יום שלישי, 12 במרץ 2013

אני משמינה מנחת


כפי שיידעתי את קוראי דף הפייסבוק שלי, אני מחכה לניתוח ביד ימין בעוד כשבוע ולכן ממעיטה לכתוב ומרבה להתלונן על כאבים במקום. אבל נראה לי שיש מקום לעדכונון על כך שאסוס מרחיבים (הא!) את היצע המידות הגדולות שלהם באופן מרשים ביותר בימים אלה.

ראשית, השבוע הודיעה קניינית המידות הגדולות של החברה בטוויטר שלה שהם מרחיבים (הופ!) את תחום המידות של Asos Curve עד מידה 28 בריטית, שהיא 56 ישראלית. זה אמור לצאת לפועל בקרוב וללא ספק ישמח נשים רבות בישראל שמבחר הבגדים הפוטנציאלי העומד לרשותן בימים כתיקונם נע על המנעד שבין כבר עדיף ללבוש שקית זבל לבלתי קיים לחלוטין.

שנית, ראיתי עכשיו שאסוס מתחילים למכור את קו המידות הגדולות הנחמד של New Look הידוע בשם Inspire. אלה חדשות מצוינות, כי זו אחת החנויות הקבועות שלי בלונדון. יש להם מבחר גדול של בגדים טרנדיים מאד עד מידה 56 בריטית (54 ישראלית), סבבה אגוזים וקרמל! את הבגדים של Inspire באסוס תמצאו פה.

 אני במראה קיצי הכולל חולצה של Inspire

ואם כבר בחנויות מקוונות ששולחות לישראל ומחזיקות מגוון נאה של בגדים חמודים במידות גדולות עסקינן, Next קיבלו קולקצית אביב חדשה וממנה הזמנתי לי את מעיל האופנוענים דמוי העור הבא. מרבית הבגדים שלהם מגיעים עד מידה 18-22 בריטית (בין 46 ל-50 ישראלית) ויש גם פרטים בודדים שמסומנים כ-Plus Size שמגיעים עד מידות גדולות יותר.


 ההשראה שלי (שלא לומר, הרצון העז להעתיק ולהראות כמו) מגיעה מאהובת הבלוג החדשה, אודרי, ומעיל העור האדום המהמם שלה.

 התמונה מפה

בנוסף יש לי די הרבה בגדים שהצטברו בחודשים האחרונים להראות לכם, ומהם אני מאד מרוצה. בפרט שמתחמם דלוקס בימים אלה ורבים מהם מתאימים למזג אויר חמים עד לוהט. אבל קודם, ניתוח ולחזור לטניס סוף סוף אחרי כמעט חודשיים של הפסקה מאולצת. תאמינו לי, מעטים הדברים שמוציאים את ההנאה מהחיים כמו כאבים בלתי פוסקים ביד הדומיננטית שלכם, או במקרה הזה - שלי.

6 תגובות:

  1. אני רק שאלה, לא להתעצבן: הג'קט הסגול קיים גם במידות קטנות? *מזילה ריר*

    השבמחק
  2. היא רזה!!! התיזו את ראשה!!!!!!!!

    עקרונית הוא קיים ממידה 6 בריטית (34 ישראלית?) עד 22 (50 ישראלית) השאלה אם יש במלאי את המידה שלך. נסי ותראי!

    השבמחק
  3. 6 בריטית היא 36 ישראלית. אבל לא משנה, ראיתי את המחיר...

    השבמחק
  4. באסוס יש כל מיני באיזור ה-30-40 דולרים

    השבמחק
  5. אהבתי את הג'קט הורוד. הוא מהמם. לי עדין קשה לקנות בגדים און ליין. חייבת לראות על עצמי לפני.

    השבמחק
  6. זה שילוב של כמה דברים:

    1. הכרות עם הגזרות שמחמיאות לי
    2. התנסות ראשונית עם פריטים מהחנות המקוונת והסקת מסקנות מהם לעתיד (אם בכלל, וחשוב שתוכלי להחזיר את הרכישה אם לא מתאים לך. רב החנויות המקוונות מאפשרות זאת אבל לא כולן)
    3. הכרות עם היצרנים האלה מרכישות עבר בחול
    4. לפעמים אני מפספסת ואז אני מחזירה

    (כן, כתבתי את זה כבר בדף שלי בפייסבוק, אבל כואבת לי היד אז אני מעתיקה. הא!)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים