יום רביעי, 27 במרץ 2013

פסח מצה ומכות


כבר תנו רבנינו זכרונם לברכה לאמור על הים נפלו 20 מכות ועל היבשה 250 מכות ואני תונה שאין ספק שהגדולה במכות שעל היבשה היא לחפש בגדים לחג בקניון. אני יודעת אני יודעת, אני אמורה להיות השמנאצית הגדולה ביקום, עמידה לעלבונות והשפלות מהסוג שרק שמנה יכולה להכיר, ועדין - ביום שני אחרי העבודה קפצתי לקניות עזריאלי הדוחה לקנות תחבושות ופינוקים נוספים לצלקת שלי (פחות אבל כואב, תודה ששאלתם) והחלטתי כמו מטומטמת לשוטט קצת ולראות אם יש משהו נחמד ללבוש לסדר.

להיות שמנה בקניון מרגיש חרא. למרות שאלוהים יודע שלא חסרים לי בגדים יפים (ומכאן דיאטת הקניות השנתית שמתחילה עוד מעט) רציתי להתחדש באיזה משהו לחג ולא היתה חנות אחת שמשהו בה התקרב אפילו למידה שלי. כלומר כן, יש סניף של עונות וסניף של משמין לי אבל בשניהם הייתי לא מזמן ואני יודעת שאין לי מה לחפש שם. אז הסתובבתי בזארה ועוד כמה חנויות, וגם שחזרתי והעליתי בעיני רוחי תמונות של הארון המתפקע שלי, הרגשתי כמו האישה הכי שמנה ומכוערת בעולם ותאמינו לי - היו בקניון הרבה נשים שמנות כמוני ואף יותר שרק אלוהים יודע איפה הן קונות בגדים. חרא כבר אמרנו?

אז מה תעשה מי שנמצאת בקריז קניות ולא יכולה לקנות לעצמה בגדים בזארה? תקנה לאחיינים. החלטתי שזה הזמן לשמר את המסורת של אמא לקנות להם בגדים יפים לפסח, ולנצל את זה שלדודה מותר להביא מה שבא לה בלי להתחשב בפרקטיקה ובחרתי להם שתי תלבושות מזניבות.

לנסיכה פלמבוזה בחרתי לוק קולי של סופרסטארית בסיבוב קניות בבברלי הילס, קומפלט עם גולגולת ניצנוצאז' ובויפרנד ג'ינס קרוע.


ולגמדון הגינה קניתי מה שאני מצפה מסקוט דיסיק ללבוש על היאכטה - מכנסי ברמודה אפורים וחולצת פולו בצבע פוקסיה.


מיותר לציין שהגמד היה מבואס רצח מהעדר כל סימן לציפורים כועסות על המכנסים או על החולצה ותקע בי מין מבט נעלב שדודות לא שוכחות אף פעם. תגדל תבין, אני אומרת.

ואני "נאלצתי" להסתדר עם מה שיש בארון לקראת הסדר. תכלס, לא היה נורא כל כך בהתחשב בזה שכבר שבועיים לא עשיתי כביסה (יש לכאבים ביד גם כמה יתרונות).

אני לובשת
שמלה מדורותי פרקינס
שרשרת מ-Forever21
גרביונים מאסוס
נעלים משופרא






ובסדר הפסח, בין ברכה להרמת כוסית בהסבת שמאל התפללתי בסתר ליבי שבשנה הבאה בקניוני בירושלים נוכל אני (הדומה לקנידעל) וחברותי הרזות (הדומות למצה) לקנות את אותם הבגדים באותן החנויות ונהיה בנות חורין מאפליות החברה כלפינו. אמן כן יהי רצון.

הדף החביב עליי בהגדה של אנגלמאיר, הוא זה עם ההיפופוטם

4 תגובות:

  1. לפחות את נראית מעולה, לא כן? :-)

    השבמחק
  2. אני באופן כללי לא אוהבת קניונים, על אחת כמה וכמה בחגים. הבגדים ברשתות בדר״כ לא איכותיים, לא ייחודיים ולא מחמיאים... מבאס אבל זה המצב.
    אחלה אאוטפיט והפרחים עשו לי שמח בעיניים :)
    חג שמח!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים