יום ראשון, 17 במרץ 2013

מיני תשוויצין


הגיע הזמן לתשוויץ נאה, בו אציג בפניכם כמה דברים שקניתי בשבועות האחרונים ואני מאד מחבבת. מוכנים? היכון, שויץ!

כבר זמן מה שאני מחפשת סניקרז שחורות גבוהות ונעלי סירה כסופות לסגור לי איזו פינה במלתחה, אבל בחלומות הכי ורודים שלי לא דמיינתי שאמצא נעלי סירה כסופות ניצנוצאז' וסניקרז עם ניטים טרנדיים ב-H&M. מאחר והאיכות שלהן ככל הנראה זהה לזו של נעלים בפריימרק (שהיא לא רעה בכלל דרך אגב) הייתי שמחה לראות הורדת מחירים של כחמישים אחוז במחלקת הנעלים שלהם כדי להשוות בין המתחרים. מצד שני, כרטיס טיסה ללונדון מייקר את מחיר הקניות בפריימרק משמעותית ו-119₪ זה עדין אחלה מחיר לזוג נעלים נחמד ונוח בישראל.


עוד נעלים שקניתי לפני כמה זמן בסייל של שופרא ומתאימות לי בדיוק. הרבה בלוגריות אופנה מתהדרות בנעלים ורודות, או נעלים בדוגמת עור נמר, או בנעלים עם עקב ניצנוצאז' אבל רק אחת יכולה ללכת עם נעלים ורודות מעור נמר עם עקב ניצנוצאז' ואתם מסתכלים עליה. הו מאמא!


תיק אמבט קטן שקניתי ב-Forever21 לי וגם ללובה שמאד אוהבת כלכלבים. אני לא יודעת מה היא מתכננת לעשות בשלה, אבל אני הפכתי את שלי לערכת מניקור לצרכיי ולפעם בכמה זמן שאני הולכת לצייר לחברות על הציפורניים בשביל הכיף.
 


באותה החנות קניתי לי גם שרשרת שימושית לקיץ. היא עלתה 60₪ ואני בטוחה שבלונדון היא עולה חצי.


חולצת פפלום קצרה מדורותי פרקינס בקניון שרונים. הם התחילו להביא בגדים אביבים נחמדים וביליתי שם די הרבה זמן בחיטוטים וקבלת החלטות. החולצה הזאת תהיה נחמדה לעבודה ולפגישות ויש לה גזרה מחמיאה ודוגמה שמזכירה לי חרסינת דלפט הולנדית ובפרט ספל אחד שהיה חביב על אמא.


קניתי שם גם עוד עותק של שמלת היומולדת שלי, ממנה אני נהנית מאד. קיויתי שתהיה להם הגרסה הוורודה שיש באתר של דורותי פרקינס, אבל היה רק בבורדו. יש צרות גדולות יותר.


ומכנסים שמאד שמחו אותי, בפרט שהם במידה 48 ומתאימים לי על הכיפאק. הנה הם בכמה תמונות שצילמה לובה ביום שישי, שהיה יום מוצלח מאד כפי שניתן לקרוא בבלוג שלה.

אני לובשת - חולצה מגאפ
מכנסים מדורותי פרקינס
כפכפים מגאפ (ישנים)
שרשרת של N2

 


וכעת, חדל תשווצת. שבוע חדש מתחיל ואיתו הבטחה לסוף הכאבים מהם אני סובלת כבר חודשיים. הניתוח ביום שלישי, תחזיקו לי אצבעות!



5 תגובות:

  1. אני מאוהבת בנעלים המנומרות!

    השבמחק
  2. המכנס הזה מהמם, מקווה שבקרוב אני אקפוץ לארנה ואמצא לי גם אחד כזה, הוא נוח כמו שהוא נראה?

    השבמחק
  3. כן, המכנסים דקיקים ונעימים וכיפיים.

    את באמת חייבת לבדוק איך לשנות את שם החברה, Blogs Connections זו שגיאה נוראית. אני מקווה שלא מאוחר מדי, לעשות מיתוג מחדש לחברה זה אסון שיווקי.

    השבמחק
  4. המכנסיים מקסימים וכן כל המוצרים הקטנים כולל תיק האמבטיה ה ה ו ר ס ס ס

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים