יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

תפנוקי טרום סתיו

היחס שלי לבית האופנה הפמיניסטי-רדיקלי קום איל פו מורכב. מעטים יודעים זאת, אבל בתקופת בה בועת הדוט קום התפוצצה לרסיסים ואיתה שלב א' של הקריירה שלי, עבדתי כמוכרת (כן, שמנה) בסניף רמת אביב של הרשת. הניגוד בין החלום הישן נושן שלי לעבוד בתחום האופנה ובין המציאות של להיות מוכרת זוטרה ברשת שבה הוותק משחק איכזב אותי כל כך שהתפטרתי אחרי פחות מחודש וחזרתי להייטק. הם ללא ספק פלצניים ויש פער גדול בין האג'נדה הפמיניסטית שלהם למה שחוויתי בשבועות הבודדים שעבדתי ברשת אבל את הבגדים האיכותיים (יקרים ויוקרתיים) של הרשת ואת מידותיה הנדיבות (עד XXL שטוב עליי במידה 48) אני ממשיכה לאהוב למרות הכל.

עם שובי מלונדון, שבעת קניות ועייפה עד כדי כך שאפילו לא כתבתי על האירוע, הוזמנתי להשקת קו האביזרים החדש של הרשת. הקו כולל סריגים וצעיפים, תיקים, נעליים ותכשיטים. התכשיטים סטנדרטיים למדי, אך האביזרים האחרים מציגים טכניקות ייצור שונות ומשונות (נעלי עור בחיתוך לייזר, צעיפים עשויים שילובי לבד וטקסטיל ידניים ועוד). קיבלתי מתנה צעיף פשוט אך חמוד - ארוך ארוך ורך בכלומפס (פסים בלבן וקרם כמעט בלתי נראה) מתוק שיראה נפלא עם סיכות החורף הרכות שלי.

 הסיכות שלי - ניקולס (מפה) ודב (מפה)

בנוסף, הבטחתי לעצמי לקנות לי במתנה את הנעלים המדהימות האלה של צ'י מיארה שעולות הרבה יותר מאלף ש"ח אבל שוות, כנראה, כל אגורה. מתישהו יהיה סייל נעליים ברשת ואז הן יהיו שלי, הו כן.


 אלוהים אלוהים אלוהים אני רוצה

10 תגובות:

  1. הסיכות מדהימות!! מאיפה!! אני רוצה גם.. הנעליים.. סוף.. אני צריכה גם במבצע, למכור כליה בשביל זוג כזה!
    וקום איל... אף פעם לא מצאתי שם משהו. זאת כאילו אופנת "להסתיר הכל עם בדים" כזאת..

    עין_פשוטה

    השבמחק
  2. יש מתחת לסיכות לינקים לחנויות בהן קניתי אותן :)

    אני לא חושבת שזו אופנה מסתירה. יש להם פריטים מבוגרים יחסית, זה כן, ואל סקסיים. אבל מאד מהודרים ולפעמים יש להם יציאות מוצלחות במיוחד בקו ה"רדיקל" הצעיר שלהם.

    השבמחק
  3. קום איל פו? באמת? כשנכנסתי לשם פעם (הייתי מידה 46), לא מצאתי כלום במידה שלי ואף אחד לא התנהג כאילו זה יוצא דופן. להפך, הציעו לי איזה טישרט סתמית ויקרה בטירוף ואמרו לי שזה הדבר היחיד שאולי יתאים. את אומרת שיש שם דברים שמתאימים גם ל-48? מוזר (או אולי סתם נפלתי על סניף של סתומים).

    השבמחק
  4. למעשה, אני מוכרת שמלה שלהם שעלתה לי 900 ש"ח ב-200 ש"ח במידה XXL שהיא 48ץ אני צריכה לצלם אותה, היא גם תהיה במסיבת ההחלפות (אם לא אמכור אותה קודם).

    השבמחק
  5. אויש הדוב הזה כזה חמוד! הייתי מזמינה גם לי אחד כזה אבל לדעתי מתומחר יקר מדי...

    על הנעליים אני לא מגיבה כי נעליים כ"כ מדהימות לא צריכות תגובה.

    השבמחק
  6. גם אני אהבתי את הסיכות..
    ואוי, הקולקצייה של קום איל פו באמת נהדרת. במקרה הזה שווה לשלם את המחיר.

    חג שמח!

    השבמחק
  7. הנעללים נראות סוףףףףף!

    השבמחק
  8. כבר כמה ימים שהדפדפן שלי מנסה להפחיד אותי שלא כדאי לי להיכנס לאתר שלך כי יש בו רכיב לא בטוח כלשהו. אחרי בדיקה גיליתי שמה שגורם את זה היא לא פחות ולא יותר התמונה של הנעליים המהממות מקום איל פו. אז נכון שרכיבי אבטחה הרבה פעמים שוגים ומזהים משהו תמים כאיום, אבל לרגע תהיתי אם לא עדכנו בכרום מנגנון "זיהוי רכיבים שעלולים להביא לקניות בלתי נשלטות והתרוששות מוחלטת". הממ.

    השבמחק
  9. הסיכה של הדובי מתוקה!
    אני גם רוצה - אבל הן יקרות...
    איך את משלבת אתוה בלבוש?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים