה הזאת של המותג השבדי Cheap Monday בשחור ובלילך. חברתי לעבודה אמרה לי להחזיר אותן כי הן לחלוטין לא סבירות אבל אני אומרת שזו הכותנה הכי דקיקה ונעימה שהרגשתי ושהחולצות האלה מעוצבות בצורה מבריקה, גם משונות וגם מאווררות את בתי השחי בקיץ, מה עוד אפשר לרצות? אני הזמנתי אותה במידה L כי אין XL והיא על מתאימה לי על השפיץ, אז זהירות אם אתן חושבות לקנות כזאת גם ונוטות למישמנת. הייתי אומרת שה-L אידיאלי למידות 44-46.

 התמונה מכאן

מנקסט הגיעו הג'ינסים שהזמנתי במידה 22. אחד דק ונעים ובהיר בגזרת פלייר שנות שבעימית שצרה למעלה ומתרחבת למטה ויהיה מושלם לימים החמים ואחד קצר וורוד, וכשאני כותבת ורוד אני מתכוונת לממש ממש ורוד. ו-רוד.שניהם זקוקים להצרה במותן (יש לי פער של מידה בין הירך למותן כך שרב המכנסים שלי עוברים הצרה) לאחריה הם יהיו בונבוניירה.


לקוראותיי השמנמנות שטרם התחילו לקנות את הבגדים שלהן אונליין, אני ממליצה בחום לעשות את הנסיון הראשון. פשוט למדוד הקפים, לגלות מה המידה שמתאימה להן ולפתוח לעצמן דלת לעולם של אופנה משמחת במידות גדולות שאת סוגה קשה עד בלתי אפשרי למצוא בישראל, ודאי וודאי בגזרת הבייסיק. המשלוח לארץ מאסוס ומנקסט, חינם.

 לפי מה שגבי ועוד כמה בלוגריות מידה גדולה כתבו בימים האחרונים, נראה שצפוי קיץ נחמד ב-Asos Curve. הם מייצרים בגדים במידות 48-54 וכעת מוכרים גם את New Look Inspire שמגיע עד מידה 56 ומחיריו נוחים להפליא (למשל זה ב-51₪). הנה כמה תמונות מהלוקבוק של Asos Curve לקיץ 2013. הבגדים המצולמים צפויים לעלות לאתר במהלך השבועות הקרובים ואני לא יודעת מה אעשה עם דיאטת הקניות שאני מתחילה בראשון לאפריל כי ברור שיהיו שם בגדים שארצה לקנות. אני מניחה שאחכה שהם יגיעו לסייל ולא יחוסלו לפני כן.





כל הטרנדים החמים בפנים - גי'נסים בהירים במגוון גזרות ואורכים יש, שמלות מלמלה בצבעים פסטליים יש, ברמודות בהדפסים כחולים יש, סבבה אגוזים יש. מה עוד אפשר לרצות? אה כן, חנויות מקומיות שימכרו בגדים נוחים, מחמיאים ומגוונים במידות גדולות תוצרת הארץ. גיחי גיח.

3 תגובות:

  1. בדקתי באסוס ולא מצאתי שום דבר שהדליק אותי, אבל אסתכל שוב.

    מותר לי גם לקנות חולצה עם חתול ?

    השבמחק
  2. כל המרבה בחולצות חתול, הרי זה משובח!

    השבמחק
  3. הי שרונה, הבלוג שלך נהדר, מעורר השראה ועניין. תהיתי אם את מכירה את העניין עם הקופונים באסוס, הזמנתי מהם כמה דברים לאחרונה וחברה בריטית הזכירה לי את שיטת הקופונים שלהם. חיפשתי בגוגל, והפעם מצאתי קוד של 20% הנחה! נחמד מאוד
    תודה על העצות, הכנות והחיוניות של הבלוג.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים