יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

תגובתי לתגובה של משמין לי

היום במוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות היתה כתבה שעסקה בתגובה שלי ושל מנהלות פורום אופנה מלאה להשקת קולקצית החורף של משמין לי עליה כתבתי פה. הציטוטים בכתבה אינם מדויקים, כמובן. למעשה, אני בכלל לא ידעתי שתהיה כתבה כזו וגיליתי אותה רק שעות לאחר שפורסמה, אבל החלק שבאמת דורש התיחסות בה הוא תגובת משמין לי לטענות שהועלו נגדה.

על פי הכתבה, התלוננו על כך שהרשת לא מייצרת, בניגוד לעבר, בגדים במידות גדולות מ-54, על כך שהמידות הגדולות מוחבאות במחסנים במקום להיות זמינות על המדפים ועל כך שהבגדים אינם מחמיאים לנשים שמנות.

התוכלו לנחש, ילדים, מי באמת המציא את הכינוי משמין לי ומה פרושו?

זה מה שהגאונים מסרו בתגובה:
(1)רשת ML מייצרת, מעצבת ומשווקת אופנה במידה 40-54.. (2)רוב המידות אינן מצויות על הקולבים, כנהוג בחנויות האופנה הבינלאומיות.. (3)אנחנו מביאים לקהל את הטרנדים הכי חמים מבירות האופנה בעולם ולא נוהגים כמו הרשתות האחרות בתחום אשר נותנות מענה של בגדים שמרניים או מסורתיים.. (4) מדי עונה אנחנו עורכים קבוצות מיקוד.. (5) אי אפשר לקלוע לטעם של כולן. יכול להיות שהסגנון אשל אותן מתלוננות הוא אחר.
וזה מה שיש לי להגיד על כל אחת מהטענות האלה:
  1. שאלתי את המעצבת שלהם בהשקה אילו מידות הם מייצרים והיא ענתה לי 40-52 (אני אדייק ואומר, שאני לא בטוחה במאה אחוזים אם היא אמרה 50 או 52 ובחרתי לצטט אותם כאומרים 52 כדי לתת להם להנות מהספק). היא הוסיפה שלא כל הפריטים מיוצרים בכל המידות. יש פריטים שלא מיוצרים במידות קטנות ויש פריטים שלא מיוצרים במידות גדולות.

  2. חזרתי לפני שלושה שבועות מלונדון, שהיא מעין בירת אופנה עולמית, ושם כל המידות נמצאות על הקולבים בכל זמן. אם המידה שלך לא קיימת על הקולב, סימן שהיא לא נמצאת במלאי.

  3. מיהם אותם המתחרים שמיצרים בגדים שמרניים? אתם הוצאתם את עצמכם ממעגל "החנויות למידות גדולות" לפני שנים, כשהפסקתם לייצר מידות מעבר ל-52 (פעם היו להם מידות עד 60 לכל הפחות) וכשכיוונתם את מאמצי השיווק שלכם לפלח שוק חדש, אז מי המתחרים שלכם?. פרט לכך, לא קיים בקולקציה שלכם זכר ולו לטרנד אחד שחם באופנה העולמית היום.גם שמנות רוצות חנות אופנה במידה מלאה שיש בה את מה שיש בזארה, הבנתם? ממש כמו בלונדון מסעיף 2 למעלה. ולפני שאתם קוראים לאחרים שמרנים ומסורתיים, הביטו במראה. השמרנות המסורתית שלכם מתבטאת בכך שאתם מנסים לקבור את האישה המלאה או השמנה בעודה בחיים בקבר עשוי ויסקוזה עם מצבה בעיטור ניצנוצאז', בדיוק כמו אותה חברת לייפסטייל שהפיקה עבורנו תוכנית ראליטי בה אישה בגובה 1.78 ובמשקל 70 ק"ג תנסה לרדת 15 ק"ג תוך חודשיים.


    בלוגרית אופנה מלאה בגובה 1.72 ומשקל 106 ק"ג

    חולצה - מנגו (ישן)
    גופיה - דינה גלאס
    מכנסים - מרקס אנד ספנסר
    סנדלים - Irregular Choice
    שרשרת - אני עשיתי

  4. כשאבא שלי עוד היה מנכ"ל גאלופ ומרקטווטש (הוא נפטר לפני שבע וחצי שנים) הוא אכן היה עורך קבוצות מיקוד עבור משמין לי (למעשה, אני מתחילה לחשוש שהוא היה שותף לשינוי התדמית של החברה). אין לי מושג מי מנהל אותן עכשיו אבל אשמח לקבל הזמנה לאחת מהן, להביע את דעתי ולראות מיהו אותו "קהל שמצביע ברגלים".

  5. שלוש "בלוגריות האופנה הנחושות" היו אני, אודליה ממן ונילי ממן (אין קשר משפחתי). אני שמנה וגבוהה, מתוכשטת ומתלבשת טרנדי-ספורטיבי-אלגנטי. אודליה גבוהה ממני, רזה ממני, ארוכת שיער ונוהגת ללבוש ג'ינסים, טישרטים רפויים ונעלי התעמלות. נילי נמוכה, עגולה, מגלחת את ראשה ולובשת בעיקר וינטג'. לא תוכלו למצוא שלוש נשים שמתלבשות ומסוגננות שונה מאתנו אלא אם כן תקחו את שרה ג'סיקה פרקר, הילרי קלינטון ושרון חזיז ותנסו להגדיר אותן כבעלות מכנה משותף. 
זהו. אם אחרי כל זה נותר בין קוראיי עוד מישהו שרוצה תלושים בשווי 150 ש"ח לרכישה מקולקצית הקיץ של משמין לי (לגברים או נשים) הצטרפו להגרלה שלי פה ואולי תזכו.

14 תגובות:

  1. יפה אמרת!

    אני גמרתי איתם לתמיד!

    השבמחק
  2. הלללויייה
    כל מילה בסלע!
    אני כבר שנים מדירה רגלי מהם...

    השבמחק
  3. ו...נקרעתי מצחוק.
    שימי לב אגב לפרזנטורית שלהם(: ראית אותה פייס טו פייס, בגודל טבעי. חושנית אך בהחלט שמנמנה(-:

    אני לא הייתי מתרגשת כמו שהייתי בודקת מי כתב את הכתבה ופונה אליו או אליה באופן אישי במייל עם תגובה. סתם, כי שידעו שקראת והחכמת (-:

    אחלה שרשרת!!!

    השבמחק
  4. את מתלבשת מ-ה-מ-ם.
    בכל פעם שאת מפרסמת תמונה אני פשוט מתפעלת. נהדרת את!
    אני מתעניינת מתי תשחררי קצת עודפים למכירה - הייתי מאוד רוצה יום אחד לקנות משהו מכל הבגדים המגניבים שלך...
    וחוץ מזה - את כותבת מצויין וממש כיף לבקר בבלוג הזה, כמעט כל יום אני בודקת ולא מתאכזבת.

    השבמחק
  5. לרגע לא חשבתי שהם יגידו "אוי נכון אתן צודקות אנחנו באמת מנסים להחביא את המידות הגדולות מאוד במחסן".. הם הרי ינסו לצאת הכי בסדר ולהוציא אחרים לא בסדר.
    זה לא משנה, הם רואים שנשים צעירות מדליקות ומגניבות כמונו לא נכנסות לשם יותר, כי הם לא עושים בגדים טובים יותר!!

    השבמחק
  6. זה נכון אנונימית, אבל אני עדין רוצה להיות מסוגלת לקנות בגדים בישראל, זו מין סטיה כזו שלי - אני אוהבת לקנות את מלבושיי במדינה בה אני חיה. האם יבוא יום ונוכל לעשות זאת בכיף אפילו במידה המפלצתית 48? ימים יגידו.

    חןחן, אני עדין טוענת שתשבי היא רזונת עם ראש גדול.

    ועודפים - ראשית יש בדף המכירה פה בשבלוג, ושנית - תהיה מסיבת החלפת בגדים\מכירת בגדים בעוד שבועיים.

    השבמחק
  7. את נראית מעולה בתמונה שהעלית.
    אין לי שום עניינים עם מתאים לי, נכנסתי לשם פעם בהריון וברחתי.
    רק משהו קטנטן שלא הבנתי - על איזו תכנית ריאליטי דיברת? אני בגובה 1.76 ומשקל 73 כיום, היה נחמד מאוד לרדת 3-5 ק"ג, אבל אין לי שום אפשרות לרדת לסביבות ה- 50 ק"ג, זה פשוט לא אפשרי טכנית אלא אם כן נקטע כמה איברים...כלומר, כמו שאמא שלי היתה אומרת, "באושוויץ אף אחד לא נשאר שמן", אבל בכ"ז, גם עם 1,000 קלוריות ליום ובמשך שנה, אין שום אפשרות להתקרב ל- 50 ק"ג.

    השבמחק
  8. תודה רבה אנונימית!

    קיבלתי מייל ממשרד יח"צ שחברה שממש לא בא לי לפרסם אותה בבלוג (אבל היא חברת ענק בישראל) מפיקה עבור נענע10 תכנית ראליטי שבה אנשים שמנים צריכים להוריד 15 קילו תוך חודשיים, וזה פרופיל אחת המשתתפות בתכנית. כתבתי את המשקל והגובה שלי כדי להבהיר כמה זה מזעזע - אני במשקל 106 ק"ג לובשת מידה 48. כששקלתי 90 קילו לבשתי 44. אם אני אשקול 55 קילו, ואני נמוכה ממנה בכמה ס"מ טובים, אני אהיה מאושפזת בפורמט כזה או אחר. המשקל הנמוך ביותר אליו הגעתי כבוגרת הוא 73 ק"ג ובאותה תקופה אנשים שראו אותי חשבו שאני חולת סרטן.

    השבמחק
  9. את יודעת מה עצוב? שהטפשים האלה לא טרחו לקרא את כל התגובות לאותם פוסטים ומאשימים רק אותך ואת המנהלות של הפורום. הרי ברור שאתן לא לבד, בגלל כל התמיכה הנרחבת שאתן מקבלות, אז במקום לשתוק ולהפנים- הם עושים רעש ומתגוננים. עלוב.

    השבמחק
  10. יקירה, אני כל כך נהנית לקרוא אותך, אמנם הבנתי וטעמי באופנה הם די בסגנון "מה שיצא לי מהארון ולא ברור לי איך זה התגלגל לשם בכלל..." אבל את כותבת נפלא.
    נשיקות

    השבמחק
  11. אוי שרונה, מפוסט לפוסט אני מגיעה למסקנה שבמקום לשמור את הבגדים היפים (והצפופים) שלי בארון עדיף להעביר אותם אליך...
    תרגום מפולנית - את נראית מעולה!

    עכשיו רק נשאר לי לשכנע אותם לבוא להחלפת בגדים ;-)

    השבמחק
  12. I love that you put colors in your outfit! It looks great!


    http://wearingitonmysleeves.blogspot.com

    השבמחק
  13. Thank you Sarah :-)

    חברים, מרב מחמאות אני משמינה מנחת. זהירות!

    מ'גי - לבשי אותם בעצמך, למען השם!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים