יום שבת, 18 בספטמבר 2010

ולי (לא) יקנו המון בלון

מעולם לא הייתי חובבת של בת' דיטו. את המוזיקה שלה אני לא יכולה לשמוע והתדמית שלה, לדעתי, סרת טעם ומדגישה את כל מה שלא נשי ומכוער. אני יודעת שהיא כוכבת רוק וכל זה, אבל זה עדין לא מסביר לי מה עובר בראשה של אישה (או גבר, לא משנה) שמנסה להיות דוחה ככל האפשר. מה שיפה להופעה על הבמה, לא יפה לחיים האמיתיים (שומעת גאגא? אני מדברת אליך). אני יודעת שמקובל לראות בה סמל לבטחון עצמי, אבל לי היא נדמית יותר כאישה שממש לא אוהבת את עצמה ומחפשת להקצין את כל מה שהיא חושבת שרע בה (יענו, אני אגיד את זה לפניכם ואז לא תוכלו להפתיע אותי בזה שתרדו עליי).

למרות שהקולקציה הקודמת שלה לאוונס היתה מכוערת למדי ולא מחמיאה לנשים שמנות, לטעמי, חיכיתי לראות מה הוא תעשה השנה - אחרי הכל הבאז היה ביזוזי ביותר ואחרי טראומת גולברי ומשמין לי המקומיים, תהיתי מה יכולים החבר'ה בחו"ל לארגן לנו. כל זאת למרות העובדה שהביקור האחרון בלונדון (לפני פחות מחודש) הבהיר לי שההבדלים בין משמין לי ואוונס לא כל כך גדולים ומסתכמים בעיקר במגוון גדול בהרבה של גזרות מכנסיים, ונוכחות מסיבית יותר של שמלות וחצאיות, וכמובן - במחלקת הנעלים הגאונית שלהם.

בכל מקרה, הקולקציה החדשה של בת' דיטו לאוונס, שהושקה בסוף השבוע, גרועה אפילו מקודמתה. היא סובבת את סקלת הצבעים השמנה הרגילה - שחור, אדום, סגול וקצת אפור, עשויה מאותם הבדים הכבדים של משמין לי והגזרות שלה.. אוי אלוהים.

במקום לעצב מעיל שיוצר אשלית אורך, ומחמיא למותן יצרו פה מעיל שיגרום לך להראות כבלון.

מעיל פרקה מעוטר ניטים, 100% כותנה. מחירו 466 ש"ח בקירוב

שמלה שנראית חמודה במבט ראשון (בפרט הצווארון המעוגל, בהצלחה במציאת שמלה עם צווארון כזה תוצרת הארץ) אבל - הצבע שחור ומשמים, האורך נופל בדיוק באמצע הירך (זכרו שהגברת דיטו נמוכה, עליי השמלה תראה כמו חולצה סביר להניח) שהוא המקום הפי פחות מחמיא לרב השמנות שפגשתי והשרוולים קצרים מדי. זה יגרום לך להראות כמו.. בלון!

שמלת נקודות בשנהב ושחור, 100% ויסקוזה, 347 ש"ח בקירוב

הקולקציה כולה כזו - מורכבת מפריטים קצרים (עד מתחת לחזה, עד אמצא הירך, שרוולי שלושת רבעי וכולי) שיחמיאו בעיקר לנשים שמנמנות, נמוכות ובעלות רגלים יפות. אם אתן כאלה, וחובבות את הסגנון הטיפל'ה גותי, יתכן שתמצאו פריטים שימצאו חן בעיניכן. אם אתן גבוהות ממטר ושישים שמרו מרחק.

למרבה הצער, החנות המקוונת שלהם טרם שולחת לישראל, כך שהרוקיסטיות חובבות הבלונים המקומיות יאלצו לחכות שמישהו יסע ללונדון להביא להן את הפריט שחשקה נפשן, או לחפש באיביי. כרגע יש באיביי הבריטי רק מעט פריטים מהקלוקציה הקודמת שלה, אבל בטח הוא יוצף בימים הקרובים במבחר פריטים מהקולקציה החדשה.

6 תגובות:

  1. לפחות הבדים איכותיים. בת' דיטו דווקא נראתה לי כמו חובבת לייקרה וזוועות אחרות (וויניל וכאלה).

    הגזרות האלה איומות. בכלל, אני לא מבינה את הנהייה האופנתית התמוהה הזאת (ולא רק במידות גדולות) לטשטוש קווי המתאר של המותן הנשית. 

    השבמחק
  2. אני מאוד לא אוהבת אותה, וגם לא את גאגא.

    המעיל מזעזע! לכל אחת...

    השבמחק
  3. אני שמנמנה, נמוכה עם רגליים סבירות! ואני אוהבת סגנון רוקיסטי! אבל אני לא אוהבת גזרת אימפרייל ולא חצאיות עד אמצע הירך. כן הייתי לובשת מעיל בלון כי אני אוהבת גזרות שלא צמודות על הגוף וגם בחורף אני במילא בלון עם כל הסוודרים ושות' אבל הצוואון מכוער.

    השבמחק
  4. אוי.. מה זה?
    המעיל הזה נורא לנו, זה עושה עוד בטן! ולנו מספיק מה שיש, תודה!
    והשמלה חוץ מהגיזרה שלה שהיא טובה אבל למה כ"כ קצר?? אי אפשר היה להוסיף עוד בד???

    איכס.
    ואני לא אוהבת בכלל איך שהיא מתלבשת... למען הפרובוקציה לשמה.


    עין_פשוטה

    השבמחק
  5. אני חייבת לציין שלא ממש הכרתי את הגברת לפני קריאת הפוסט, ולא נראה לי שאני מעוניינת להכיר אותה. תודה רבה.

    אגיד לה רק דבר אחד: זה שאת שמנה לא אומר שאת צריכה להיראות גם מגוחכת. את לא בדיחה מהלכת. (סליחה על החרוז)

    אפרופו, עבדתי פעם עם בחורה שמנה, שהיתה שיא האלגנטיות, עם בגדים בגזרות מחמיאות, איפור חצי-מקצועי ותכשיטים יפהפיים. אז אפשר גם אחרת. היא זו שהכירה לי את רשת "ג'אמפ", שתמיד חשבתי שמתמחה במידות קטנות בלבד, ומאז אני לקוחה מאושרת.

    השבמחק
  6. בחיי שזה נראה כאילו שעיוור עיצב את הגזרות (או לחילופין, המעצבים של משמין לי).

    אגב, מאז הבנתי את המסר שגאגא מנסה להעביר (היא היתה פריקית ודחויה כנערה והיא רוצה להראות למעריצים שלה שזה בסדר להיות פריק) אני מחבבת אותה הרבה יותר, אבל זה לא עוזר למוזיקה המיושנת מאד שלה, שאינה עומדת בקנה אחד עם השואו שהיא עושה (לדעתי).

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים