יום שני, 6 בספטמבר 2010

אני מצטרפת לקומונה. תמיד חששנו שזה יקרה..

מאחר ובמהלך 24 השעות האחרונות הכרתי את פרצופן המכוער עד מאד של כמה (מיעוט אני יודעת, אבל עדין) מחברות פורום אופנה מלאה בתפוז, בו אני פעילה למדי החלטתי לפתוח קומונה לענייני אופנה במידות 42 ומעלה.

לקומונה קוראים ארבעים ושתים פלוס, והיא מעין שלוחה לא רשמית של פורום אופנה שעוסקת בכל מה שמעניין את אלה שמרגישות שתעשיית האופנה לא מטפלת כיאות בצרכים שלהן. מוזמנות אליה כל השמנמנות, ממוצעות, שמנות, דאבות, רגילות, הררי אדם, צרות מותן ורחבות אגן, ושאר נשים שאוהבות אופנה ורוצות לדון בה, לדוש בה, לשאול שאלות, להמליץ המלצות, לענות תשובות ולקשקש בנושא באופן כללי בסביבה תומכת שמכירה את הבעיה מגוף (מלא) ראשון.

לא יודעת כמה היא תתפתח, תשרוד, תהיה מוצלחת וכולי - אבל היי, למה לא לנסות? שנה חדשה, קומונה חדשה והופ. אני לא מתכוונת להחליף את הפורום או לעשות לו מה שהרסט עשה לפוליצר, אלא פשוט לייצר סביבה שיתופית שמתאימה ונעימה לי, כזו שלהבדיל מהבלוג, היא אינטראקטיבית לגמרי וכל החברות בה מוזמנות ויכולות להעלות נושאים כטוב בעיניהן.


Photo from here

רוצות להצטרף (וסליחה מהגברים בחבורה) לקומונה? הקליקו פה ושלחו לי מסר מסרוני.

5 תגובות:

  1. שרונה,

    בעקבות הפוסט נכנסתי לפורום וקראתי את כל השרשור (כן כן, את כל עשרות התגובות), ואני חייבת לומר לך שלמעט שתי תגובות- מתוך כאמור, עשרות, לא ראיתי שם תגובות מתלהמות או מעליבות, אלא דעות ועמדות שונות המובעות בצורה הולמת למדי.
    אני מחבבת אותך מאוד ונהנית לקרוא את הבלוג שלך. בין השורות הכתובות ניתן להבין איזה בן אדם רגיש את- תכונה נהדרת.
    עם זאת, אני חושבת שאולי הפעם את מגיבה בצורה רגישה מדי- ובגלל תגובות מגעילות של שתי בנות, שלא ייצגו את השאר, את רואה את כלל הדיון שהתקיים כשליליומעליב.
    את בעצמך כתבת באחת התגובות לתגובות שאת נוטה להיעלב מהר מדי...
    נראה לי שזה אולי היה המצב, וחבל. אולי זה נובע מהתקופה האיומה שעברה עליך לאחרונה, אבל חבל לשבור את הכלים בשל כך.
    אני ממליצה שבעוד מספר ימים תיכנסי לכל התגובות מההתחלה (את מוזמנת להתעלם מאלו של לימון החמוצה ושל השניה), ותראי שהשד לא נורא כל כך.

    כל טוב,

    טל

    השבמחק
  2. תודה טל.

    המנהלת מחקה שם את כל התגובות האיומות באמת לפני כשעתיים, אז אני לא בטוחה אם ראית אותן או לא. אבל כן, אני מאד רגישה בפרט היום (חודש לאמא) ואין לי סבלנות לשטויות, שלא לדבר על אנשים שמטיחים בי עלבונות ואחר כך מתנהגים כאילו שאני עשיתי להם עוול.

    הרבה פעמים אני מתאפקת, בוגרת או איך שלא נקרא לזה - היום אני פשוט לא רוצה. היום אני בת ארבע ורוצה את אמא שלי ושוברת את הכלים וזהו.

    בכל מקרה, אני בטוחה שאני ארגע תוך כמה ימים ויהיה לי קל בהרבה לראות את הטוב מאת הרע.

    השבמחק
  3. אה כן - כתבתי את זה בפורום ולא פה, אבל ללא ספק למדתי הרבה מהצד השפוי של הדיון. בגלל שהבנתי למה בחורות במידות 42 ודומה נהנות לקרוא בפורום וגם נהנות לשתף בטיפים, הבנתי שנכון לפתוח קומונה למידה 42 ומעלה ולמי שבכללית רואה כשלון של החנויות בישראל לספק לה את מה שהיא צריכה, למבנה הגוף שלה.

    הדבר היחיד שבו עמדתי נותרה כשהיתה הוא היחס שלי למפלצומיות (למרות שרובן בסופו של דבר די אומללות וראויות לחמלה ללא ספק) שבאות לבכות שהן שמנות כדי לקבל ליטופים על הראש וחיזוקים לאגו. זה אכן קורה בתדירות נמוכה יותר, אבל את זה אני לא מעוניינת לראות בפורום הזה ולא רוצה לשתף עם זה פעולה.

    שוב תודה. אני אוהבת אנשים שיכולים לתת ביקורת בצורה חברית ותומכת.

    השבמחק
  4. הייתי מצטרפת אבל אני גבולית לדרישת סף הקבלה, למרות שלהזכירך, בחורה גבוהה במידה 42 היא הרבה יותר כוסית מבחורה נמוכה מידה 40. הכל עניין של פרופורציות.

    השבמחק
  5. שמעי, אני מוכנה לרדת למידה 44 ולהשאר שם כל חיי באושר רב מאד, על 42 אין מה לדבר בכלל.

    את רוצה להצטרך?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים